Volgende maand laat hij er 100000 versneld door het coa heenwalsen en heeft dan de melding dat er 100000 woningen tekort zijn....
@1 ScholZ...
De betere wijken hebben meestal betere prijzen....
Poetin heeft de regie. Schols en Biden zijn een stelletje slapjanussen terwijl Macron is teruggefloten.We hebben een historische kans om een...
Menig Nederlandse ondernemer wordt inmiddels schatrijk door deze asiel-industrie. . . De belastingbetalende burger, dokt toch wel. . . ...
@2 Dat lijkt me een strak plan. :-)...
Verbeteren helpt niet, dat trekt alleen maar nog meer parasieten....
@1Ze kunnen toch naar de Zuidpool gaan daar schijnt nu de hele dag de zon niet. :D...
Leve de Lol....
@8Ook in het HBO werkte dat zo.De bedenkers dachten dat de scholen zich dan maximaal zouden inzetten, maar in plaats daarvan liet men het ...
uhs: Dijkstra vindt dat de grens van 540.000 vliegbewegingen per jaar niet per definitie het eindstadium hoeft te zijn. Volgens hem heeft Nederland „goud in handen” met de luchthaven. Die is goed voor de economie en voor de werkgelegenheid, betoogde hij.
En die hele kleine beetje goud bij het plebs roven ze ook.
Ik wil die naam helemaal niet meer horen of zien, en ook Hennis niet. Wat een flop was dat.
Citaat:
"Voor De Boer zijn dit de twee milieueisen: Schiphol mag in zijn uitbreiding tot 2015 maximaal 40 miljoen passagiers per jaar vervoeren en maximaal 10.000 woningen in de omgeving mogen geluidsoverlast ondervinden. Een harde grens."
https://www.ftm.nl/artikelen/hoe-milieuminister-de-boer-werd-verslagen-door-schiphol?share=1
Als je alle plussen en minnen tegenover elkaar zet voegt Schiphol maar minimaal toe aan de economie.
@4
Ehm...
"Alle plussen en minnen"?
Denk aan infrastructuur, vervuiling, herrie, risico... in geen enkele berekening meegenomen. Schiphol kost klauwen en nog eens klauwen met geld als je dat wél zou meerekenen.
Volgens de jaarrekening is zijn alleen de exploitatie van vastgoed en parkeergelden de redenen voor een positief saldo van Schipholgroep. Dat is zonder 2 miljard subsidie per jaar aan kerosine, zonder BTW-vrije tickets. De topambtenaren van SPL verdienen net als die van de LVNL 4 x Balkenendenorm.
Luchtvaart in NL is een vrijstaat. Kijk maar naar het gedrag van Cora van N.
Niks milieu of klimaat. Gewoon laten groeien en de burgers laten bloeien. Zie hier het zoveelste bewijs dat de overheid zo hypocriet is als de neten.
@6
Alleen in je dromen:
Luchtvaart kost de burger klauwen met geld.
@7 Dan heb je het woord 'bloeien' waarschijnlijk verkeerd begrepen. Bloeien is min of meer fonetisch voor bloeden. Had ik bloeden gebruikt dan rijmde dat niet zo lekker op groeien.
Plafond, bovengrens. Allemaal flauwe kul: een regering en haar ministers dienen grensverleggend bezig te zijn. Dus dat plafond zal in de toekomst toch flexibel blijken.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.