@2 Gewone burgers dreigen niet met geweld , die zetten de tering naar de nering en trekken desnoods de broekriem nog even aan. ...
@206 Gekkie, Jij denkt toch niet, dat ik net als jij de hele dag op deze site zit, nee dat hou ik niet vol, hooguit een uur en 12 min. jouw ware...
^NIET zou weten hoe je effectief ......
@3 "Volgens het bericht gaat het om een klein groepje bedreigers." Vast weer die fascistische ultra-linksen! /so...
@3 Ik kan weinig anders doen dan je gelijk geven, ofschoon ik zou weten hoe je effectief iets tegen de vergrijzing kan doen. Maar d...
De kans voor islamofoben overigens om de 'herrie' van de moskee vast te leggen 😂...
Bladblazers inleveren voor een gratis bezem:) Vuurwerk streng verbieden, wereldwijd! Wasmachines en drogers die gaan piepen als zij vinden dat e...
@2 Volgens het bericht gaat het om een klein groepje bedreigers. ...
@2 Precies maar het is een Nederlandse gewoonte, of is het een politieke gewoonte, om zaken die je lang vantevoren ziet aankomen te negeren totd...
http://archive.today...
** gebruiker verwijderd **
** gebruiker verwijderd **
Maar dan zeker toch wel alleen voor schone en niet giftige accu's, en niet voor vieze kolencentrales opgeladen accu's?
LoL hoeveel dragen de elektrische autorijders en fietsers bij aan de wegen ?
Niets! Daar de wegenbelasting in duitsland versleuteld zit in de brandstofprijzen!
MAW zonder deze "vervuilende"diesels geen wegen! Dus ze kunnen wel ervoor betalen maar mogen er geen gebruik van maken.
Wat nog leuker is is dat een elektrische auto gemiddeld zwaarder is dan een Dieselen hierdoor dus een grotere belasting is voor het wegennet dan diesels
@2 neen de diesel zit in het verdomhoekje na het dieselschandaal. Zelfs zo erg, dat je een 2e hands diesels aan de straatstenen niet kwijtraakt. Prijzen zijn met 20% gekelderd. Een handeldrijvende Hollander kan momenteel goud verdienen met de impot van die voertuigen.
Lol dat zal de middenstand en het uitgaansleven leuk gaan vinden als de stad straks door dieselrijders niet meer aangedaan wordt en laten daar nu eenmaal in Duitsland er heel veel van zijn! die gaan dan wel naar centro, keulen of roermond
@5 De vraag is nu wanneer het eerste schandaal met elektrische auto's aan het licht komt.
Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan de herkomst van materialen om de accu's te kunnen produceren
Of wat voor een milieu belasting straks de afgedankte auto's gaan zijn En hoe lang ging ook alweer een akku gemiddeld mee? Leuk voor de afwaardering van deze elektrische auto's Vooral als straks de voordeeltjes die ze nu hebben straks weer worden afgenomen omdat het sponsoren van elektrische auto's veel te duur zal blijken te zijn!
** gebruiker verwijderd **
@7 grotendeels allemaal alweer debunked.
@6 Oberhausen en Keulen zijn al verboden terrein voor Euro 4 diesels. Wordt tijd dat Roermond ook op slot gaat hiervoor. Trouwens, wat heb je als Duitser te zoeken daar? Dat outlet center waar iedereen wordt verneukt? Ben benieuwd wanneer dat schandaal eens openbaar wordt.
@7 oh vertel dan eens waar de grondstoffen voor het maken van de accu's vandaan komen dan
https://downtoearthmagazine.nl/kobalt-uit-congo-is-populair-smerig-en-valt-buiten-eu-voorstel-verantwoorde-mijnbouw/
@10 nee hoor met milieusticker 4 kan men gewoon nog in deze steden komen
en laat de meeste diesels hiervoor in aanmerking komen!
@10 En ooit wel eens zelf in Roermond geweest dan aangezien het daar doorgaans stikt van de Duitsers
@7 en nee hoor er kleven geen gevaren aan lithium accu's ook niet voor het milieu
vandaar dit
https://www.toxic.nl/nieuws/pgs-richtlijn-lithiumbatterijen-de-maak
@12
Dat was 6 weken geleden mijn ervaring ook in Oberhausen, Keulen een jaar geleden in elk geval ook nog.
Het geldt trouwens voor benzine EN dieselauto's de maatregel in Düsseldorf.
Dat wordt niet duidelijk uit de koptekst.
@16 nog gekker!
@14 maak jij ook zulke zorgen om je mobieltje en de accu van je laptop en tablet?
En ik weet het niet maar volgens mij zijn de meeste bussen allemaal diesels!
@18 Ja daarom heb ik ook om de twee jaar een nieuwe, langer zijn deze accu's niet te vertrouwen. Er zij er al meerder spontaan ontbrand
Hoe straks in een drukke stad als daar een tesla spontaan ontbrand of erger nog explodeert
https://www.ad.nl/auto/elektrische-auto-s-onderdompelen-na-brand~a3a6c65c/
En dan heb ik het niet eens over de schadelijke stoffen die in het milieu terecht komen
Hoe gaan ze straks deze accu's ontzorgen of gaat dat straks op dezelfde wijze als de huidige accu's / batterijen en worden die op een zeiltje neergelegd bij de vuilstort tot er een oplossing voor is?
Gewoon terug dringen, die diesel-fascisten!
@20 dus je vervuilt willens en wetens het milieu door je mobieltje na 2 jaren weg te pleuren? Lekker ventje/ vrouwke ben jij. Loopt eerst te zeuren van welke schadelijke stoffen die batterijen allemaal bevatten en dan nu dit.
@21 lol. De dieselaars of de anti diesel beweging zijn de fascisten?
@22 ik weet dat er gevaren aan zitten maar links volgens links is er toch niks mee aan de hand toch! Dus ik doe volgens die redenatie niks verkeerd! En nu kom jij er nota bene zelf mee dat het dus wel een milieubelasting is of toch niet!
En hoeveel telefoonaccu's passen er in een autoaccu?
@24 het weekend veel geborreld? Ik heb geen woord gerept over schadelijke stoffen, doe je toch zelf in meerdere posts.
@25 Kijk ik doe er tenminste niet hypocriet over, ik weet dat er gevaren aan kleven echter bij een tablet mobiel en laptop zijn er geen alternatieven Dit in tegenstelling tot bij vervoersmiddelen echter deze zijn door links allemaal in het verdom hoekje geplaatst (dit gebeuren doet een beetje denken aan lood en asbest welke ook als oplossing werden gezien voor veel problemen echter nu zitten we met nog grotere problemen hierdoor)
En wat is het nu? Zijn deze accu's geen gevaar dan wel een milieubelasting en houden ze geen oorlogen instant (dan doe ik naar U optiek niks verkeerd) Of vormen deze dingen wel een gevaar voor onze samenleving en zijn ze niet de gezochte oplossing!
Trouwens benieuwd wie dadelijk de elektrische auto’s gaat subsidiëren zodra er bijna geen of geen brandstofauto’s meer zijn! Tegen de tijd dat Jan met de pet een elektrische auto kan veroorloven is het geld op terwijl hij hiervoor de elite heeft gesponsord bij de aanschaf en gebruik van hun elektrische auto
Heb zo'n vermoeden dat dit als het aandeel van electrische auto's de 20% benaderen dit punt al bereikt is! aangezien de schatkist dan veel te veel geld aan BPM, wegenbelasting en accijns gaat missen! 20% van 2 miljard BPM / 4.5 miljard accijns en 6 miljard wegenbelasting
Komen dan straks per jaar 2.5 miljard te kort!(en dit gaat alleen maar groeien)
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.