@34Ach dat hele gendergedoe is iets wat tussen de oren zit en niets met uiterlijk te maken heeft. Je bent qua uiterlijk òf als vrouw òf als ...
@9 Dankje voor het advies, ik denk helaas dat dat niet meer zal helpen.Of haar moeder moet alsnog opvoeden met terug werkende kracht zij is ...
@2 Gewone burgers dreigen niet met geweld , die zetten de tering naar de nering en trekken desnoods de broekriem nog even aan. ...
@206 Gekkie, Jij denkt toch niet, dat ik net als jij de hele dag op deze site zit, nee dat hou ik niet vol, hooguit een uur en 12 min. jouw ware...
^NIET zou weten hoe je effectief ......
@3 "Volgens het bericht gaat het om een klein groepje bedreigers." Vast weer die fascistische ultra-linksen! /so...
@3 Ik kan weinig anders doen dan je gelijk geven, ofschoon ik zou weten hoe je effectief iets tegen de vergrijzing kan doen. Maar d...
De kans voor islamofoben overigens om de 'herrie' van de moskee vast te leggen 😂...
Bladblazers inleveren voor een gratis bezem:) Vuurwerk streng verbieden, wereldwijd! Wasmachines en drogers die gaan piepen als zij vinden dat e...
@2 Volgens het bericht gaat het om een klein groepje bedreigers. ...
* Verwijderd door de redactie *
productie van de accu’s bijzonder slecht voor het milieu is.
Dat ontkracht je niet met ze te kunnen recyclen tenzij je een 97 procent van de oude in de nieuwe accu stopt.
Wanneer je de troep gebruikt om koelkasten te bouwen ben je nog steeds evenredig veel unieke grondstoffen nodig.
Dit tellen ze uiteraard niet mee:
https://www.dailymail.co.uk/home/moslive/article-1350811/In-China-true-cost-Britains-clean-green-wind-power-experiment-Pollution-disastrous-scale.html
En neodymium wordt niet genoemd ?!
Zie:
https://www.ad.nl/auto/autofabrikanten-vrezen-tekort-aan-grondstoffen-voor-accu-s~ae9ebac86/
Dus het enigste wat het misleidende stukje doet is het recyclen weergeven en dan nog niet eens wat er met de stoffen gebeurt:
Bovendien zouden de accu’s nadat de elektrische auto is afgeschreven en naar de sloop gaat ook zwaar belastend zijn voor de bodem.
Accu’s pleur je hoe dan ook niet in de bodem trouwens helder licht.
Het gaat goed totdat een bedrijf er geen brood meer in ziet en het meer kost dan dat het oplevert.
Datzelfde zie je nu al met alle huishoudapparaten die afgeschreven zijn.
Die komen massaal in verbrandingsovens terecht omdat het de moeite niet loont deze uit elkaar te halen.
Eastwood: Wat een gefrustreerde onzin schrijf jij. Je leest ook niet voor je een conclusie trekt. Waarom denk je dat het goed is dat 97 procent van accu's gerecycled kan worden? Omdat alle grondstoffen dan weer opnieuw gebruikt kunnen worden in nieuwe accu's. Hergebruik van kostbare grondstoffen dus. Gebeurt niet bij ouderwetse stinkende brandstofauto's.
En dan noem je het vervolgens snel een misleidend stukje omdat het AD een artikel heeft geschreven over een dreigend tekort aan grondstoffen. Waarmee je jezelf weer te kijk zet. Want nogmaals daarom is het goed dat er voor 97 procent gerecycled kan worden.
En neodymium wordt niet genoemd ?! Nee, en patat oorlog ook niet. Dus als jij een woord ontdekt dat jij toevallig kent en dat staat niet in de tekst dan is het hele verhaal kul en slecht onderbouwd?
Elektrische auto's zijn vele malen beter voor het milieu dan brandstofauto's. Er is inmiddels een wereldrecord gevestigd met een Tesla Model S. 900.000 kilometer gereden. Zonder problemen. Ondertussen zou iedere andere autobezitter minstens 6 brandstofauto's versleten hebben. Over verspilling van grondstoffen gesproken. https://emobilityzone.nl/ecar/tesla-model-s-wereldrecord/
En Volkswagen blijkt opeens ontdekt te hebben dat elektrische auto's veel schoner zijn dan de stinkende diesels. Komt met heel veel argumenten. Waar ze tot voor kort niets van wilden weten. https://emobilityzone.nl/ecar/mythe-13-niet-tesla-maar-volkswagen-is-verantwoordelijk-voor-tippingpoint-elektrische-auto/
Ik zie het verband tussen de kop en de discussie over accu's niet.
Bovendien is die 'revolutionaire' bedradingsarchitectuur misschien voor autobouwers nieuw, maar met 4 aders (2 voeding en 2 communicatie) en gedistribueerde controle ....
Maar ze verzwijgen dat het wel zwaar vervuilend is om het te recyclen.
@4
Dat grondstoffen te kort is er gewoon
Ze hebben gewoon niet genoeg om elke nu rijdende auto , vrachtauto en bus op fossiele brandstoffen te vervangen voor electrische exemplaren
@4 Wij van WC eend.... of wij van emobilityzone....
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.