@14 He moslimaanhangers niet alleen minnen hoor, geef nu eens ook wat geschreven reacties. ...
@2Nee, natuurlijk niet. Zo gaat het steeds met wat men (rechts extremisten) hier post. Whahaha....
Eindelijk komt de aap uit de mouw. Altijd ontkent FvD een fascistische partij te zijn. Nu zij met geweld dreigen valt die ontkenning in duigen....
@11 Baudet is weinig transparant, en we hebben de getuigenis van Otten nog hierover, daarmee maakt hij zichzelf verdacht. ...
Video niet meer beschikbaar....
@4 Jeetje sta je nog steeds voor die spiegel. ...
@3Ja hoor. ben ik ook al.Dus geniet er maar van zolang het nog kan....
@40Alweer geen weerwoord. Dommerd....
Dan maar het voorbeeld van malcom x volgen. Ieder ras zijn eigen land. Wellicht uit te breiden met religie en zonder religie. Kijken wie als eer...
@3Who cares, ThWill? Het gaat hier niet om jou. Maar om de aarde. Egoist....
Welkom in de wereld waar je ieder moment een beoordeling kunt ontvangen.
Tja... dat is het leven. Daar kun je vrij weinig tegen doen.
Ik denk dat deze dame de cursussen "je brood verdienen in de horeca 1.0" en "hoe ga je met klanten om 1.0" niet heeft bijgewoond.
Of het haar klanten gaat kosten? Het zou me verbazen als ze nog klanten overhoudt. Zo ja, dan zullen die na aankomst waarschijnlijk heel snel weer wegrennen.
Maar goed, ze heeft het aan haarzelf te danken (al lijkt ze dat niet te beseffen en zoekt ze de schuld bij alle klanten).
Als je goede service verleent...waarom zouden mensen daar negatief op kunnen of willen reageren? En dan heb ik het niet over die ene zuurpruim die altijd wel iets te klagen heeft.
Even de recensies erbij gepakt.
De heftige reacties in het artikel heb ik niet gezien ( stuk of dertig recensies en reacties bekeken).
Toch veelal dezelfde klachten: heel veel geluidsoverlast (hoteleigenaren adviseert oordopjes!!!!), zeer krappe slaapplek waar je via een laddertje bijkomt, geen tv, erg onhygiënisch.
Wat vooral opvalt is hoe de eigenaresse reageert: heel erg aangevallen en smoesjes.
Geen TV? Er kijkt niemand meer TV.
Schimmel op raam? Kan er niet goed bijkomen.
Apparaten stuk? Toevallig net gebeurd (was in verschillende recensies "toevallig" net iets stuk).
Enorme geluidsoverlast? Ik had toch gezegd, oordopjes mee!
Slecht inchecken? Klant had andere tijd afgesproken (aantal keer, verschillende klanten).
En dan de prijs om vanavond in een onhygiënisch, verschrikkelijke geluidsoverlast, slecht bed, kamer te verblijven:.....
€118,--!!!!!!!!!
Ik slaap nog liever bij de buren in de kelder. Waarschijnlijk slaap je daar stukken beter.
@2
Niets tegen doen?
Het zijn gratis adviezen om je hotel en je gastvrijheid te verbeteren.
Ik zou als hoteleigenaar dolblij zijn met kritische recensies, dan weet je wat je kan verbeteren om je betalende klanten nog tevredener te krijgen.
Maar dat is aan deze dame niet besteed, zij kan niet tegen kritiek en gaat bijten.
Hotel bij mij om de hoek heeft ook slechte recensies...
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.