@18Excuus A17 was voor @10 bedoeld. Dacht dat dat wel duidelijk was.Maar nu ik je overige reacties zie en je weer in je oude "ik" bent terug...
Mij trouwens een raadsel waarom iemand vertrouwen zou willen hebben in iemand als Timmermans.Hij stak een mes in de rug van Cohen, en andere...
@3 Daarom moeten we ook uit de EU....
Knoflooadem?stukkie stokbrood kauwen.en nu is het klaar kleuters!...
@18 Wow wat laat jij jezelf nu kennen. Zo kennen we je weer Prikkebeen. Dan daarbij, klaagde ik niet. Ik deed een mededeling uit behulpzaamh...
@12 Whahahahahahahahahaha ... #zwaktebod ...
@24 " Denemarken, Zweden, Slowakije, Polen en Hongarije" En je blijft maar komen met gelul. Gelul waarvan herhaaldeijk aangetoon...
En bovendien zullen omstanders ook eerder gaan ingrijpen als ze weten dat dat zin heeft. En niet zij, maar de daders een grote kans lopen zw...
@15 " jullie persoonlijke reacties storen" Ik herhaal : Flikker en donderstraal lekker een colere en tyfus eind op zeg!. Meh ... me...
Begin maar eens met steviger straffen van al het nog loslopende tuig. Hoe vaak lees je wel in de krant dat een verdachte of een dader al weet ik...
** gebruiker verwijderd **
Ik denk dat het ook zeer goed is om gratis openbaar vervoer te hebben.
De auto betaald al veel te veel belasting en als dit geld voor een deel gebruikt wordt voor openbaar vervoer en ook toeristenbelasting iets verhoogt wordt en de toeristen ook gratis kunnen reizen dan wordt het vast betaalbaar.
voordelen is dus ook nog extra werk minder vervuiling en minder file.
bij onder de 20 kg woon werk verkeer kun je ook denken om de belasting voordeel voor reiskosten vergoeding te laten vervallen omdat het openbare vervoer gratis is.
"De resultaten zijn opmerkelijk: het gebruik van tram en bus is met 10% gestegen, terwijl er 10% minder wagens in de stad rijden, wat het fileleed heeft verzacht. Op het platteland heeft gratis transport samen met de mobiliteit ook de toegang tot jobs aangezwengeld."
Jaaa dan wordt het nog drukker in de trein, metro, bus en tram pffff.
Gratis? Wie draait er voor het salaris van de buschauffeurs, tram, trein en metrobestuurders op? Wie dokt er voor de planning, het onderhoud, stalling, monteurs op? Wie betaald de aanschaf van bussen, treinen en metro’s?
Oeps.... effe niet aan gedacht. Belastingen dan maar flink verhogen?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.