Ziekelijk. Waarom doet zo iemand dat? Zinloos geweld. Bah...
@4 "wij als afstammelingen van horigen" Wij? Mwah .. er waren natuurlijk ook families die de meesters waren. 😋...
@1 Zouden we met het Rijksmuseum, Kroller-Muller, Mauritshuis, van Gogh, van Abbe-museum e.d. ook moeten doen. . . Dat zou een bak geld sch...
@36 Noem eens 1 woke persoon die kan debatteren @@. Sylvana? Oo...
@6En voor zijn zelfrespect. Nu het allemaal in elkaar gaat klappen gaan ze er als hazen vandoor.Ben benieuwd wie er volgt. ...
@4Aha, en meteen Bennie Bob weer in de bocht.Het zit je wel erg dwars hè, dat je elke keer weer van je preekstoel wordt gemept 🤣...
@2Tsja, wie wil zo'n baan nu nog? Je krijgt wanneer de problemen zich opstapelen, als uitvoerder, iedereen steeds op je dak, terwijl deze pu...
Waneer krijgen wij als afstammelingen van horigen excuses ? ...
Klimaatverandering?In 1389 stond de Rijn bij Keulen voor de 3e keer in 10 jaar zo droog dat de paarden er doorheen liepen, maar in 1374 wa...
Er zijn dus nog mensen met principes. Er zijn ook mensen die het de reet zal roesten wat kpn doet.
Ik behoor tot de eerste categorie en heb de crowdfunding gesteund. Ook zal ik zodra dat kan overstappen naar de nieuwe provider. Het zal wellicht een druppel op een gloeiende plaat zijn maar kpn moet niet menen dat ze alles zo maar kunnen doen.
Toch gaat alles over de glasvezellijn die van KNP is.
De teller loopt al aardig goed.
Er is al €1.961.745 opgehaald.
Leuke foto als je crowdfunding opent.
https://crowdaboutnow.nl/campagnes/planb
* Verwijderd door de redactie *
@5
Ik weet niet of ik overstap.
Ik heb de helpdesk van xs4all nog nooit gebeld voor problemen, en ik denk daarom niet dat ik de helpdesk van KPN nodig heb.
Zodra ze de fritzbox gaan vervangen ben ik pleite.
Even in de gaten houden of ze ook internet alleen abonnementen gaan aanbieden
* Verwijderd door de redactie *
Ja, een alles-in-een abonnement wil ik niet.
@8
Ja, Ziggo is peprduur.
Ik zit nu bijna drie jaar bij xs4all met glasvezel.
Xs4all was mooi. Ze wonnen een rechtzaak tegen Scientology, en je kon gratis t-shirts thuisgestuurd krijgen met “xs4all:1 Scientology:0”
Ze protesteerden het hardste tot in de rechtzaal om gebruikers te beschermen tegen brein en de overheid.
Door dat soort acties was ik altijd een hele trotse xs4all klant. Nou en dat ze wat duurder waren dan de concurrentie.
KPN is gewoon een stom bedrijf dat vooral winst wil maken, en klanten als noodzakelijk kwaad zien. Kan ik ze niet kwalijk nemen, maar het nodigt niet uit tot dezelfde loyaliteit.
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Ik moet nog zien dat dit gaat lukken. XS4ALL heeft zich tientallen jaren bewezen als goede provider maar dit is een nieuwe club. Ze doen nu net of iets waar XS4ALL tientallen jaren over heeft gedaan om op te bouwen hun met een heel gelimiteerd budget in een achter namiddag in elkaar gaan draaien. XS4ALL heeft hele kritische klanten en dat is ook terecht want ze bieden een beter product dan de andere providers. Dat betekend ook gelijk dat deze nieuwe groep zich geen enkele uitglijder kan permitteren. Immers de klanten van XS4ALL willen een uitstekend product en zijn bereid daar iets meer voor te betalen maar ze zijn niet bereid om meer te betalen voor een kwalitatief minder product. Om een beter product op de markt te zetten zal je doorgaans meer moeten investeren dan de concurrentie en dat geld hebben ze niet. Ja ze hebben straks 2,5 miljoen om mee te beginnen en daarmee krijg je net een server rack vol apparatuur voor en 2 en een halve medewerker. Voordat je überhaupt jezelf een provider kan noemen ben je al veel meer geld kwijt. Je kan natuurlijk alles huren maar dat kost meer geld en dus verdampt je winstmarge. Een bedrijf als KPN krijgt waarschijnlijk alleen al 80% korting op de aanschaf van nieuwe netwerkapparatuur. Deze nieuwe provider misschien net 25% als ze geluk hebben. Ga dan maar eens de slag aan. En zoals gezegd kan je niet beknibbelen op de kwaliteit want dan heeft het voor jouw klanten geen zin om te kiezen voor jouw product.
Ik werk bij een relatief klein MKB bedrijf met ongeveer 100 personeelsleden en wij hebben al voor meer dan een half miljoen aan apparatuur staan in de server ruimte. Kan je nagaan wat je straks nodig hebt als je daadwerkelijk vele duizenden klanten moet gaan bedienen.
Bijna 2.1 miljoen euro binnengeharkt.
@15 pinda's vergeleken met wat je straks moet leveren
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.