"mijn gescheld naar bepaalde personen toe en dat er mensen zijn die daardoor reden zagen om te stoppen met NK" En maar wel steeds an...
De moffen gaan er weer voor, het blijft een ziek volk, en ze hebben weer veel linkse woke nsb ers op hun hand....
@2366 Dat had ik ook gemist, zoals ik wel meer mis. Maar Elske moet natuurlijk ook terugkomen, net als wel meer reaguurders. Ik was aangenaa...
@2365 "dit gedrocht" Schelden, beledigen, op de man spelen. Gemeld. ...
@9"Jij ziet natuurlijk veel liever dat ze zich zonder slag of stoot overgeven aan die agressor"Er valt niets meer over te geven. Rusland h...
@127 Kun jij dan nooit eens één keer een serieze reactie geven?Waarom mijn autisme erbij halen?Slaat nergens op.Menig uurtje aan de te...
@2364 De heren Brinkert en Yisrael mogen wat mij betreft ook wel terugkomen. Beetje leven in de brouwerij en wat humor daar houd ik wel van....
Volgens mij willen de Fransen hun ouwe meuk mirage s leveren. 😊...
@2364 Zeker. Ik mis de bijdragen van Elsemiek ook. En ook die van Olivia. Heb alleen geen idee waar ze gebleven zijn. Hopelijk lezen ze hier...
Als je jezelf in de fik steekt ben je behoorlijk geïndoctrineerd (linksom of rechtsom), of ultra-depressief. Als die een manier is voor demonst...
Dus laat die 6% maar 130 rijden toch!
En wat het kennelijk scheelt is 0,15% van de totale stikstofuitstoot.
Gaaaaaaaaaaaaaaap ...
Doe de snelheid maar terug naar 100 Km per uur als dat 6% van de rijstijd is. De overige ritten rijd je dus langzamer dan 100 Km per uur.
@3 .
Of je laat het gewoon zoals het nu is omdat het maar 0,15% scheelt maar de impact groter is met deze verandering.
Maak eerst het ov maar ruim de helft goedkoper.
@5 .
Maar ook meer ruimte in dat ov.
@5 Of gratis, wat dacht u daar van. Scheelt enorn in al die dan overbodige poortjes, ov-cards, oplaadstations, controleurs etc etc etc ...
Wellicht kan dat dan overbodige personeel iets in de zorg gaan doen. Of onderwijs, of ...
Wat is het verschil in uitstoot tussen 130 en 120.
Van 1:15 naar 1:15,5
.
Wat ik mij afvraag: als de snelheid verlaagd wordt, verbruik je minder benzine en dan wordt er dus minder benzine verkocht. Zou de accijns dan omhoog gaan? Tenslotte wil men wel het geld binnen krijgen, toch?
@9
Of je maakt een extra rondje omdat de tank nog niet leeg is
@8 Van 120-100 = 1.5 megaton ongeveer en van 130 naar 120 een halve. Benzineverbruik neemt ook flink af dan. Gaandeweg is er nog meer te halen tot 6 megaton door nieuwe technieken en een toename van elektrische voertuigen. Dat is toch een leuk stukje van de 48 megaton die we wensen te reduceren tot 2030.
https://www.nemokennislink.nl/publicaties/de-aarde-opwarmen-met-130-kilometer-per-uur/
@11
Weet je begeleiding wel dat je weer op internet zit.
En natuurlijk wordt bij dit stukje leuke statistiek ook woonwijkverkeer meegenomen omdat dat toevallig goed uitkomt.
@13
Leuke rapportage over het creatief rekenen van RIVM.
@4 daar ben ik het absoluut niet mee eens. Volgens flitsmeister scheelt het inderdaad 0,34% jij zegt dan zelfs 0,15% maar het RIVM een gerenommeerd instituut en betrouwbaarder dan flitsmeister steld dat verlaging van de snelheid overal naar 100 KM per uur voldoende is om de gehele bouwsector weer door te kunnen laten gaan. Dus als we het doen is de gehele bouwsector en de wegenbouw gered.
Nou dan mag het van mij direct ingevoerd worden. Kom maar op.
@12
lol
@15
"RIVM een gerenommeerd instituut en betrouwbaard".
Sorry dat ik wat later reageer, moest even bijkomen van het lachen.
Kijk maar even naar de link van @14 , en vertel dan nog maar eens met droge ogen dat "RIVM een gerenommeerd instituut en betrouwbaard is".
@15
meetpunten stikstof....
meer zeg ik niet...
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.