Sia - Elastic Heart .https://www.youtube.com/watch?v=KWZGAExj-es...
@11Waar en wanneer dan, en hoeveel doden en gewonden zijn er gevallen ? ...
Mooi, hoe eerder het klapt, hoe eerder er iets moet gaan gebeuren....
Dorthe - Wärst du doch in Düsseldorf gebliebenhttps://www.youtube.com/watch?v=cqOUIPN52B8...
Katja Ebstein - Wunder gibt es immer wiederhttps://www.youtube.com/watch?v=6JhJ2in_nDY...
@30 Maar ik weet niet wat je bedoelt. Dan kun je er wel steeds over beginnen maar als ik niet begrijp waar het over gaat kun je dat voortaan wel...
@13 Hoe kom je nu in hemelsnaam op ras?Of ben je onder de indruk dat joden een apart ras zijn?...
Dana - All Kinds of Everythinghttps://www.youtube.com/watch?v=v3r7Tp7fAZ4...
Doris Day ~~~ Perhaps Perhaps Perhapshttps://www.youtube.com/watch?v=GUVT1NZtZPo...
Doris Day - Que Sera Serahttps://www.youtube.com/watch?v=xZbKHDPPrrc...
We zullen het gaan beleven of deze "verkeerskundigen" gelijk hebben....
Hoi hoi, sneller thuis. Kunnen we sneller weer op de smartphone zitten.
Dit zijn conclusies die zijn getrokken voor de smartphone generatie.
Dus als Max Verstappen rustiger gaat rijden is hij eerder over de finish?
@4 , gaat om het gemiddelde.
Vind allemaal maar erg vreemd.
Al een tijdje, wat jaren, rij ik door het knooppunt Azelo (Overijssel) en de ene keer mag je daar 130 km/u en soms/vaak geven ze aan dat je daar maar 90 km/u mag (tijdens de spits).
Het is zelfs zo dat op rustige dagen 90 km/u op de matrixborden staat aangegeven en op mega drukke dagen je daar met 130 km/u mag scheuren (wie ziet de logica?).
Weet ook niet met wat voor een experiment ze bezig zijn maar het is toch wel erg vreemd dat als je de vrijheid hebt om zelf 130 km/u te gaan rijden, er helemaal niks aan de hand is (alles stroomt lekker door), en als ze die matrixborden aanzetten met 90 km/u, er ineens opstoppingen ontstaan/files.
Bijna iedereen die ik spreek, en die ook die route neemt, zegt hetzelfde; 'Juist die matrixborden zorgen voor stagnering en files.'
@6
Die snelheidsbepaling hoeft niets te maken met waar jij rijdt maar wel met waar je naartoe rijdt. Wellicht dat onderstaand speeltje je inzicht verschaft:
https://traffic-simulation.de/
@6 Dat is inderdaad de verklaring. Het dreigende probleem zit elders. Omgekeerd kan de weg voor een file al weer vrij zijn (harmonica effect). Hoe hoger de snelheid hoe sterker het effect heeft op filevorming omdat sneller rijdende auto's meer ruimte in beslag nemen.
@4 Verstappen heeft geen last van idioten die geen ruimte laten bij ritsplekken.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.