@35 Ongeveer 1 op 30 miljoen mannen heeft een kleine huidplooi van minder dan 3 centimeter in plaats van een penis....
@33 wat als je niets hebt zitten tussen je benen?...
@31 ""Waarom zou je met bv een X je paspoort niet meer kunnen gebruiken waar het voor bedoeld is? ""Dat zeg ik ook niet dat het niet kan. ...
Het is eigenlijk heel simpel:Met wat je tussen je benen hebt zitten dat bepaalt je geslacht en niks anders....
Je voelt je aangesproken he? "Tieft toch op" Bahahahahah XD...
Ow nog beter, Jullie trotsheid he? Kijk wat er hier mee gaat gebeuren voor de natuur **werkt gas demonstrerend de het graf in** Bahahahaha XD...
Ow en wat persoonlijke aanvallen of persoonlijk maken :D Heej jij rijdt toch een auto omdat je de milieu wil verzien? Bahahahah XD...
Ik rij geen Auto, dus ik ben het wel met Bop eens > Kan me geen tering interesseren, en alle jullie die er wel een reet om geven zouden daar een...
Het heeft ook wel degelijk met veiligheid te maken. Lekker met die terroristen, ipv hun gebruikelijke ISIS of Hamas outfit, nu met een boerka? ...
In ieder geval kunnen de Russen nu gaan nadenken over iets dat ze wél begrijpen....
Het heeft niets met kleine leefgemeenschappen te maken.
Nu het kabinet de 100 km/u regeling heeft afgekondigd wil Amsterdam ook een duit in het zakje doen.
* Verwijderd door de redactie *
Duurdere tickets maakt Jetten niets uit.
https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/01/lekker-hypocriet-d66-vliegtaksfan-rob-jetten-vliegt-zelf-constant-de-hele-wereld-over-van-ethiopie-tot-sri-lanka/
@1
Misschien helpt dit plaatje voor wat begrip: het geluid dat luchtvaart rond SPL op de grond veroorzaakt in beeld gebracht.
https://pbs.twimg.com/media/EF-yJyEXkA4dwoQ.jpg
Of hier een overzichtje van waar de kisten vliegen (en dat is dus nauwelijks boven Amsterdam):
https://pbs.twimg.com/media/EHrA8g-UcAQ1tni?format=jpg&name=large
Het gevolg zal zijn, dat velen inchecken in Düsseldorf of andere vlieghavens.
Kan Schiphol straks worden opgeheven. Maar een politicus is het verleerd om een beetje dóór te denken, dus er wordt straks weer een verkeerd besluit genomen.
@5
"Het gevolg zal zijn, dat velen inchecken in Düsseldorf of andere vlieghavens."
Wat is je bron? Het grootste aandeel aan landingen en vertrekken van SPL is van transitverkeer.
Gezien het feit dat de core-business van SPL ons landje een hoop geld kost per jaar zou een afname economisch en milieutechnisch best aantrekkelijk kunnen zijn; er zullen nauwelijks banen verdwijnen, de infrastructuur staat een stuk minder onder de druk en de uitstoot van (ultra)fijnstof wordt teruggebracht, wellicht zelfs naar een aanvaardbaar niveau.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/rem-op-groei-schiphol-schaadt-economie-niet-blijkt-uit-onderzoek~ba5bf826/
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/10/als-een-boeing-747-opstijgt-komt-even-veel-fijnstof-vrij-als-uit-een-miljoen-vrachtwagensnrc-checkt-a1587736
* Verwijderd door de redactie *
Goed zo , waar ik mee eens ben. Als jongeren van D66 wollen dat wij maar 90 km rijden moeten rijden op autosnelwegen kunnen ook nog 50 euro vliegtaks betalen.
@2 in dit geval wel want Amsterdam is groot aandeelhouder van Schiphol.
https://www.schiphol.nl/nl/schiphol-group/pagina/aandeelhoudersinformatie/
* Verwijderd door de redactie *
@8 maar 50 euro? die gekkies in a'dam kunnen makkelijk 10 keer zoveel betalen. en zeker d66 en groenlinks gekkies. die gaan meerdere keren per jaar op "vakantie".
@10
Over welke 'wet' heb jij het nu?
* Verwijderd door de redactie *
@13
Daar staat niets in over duurdere tickets.
Zie ook @9 . SPL is een overheidsbedrijf.
@9 @13 als groot aandeelhouder met 20% van de aandelen heeft de gemeente Amsterdam ook veel zeggenschap binnen Schiphol en hebben ze zeker het recht om er over mee te praten.
Duurdere vliegtickets? Zolang je voor minder dan 100 naar b.v. Griekenland kan vliegen maakt die paar euro niet uit. Maar nachtelijke vluchten verbieden zal betekenen dat Nederland grote bedrijven kwijtraakt aan Europa en Engeland. En ze verplaatsen naar andere luchthavens in Nederland b.v. Eindhoven
Steevast een 24/7 economie op zien te bouwen en nu klagen over overlast van een 24/7 economie?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.