@2 Het kan niet per direct. Maar we kunnen er wel aan werken. Laten we gewoon eens ergens beginnen. En dan zien we wel....
Als dat enge extremistische radicaal linkse clubje had gewild dat Wilders niet aan de macht moet komen, dan hadden ze de afgelopen decennia moet...
@1 Dat is een nog hufterige opmerking dan die van Johan Derksen....
@15 Bedoel je al die vergrijsde Europeanen? Die zijn er over 20 jaar niet meer. Heb je al die jonge mannen gezien in Ter Apel?...
Wat een enorme LUL is deze linkse activist Frank van der Linde. . . ....
Die ken ik, da's die jongen uit Friesland waarvan die Johan Derksen vond dat hij geen echte Fries is....
@47 Respect voor jou. Ik kan me wel iets voorstellen bij de heimwee die mensen hebben. Als je door ellendige omstandigheden wordt gedwongen je ...
@3 Ach wat triest weer, die reactie van je. Daar heb je vast lang over nagedacht....
Afzijken achteraf echt links...
De vraag is of we de problemen die importeren ook weer kunnen exporteren???...
Even van Nederland naar bijvoorbeeld Moskou proberen te rijden. Waarschijnlijk nog niet halverwege op een autobrancard terug naar Nederland, omdat er gewoon onderweg niet elektrisch kan worden bijgeladen.
Zal een ogenopener worden.
Op zich wel gezond, je wordt gedwongen om even te rusten en een loopje te maken bij het laden.
... zorg dat je een fiets met dynamo bij je hebt om de accu's te kunnen bijladen
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Reservesetje Duracell batterijtjes bij je hebben. Wie wil er u nog in zo'n gedrocht rijden nu bewezen is dat een elektrische auto per gereden km meer CO2 uitstoot veroorzaakt dan een dieselauto. Dan is de keuze niet zo moeilijk meer: diesel is beter voor milieu en klimaat.
@6
Dat bewijs wil je vast wel delen?
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
@6 Alleen in het land waar de hemel groen is en het gras blauw.
@4 Yisraël: rijd jij rond in zo'n invalidenkarrretje ?
@7 ik heb geen directe link bij de hand maar een wetenschappelijk onderzoeksteam van de universiteit van Keulen heeft dit onderzocht en aangetoond. Tot hun eigen verbazing.
duitsland heeft de slag om de elektrische auto's verloren en gaat dat niet meer inhalen. De jappen en chinezen zijn nu aan zet. Ook amerika met die tesla heeft het nakijken, die tent draait alleen maar verlies en ze vliegen nog in de fik ook nog. Je zag het in het verleden ook al in de camera industrie, duitsland arrogant en wist alles beter maar werden links en rechts ingehaald door de jappen en er is niets meer van overgebleven. Duitsers teveel bezig geweest met de zaak op te lichten met die sjoemel auto's en nu is het te laat. rolt wel wat van de band af straks maar het wordt hem niet. Zelfs de fransen zijn al stukken verder.
* Verwijderd door de redactie *
@12
Het enige wat ik kan vinden als ik op Koln, electric, en CO2 zoek is een statement dat het op het moment in Duitsland niet gunstig is vanwege de wijze waarop elektriciteit in Duitsland wordt opgewekt.
Even over de grens in Frankrijk is het dus al een heel ander verhaal.
@12 ook ik heb geen directe link, maar dat onderzoek van de universiteit van Keulen is al lang weer debunked. Zo'n selectief geheugen heb jij.
@14
Ik zit je maar wat te fucken, je weet toch.
Ik rij diesel. Ook voor het milieu.
Mooie foto trouwens, is dat wel een neustrimmer op schone energie?
Electrische auto's hebben geen CO2 uitstoot althans niet in directe zin. Wel indirect door de elektriciteit die wordt opgeladen, deze komt veelal uit bruinkool centrales. Dus veel vervuiling.
Zodra alles uit zonnepanelen komt en windmolens is het ok, dat kan nog wel even duren want de vraag naar elektra is zo groot en zeker in de toekomst dat er een capaciteitsprobleem is en zal ontstaan. Dus zal er elektra worden gebruikt geleverd door gasgestookte- en bruinkoolcentrales. In die zin is een e-auto een vervuiler, ook de remmen leveren meer fijnstof dan een auto met verbrandingsmotor en het gewicht van de auto's is schadelijk voor het wegdek. verder de actie radius, valt tegen als je de airco/verwarming aanzet en de lampen. Vooral even lekker optrekken en leuk snel rijden doet je accu zienderogen leeglopen. wordt dan weer liften
Geert lul niet zo dom @9
@14
Is je vriend als GL 'er gestopt met z'n huidige werk? e-tron is dat een Mitsubishi ?
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
@21
Het tweede vraagteken had een knipoog moeten zijn, het was meer een plagerijtje.
@20
Leiden is gewoon een enorme paupergemeente en dan bedoel ik qua bestuur. dus niet de uitstraling van de stad op zich. Het is volgens mij een groot links bolwerk, en straks ga je dat betaalde parkeren en dat vergunningen gebied nog krijgen tot de rand van de stad. Ten minste het zou mij niet verbazen. En waar Leiden in het verleden ook al berucht om was, was het feit dat wegopbrekingen in Leiden altijd meerjarenplannen werden. Zo herinner ik me dat fietstunneltje nog wat vanaf de Kooilaan onder de Willem de Zwijgerlaan moest gaan komen. Dat heeft bijna 3 jaar geduurd, en dat er al die tijd maar 2 rijstroken van de 4 beschikbaar waren. Zodat iedere dag tijdens de spits alles daar muurvast stond omdat de Willem de Zwijgerlaan natuurlijk een belangrijke doorgaande route is.
@20
Ik rijd 240 km per dag woon/werk verkeer, als die D66/Groenlinks malloten een kilometerheffing gaan invoeren hang ik.
* Verwijderd door de redactie *
@25
Tuurlijk, echter jij bent 'goed fout', maar dat hoort eigenlijk wel je.
* Verwijderd door de redactie *
@5
Uh, deze idioot? Mag dat niet?
@15 en @16 . Het artikel over het onderzoek kan ik nog niet vinden maar lees eens bijgaand artikel waaruit blijkt dat een E-auto heel veel kilometers moet maken om uiteindelijk in CO2 per km lager uit te komen dan andere auto's. Rijdt een eigenaar minder ( milieubewust zeg maar) dan geeft de E-auto dus juist meer CO2 per km. Ik heb het niet zelf verzonnen.
https://www.auto-motor-und-sport.de/news/elektroauto-diesel-co2-bilanz-emissionen-klimaschutz/
@24
Ben je met een verhuizing dan niet goedkoper uit?
@25 @27
Ach, Geert is altijd al fout geweest en ook fout gebleven.
* Verwijderd door de redactie *
Al twee maal door Europa gegaan (Nederland > Duitsland > Zwitserland > Italië), geen enkele problemen met het opladen. Van te voren bepaald de GPS je route al inclusief (super)chargers en dan weet je dus exact waar je aan toe bent.
Het zijn vooral mensen die geen elektrische auto hebben, en toch denken te weten hoe het gaat met een elektrische auto. Wie haalt er met zijn brandstof tankje 640km?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.