@2 Gelukkig wel, die idiote woke rage duurt nu al veel te lang....
Het volgende diepgeheime en technisch zeer hoogstaand project is en Russisch voertuig vermomd als ijscowagen Als ze dan net doen of ze ijsjes ...
@11 Nou sorry, maar daar ben ik niet mee eens. Ook van een schop onder je kont zal je als kind niet beter worden. Dat doe je niet bij kinder...
Goh, uit welke hoek zouden deze bedreigingen nou toch komen? 🤔...
@26Acht jaar en ze waren nog steeds aan het aanmodderen als niet gebleken was dat nieuw rechts bij de aankomende verkiezingen wel eens flink z...
@11 "Hoezo een omstreden plan" Als de interzoekmachines het weer doen bij je, dan kun je dat vrij eenvoudig zelf opzoeken en vinden...
@10 Triest om te lezen dat het gezin wat jij kent in een neerwaardse spiraal terecht is gekomen. Helpt ook niet mee dat moeder en zoon beide z...
@27 "want het gebeurt maar niet" Weillicht is het beter als je je even inleest over de materie, voordat je zoals gewoonlijk ui...
Ha wat leuk mijn 2 minertjes zijn er ook weer. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂stalk je mij nou? lmfao....
De hele manier van oorlog voeren is aan het veranderen....
Wanneer worden fietsen nu eindelijk eens verboden?
Fietsen is gevaarlijk (zie dit topic)
Fietsers gedragen zich asociaal in het verkeer (geen verlichting, geen richting aangeven, arrogant rijgedrag, neemt voorrang zonder voorrang te hebben, park eren die roestbakken met stafsvervuuling tot gevolg enz. Enz. Platrijden is een oplossing maar fietsen verbieden lijkt me de betere oplossing
@1 Daar kunnen automobilisten ook wel wat van. Geen richting aangeven, voorrang nemen terwijl ze dit niet hebben. Laten we auto's ook maar gaan verbieden.
@2 helaas zijn er inderdaad ook asociale automobilisten maar in veel gevallen worden die dan beboet daarvoor. Bij fietsers is 99% asociaal en er wordt zelden of nooit iemand beboet. En hoe krijgen we de stoepen en bruggen vrij van al die roestbakken?
@3 In de meeste gevallen worden de automobilisten niet beboet, omdat er geen politie te bekennen is. Daar komt nog eens bij dat een auto als wapen vele malen gevaarlijker is in vergelijking met een fiets.
Voor de veiligheid zouden auto's dus verboden moeten worden. Je hoort ook veel vaker van auto-ongelukken dan fietsongelukken.
Het probleem is dat alleen autocorreurs auto kunnen rijden. Hun hersenen zijn gewend om met zulke snelheden te opereren, wij zijn dit niet. Toch menen wij hele gesprekken te kunnen voeren terwijl we autorijden, en zo gebeuren er dus ongelukken. De bestuurder zou eigenlijk in een compleet geluiddichte kooi moeten zitten.
@4 en over de gigantische parkeeroverlast van die roestbakkenop alle stoepen en bruggen zeg je wijselijk maar niets. Of asociale fietsers die door de voetgangersgebieden racen en hé can de sokken rijden, De meeste fietsers zijn asociaal tuig die zich aan geen enkele regel houden.
@5
Zelf nooit gefietst? Of andere familieleden?
99% is niet alleen zwaar overtrokken maar je kunt het ook niet onderbouwen. De meeste fietsers houden zich namelijk gewoon keurig aan de regels al was het alleen al omdat ze fouten in de buurt van auto's met de dood moeten bekopen.
@5 Natuurlijk zijn er fietsers die zich asociaal gedragen en zich niet aan de regels houden. Ik erger me groen een geen aan het niet voeren van fietsverlichting. Maar ja, als de politie er letterlijk NIETS tegen doet, wat verwacht je dan? Je kan zonder problemen met je krakkemikkige fiets met kapotte lichten langs de politie fietsen, zwaaien, ze gedag zeggen, een praatje maken, ze vertellen over je kapotte lichten. Ze doen NIETS.
Dat de meeste fietsers asociaal tuig zijn klopt niks van, want die logica volgende gaat dat ook op voor automobilisten daar ook automobilisten weleens de fiets pakken. Het grote verschil is dat een fiets geen potentieel dodelijk wapen is, een auto is dit wel. Fietsen gaat niet zo hard, daar hoef je niet echt bij na te denken. Bij autorijden juist wel. Het is zelfs zo, dat als je met degene naast je in gesprek bent, dit net zo gevaarlijk is als bellen achter het stuur. Kinderen op de achterbank zijn zelfs gevaarlijker dan bellen achter het stuur.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.