Komt omdat het vorige kabinet ereen puinhoop van heeft gemaakt....
Dit gebeurt om dat ze er niet voor op de vingers worden getikt .en wederom een geluid van Amnesty die dit soort dingen de kop in moeten drukke...
Er moet ook eens gecontroleerd worden op mensen die hun navigatie of mobiel midden op het raam hebben geplakt .Negen van de tien keer zitten z...
@13 ja, vreselijk, nooit inhoud maar zo vaak op tekst, woordkeus en daar maar over etteren ... 🙃...
@27 Idd , er zijn al meerdere malen vrouwen tot pulp geslagen in diverse sporten waar transgenders meedoen in vrouwen/meisjes competities.Die ...
@40Volmondig: Nee....
Tsja en die boetes zijn na de nieuwe verhogingen, niet misselijk te noemen....
@14 Ik zie het ja .Indd goed gezien van Graaier....
@1Kan ook zijn dat eigenaar de kosten van een hond, of een eventuele medische ingreep niet kon betalen.En verder, hangen daar geen camera�...
De islam is een echte bedreiging voor de wereldvrede aan het worden. ...
Is toch wel mogelijk om voor die korte periode wat dieseltreintjes in te roosteren?
Nadeel is wel dat de spoorwegovergangen wat langer dicht zijn, maar het verkeer naar en van wordt toch een puinhoop.Misschien een idee om via de N201 NAAR Zandvoort te rijden, en N200 UIT Zandvoort.
@1 Dieseltreinen die helpen niet als er geen ruimte op het spoor is
@2 , ze willen meer treinen laten rijden omdat het planningtechnisch mogelijk is, maar de stroomvoorziening is het probleem.
@3 Dat blijkt niet uit het artikel maar zal best kunnen
@4 , is genoeg over geschreven, redelijk complex.
https://www.ad.nl/binnenland/ns-spoor-zandvoort-kan-drukte-formule-1-niet-aan~aaf08af5/
Meer stroom
,,Op die manier kan NS per uur gemiddeld tussen de 12.500 en 15.000 bezoekers naar Zandvoort aan Zee brengen’’, vertelt woordvoerder Erik Kroeze. Het monumentale stationnetje is daarmee even net zo groot als Eindhoven of Amsterdam-Zuid.
NS zegt voldoende treinen, machinisten en conducteurs beschikbaar te hebben om 150.000 tot 200.000 Max Verstappen-fans te vervoeren. Wel moet NS personeel uit het hele land halen, waardoor de dienstregeling in een enkele regio iets aangepast moet worden. ,,Dat wordt nog verder uitgewerkt.’’
NS en het Circuit hebben de ambitieuze Formule 1-plannen inmiddels voorgelegd aan ProRail. Die heeft ze nu in beraad. Probleempje: ,,De uitgebreide dienstregeling en de lange treinen zijn met de huidige energievoorziening op dit traject onmogelijk’’, stelt Kroeze. ,,We verzoeken ProRail dringend om de bovenleiding te verbeteren. Daar moet meer stroom naar toe.’’ Het verzoek is officieel gedaan in het Besluit Dienstregeling 2020.
@4 , artikel is idd tegen het gebeuren.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.