@44 Ik denk dat het ook anders kan. ...
Mensen die Joden het leven zuur maken horen niet in de maatschappij thuis, islamitisch, christelijk, extreem rechts, extreem links of wat ze ook...
@13 Ik gooi de handdoek in de ring. Het gaat helemaal nergens over. 🥱...
@42 Dat doe je inderdaad - en ik geef je een toelichting. Mijn vraag is nu: eens of niet eens?...
@41 De demonstraties van XR zijn altijd al verboden geweest. Omdat ze de wet overtreden.XR is er meestal onderuit gekomen onder het mom van...
@2Zie rapport over TU Delfthttps://open.overheid.nl/documenten/dpc-280e65cad50a497005ce78192d40d995b0d79e24/pdf...
@39 Ik weet ook wat je geschreven hebt. Dat het belangrijk is dat we elkaar blijven aanspreken. Dat doe ik dus nu....
Volgens XR is het demonstratierecht een grondrecht. Dat het een grondrecht is, telt zó zwaar dat de demonstrant ook de plaats bepalen mag én p...
Als je naar @4 en @5 kijkt, dan is daar niks vreemds aan.Maar kijk je vervolgens maar @6, dan denk je ineens; Wtf is dit dan ineens?En dan g...
"De onderzoekscommissie schrijft ook dat het „aannemelijk” is dat de schuldig bevonden wetenschappers zonder toestemming data hebben gebruik...
Elect auto's zijn auto's die net het milieu gruwelijk vervuilen.
Om de 4 minuten heeft 1 houtcentrale goed opletten 1 houtcentrale 1 vrachtwagen hout nodig en is NL leeg gekapt is men van plan hout te halen uit Canada.
Een brandstofauto heb je altijd ter beschikking en een elektrische hangt de meeste tijd aan het stopcontact.
En dan is ter plaatse de uitstoot dan wel minder, maar elders waar die stroom wordt opgewekt door een kolencentrale dus niet.
Het is een vies en vuil spel van zakkenvullers dat aan het klimaat niets doet zoals @1 al terecht opmerkt.
Die grootschalige infrastructuur voor de elektrische auto wordt niet aangelegd. Ondanks dat "we" het er nu al een jaar of 3 over hebben dat alle brandstof auto's vervangen dienen te worden zie ik nauwelijks meer laadpalen verschijnen. Of moet ik het omgekeerd zien: er worden nauwelijks eketrische auto's verkocht en dus zijn al die laadpalen ook niet nodig.
Dit nog afgezien van de hoge kosten, het beperkte actieradius, de dure vervanging van de accu's, dat het voor het klimaat niets doet en de logistieke problemen van waar te laden en hoe lang duurt het.
Anderzijds doen de grote steden een wedstrijdje wie het eerst en het felst de brandstof auto weert. Op het moment dat je de grote steden niet meer inkunt met een brandstof auto zullen de werkgevers wel aan de elektrische auto moeten.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.