@7 Verdedigen doe je op je eigen grondgebied, Ali;niet door je buurland binnen te vallen en de bevolking te verkrachten en te vermoorden.Wat...
@3 Ligt eraan wat je bedoelt met "wie begon".Feit is gewoon dat de genocidale oorlogsmisdadigers van genocidepoetin een autonoom land binn...
@33De afgrond in. :[ ...
@2681 Persoonlijker en kwetsender dan dàt, kun je mensen niet raken. "Dat is precies waar die gesjeesde. treiteraars op kicken , een hobby ma...
Leuk, een minner op de feiten. ...
https://giphy.com/gifs/malibu-rum-malibu-pineapple-l0K4lO4ehLGUzqH84Zo ik zit 😀...
@88 Ja graag gedaan. Met een beetje inzet van beide kanten komen we mogelijk ets dichter bij elkaar. Alleen ik laat Wilders zijn poot stijf ho...
@12Stel je een Rus voor met een verrekijker op z'n uitkijktoren , die zag sinds 1991 de zwaarbewapende knokploeg van VS/Navo 1500 kilometer ...
@87 Dat zou nog een mogelijkheid kunnen zijn voor iemand uit zo'n land, maar ik zal eerlijk zijn , ik zou eerder kijken in christelijke, joodse ...
@86 Het is inderdaad een vreselijk groot probleem. Ik heb helaas ook geen pasklare oplossing. Maar ik weet wel dat ook Wilders geen bruikbare o...
Tja, Paradijsvogels bij/en het dashboard light
Een auto die spontaan op de snelweg stopt omdat de bandenspanning te laag is?
Dan kunnen ze beter die autofabrikant aanklagen.
@2 Inderdaad. Het zijn niet de bestuurders die geen idee hebben van dashboard lampjes en hoe alles rondom een auto werkt. Maar journalisten, rechters en advocaten met hun gebruikelijke ongecontroleerde fantasiewerkelijkheid.
Dus. Als een rood lampje brandt bij het starten dan moet ik de auto maar laten staan? Dat wordt lastig dan. De BOVAG. Nou dan weet ik genoeg. BOVAG heeft geen verstand van auto's blijkbaar!
Als ik ergens BOVAG zie staan dan zoek ik nog even verder.
"De 38-jarige man uit Moordrecht zou in augustus 2017 volgens het Openbaar Ministerie te lang het controlelampje hebben genegeerd dat hem waarschuwde voor een te lage bandenspanning. Zijn auto stopte ermee op de A20 waardoor een 47-jarige achterligger er met volle snelheid achterop reed. Die liep blijvend letsel op, waaronder breuken aan zijn rugwervels."
Naar mijn mening is achteropbotsend verkeer fout
@4 Zoveel troep in die auto's proppen dat de regels niet meer te handhaven zijn vanwege voortschrijdende techniek !
Oranje=Je mag rustig doorrijden maar je moet naar de garage. Rood=onmiddellijk stoppen.
Als 'Niet-Gebruiker' zou ik zeggen: "Dan kan de Bovag dat mooi in reclame/SIRE-achtige spotjes duidelijk maken aan het beoogde publiek."
Een lekkere groep die wij het geld uit de zakken kunnen kloppen. Mensen die al lange tijd hun rijbewijs hebben. Die moeten wij bijspijkeren. Geld moet toch rollen, dus....
Van een elektrische auto wordt je niet rijk.
** gebruiker verwijderd **
Goede zaak lijkt mij. Verplichte cursussen voor alle automobilisten met een eindtoets. Na drie keer zakken voor de eindtoets rijbewijs inleveren. Wordt het ook gelijk een stuk rustiger op de weg en geldt als bijkomend voordeel dat er meer ruimte is voor onze captains of industrie. Het is toch te gek dat iedereen maar meent in een auto te moeten rijden.
@10 ik ben voor..
@11 Kijk wat een verstandige reactie. Eigenlijk zou er voor het mogen autorijden een inkomensgrens moeten gelden. Het zou direct een einde maken aan de files, milieuverontreiniging, dus een beter klimaat,. minder ongelukken etc.
Het Engelse model is ook prima, rijbewijs en buitenlander.. Herexamen.
@3 ja dat zou ik maar doen. Bij een rood lampje dien je DIRECT je auto op de vluchtstrook te zetten of in de berm. Bij een oranje lampje moet je zo snel mogelijk naar de garage
In dit geval was het een automobilist die vandaag voor de rechter stond. Uitslag 40 uur werkstraf.
"De 38-jarige man uit Moordrecht zou in augustus 2017 volgens het Openbaar Ministerie te lang het controlelampje hebben genegeerd dat hem waarschuwde voor een te lage bandenspanning. Zijn auto stopte ermee op de A20 waardoor een 47-jarige achterligger er met volle snelheid achterop reed. Die liep blijvend letsel op, waaronder breuken aan zijn rugwervels."
@4 ja in principe wel. Maar in dit geval ging dat niet op. De man zag dat er een ROOD lampje brandde en dan moet je direct stoppen. De man reed echter nog 21 KM door en het stuur begon heftig te trillen vanwege de leeg gelopen band en de auto was dus onbestuurbaar en reed op de linker baan. Daardoor kon de achteropkomende auto onmogelijk nog remmen en is die persoon invalide.
Dus 21 km doorrijden is al te ver. Als er over 1km een pomp is zou ik het nog wel durven tenzij de band er echt af loopt
@15 de achteropbotsende sukkel had geen gordel om, dat had hem een dwarslaesie bespaard en je medeweggebruikers moet je behandelen als idioten
@15 hoe weet je of hij een gordel om had?
En buiten dat had de ander het veroorzaakt. De sukkel met dat rode lampje waarvoor je VERPLICHT naar de vluchtstrook moet en DIRECT voor moet stoppen heeft het lampje bewust genegeerd. Is ermee naar de linkerbaan van de snelweg gereden heeft er 12 kilometer mee doorgereden tot zijn band tot de velg toe was afgesleten waarna de auto ging trillen en schudden, en toen pas greep hij in maar was zijn auto totaal onbestuurbaar en daarom is er een opgeklapt. Goed met een gordel om was hij er beter af geweest maar had hij een whiplash gehad.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.