U blokkeert onze banners :(

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd. Dit vinden wij jammer, want Nieuwskoerier.nl is mede dankzij onze advertenties gratis toegankelijk. Help ons door Nieuwskoerier.nl te whitelisten

Politiek
  • 26
Jan Modaal klem. De middenklasse balanceert op de rand vd afgrond. NL heeft keihard lastenverlichting nodig na jaren van belastingverhogingen.En dat kan ook! Er is een miljardenoverschot op de begroting. En geef die miljarden voor Afrika/asielzoekers/EU aan onze eigen mensen! ...

ongeveer 1 maand geleden door =*(++)*=

REAGEER MET EEN EMOJI
46
LEES MEER OVER

@99 U wilde dat graag even horen, zie ik.

101 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
21
Meld

@92
Uw verhaal klopt en waarom heeft U er dan zo probleem mee dat men niet rechtstreek de premier kan kiezen? Of een door U gewenste coalitie?

102 yanyans    
ongeveer 1 maand geleden door yanyans
7
Meld

@11 Als u geen Rutte III wilt kan u het beste op linkse partijen stemmen.

103 jantje van leiden    
ongeveer 1 maand geleden door jantje van leiden
13
Meld

@102 Ik schreef al dat ik daar geen probleem mee heb! Ik schreef ook dat de uitleg bedoeld was om de - zoveelste - keiharde leugen van E.Meel te ontkrachten die doet voorkomen alsof het wel zo is.

104 Pxf7+    
ongeveer 1 maand geleden door Pxf7+
12
Meld

De PVV is met alle vertegenwoordigers naar de Efteling geweest. Daarom roept het maar weer wat omdat de Islam plaat grijsgedraaid is voorlopig.

105 Arno82    
ongeveer 1 maand geleden door Arno82
7
Meld

@104 Alweer? U toont niets aan, u trapt open deuren in.

106 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
25
Meld

100% met eens. Maar het problem is dat VVD CDA D66 CU SGP Groen-Links PvdA stemmers dit niet wollen en ook nog tegen zint voor lasten verlichtingen burgers. Ik den dat Limburg in maart 2021 niet op de graai rover en plukker gaan stemmen de blijven op PVV FvD 50+ en dieren partijen stemmen. waar de helle linken partijen oprotten kunnen.

107 Gunther    
ongeveer 1 maand geleden door Gunther
9
Meld

@105 goh, dat ze na dat bezoekje aan de efteling niet op het idee gekomen zijn dat ieder kind in Nederland daar eigenlijk naar toe zou moeten kunnen en daar een concreet plan aan hangen..

108 TedjeR    
ongeveer 1 maand geleden door TedjeR
17
Meld

@106 Ik heb het juist keihard aangetoond. Dat jij daar problemen mee hebt is jouw probleem. Lees mijn @92 eens heel goed door. Zelfs kleine kinderen onder de 10 jaar snappen dit, dan zou - met de nadruk op zou - jij het toch ook moeten kunnen snappen.

109 Pxf7+    
ongeveer 1 maand geleden door Pxf7+
9
Meld

@103 Voor de volledige uitleg waarom E.Meel weer keihard loog met haar bewering dat de kiezers Rutte III gekozen hebben zie @92

110 Pxf7+    
ongeveer 1 maand geleden door Pxf7+
9
Meld

Helemaal mee eens met pvv.
Ja meel is daar niet mee eens natuurlijk.
Die knuffel graah die moslims.
En Wilders vind die helemaal verschrikkelijke vent.
Nou Wilders kan nooit zo vervelend wezen als die Meel elke dag.
Wilders zeg nog eens goede dingen.
Kan je van Meel niet zeggen.
Hij heeft in zoveel dingen gelijk GW.

111 annie    
ongeveer 1 maand geleden door annie
12
Meld

Vooral eenverdieners met en jaar inkomen onder 15.000 euro bruto moeten lastenverlichtingen krijgen de betalen nog altijd de hoogste inkomst belastinningen voor de tweeverdieners met Kinderen en partner de elk jaar onder dictator Rutte I II III flink vooruit gaan en de rest achteruit door de kaal plukkers van uit het linkse kabinet.

112 Gunther    
ongeveer 1 maand geleden door Gunther
7
Meld

Wat nu dan? Is de PVV van zijn stokpaardje gevallen en gooit het nu over een andere boeg? In de hoop alle verloren stemmen weer terug te krijgen?

113 Giesje    
ongeveer 1 maand geleden door Giesje
10
Meld

@97 Ik heb het over de grootste partij in de coalitie niet over de grootste partij

114 yanyans    
ongeveer 1 maand geleden door yanyans
8
Meld

@101
"U wilde dat graag even horen, zie ik. " question

Ja daar was ik eigenlijk wel benieuwd naar. Enkel ik kan er verder niks mee. Want de essentie van mijn verhaal was natuurlijk dan als je tegen het links van GroenLinks bent, dat nog niet wil zeggen dan je tegen het links zoals van de SP bent. Want jij zit namelijk altijd te verkondigen dat als je tegen het linkse knuffelbeleid bent, dat je dan ook tegen alles van links zou zijn op sociaal economisch gebied voor de werknemers.

En ik zei dat dat linkse knuffelbeleid dan een eventuele reden voor mij zou zijn om dan toch maar op de PVV te stemmen. Ter geruststelling voor jou, dat is niet het geval bij mij. want ik ben nog steeds 2010 AOW absoluut breekpunt niet vergeten.

115 rebo    
ongeveer 1 maand geleden door rebo
6
Meld

@110 Gezien het aantreden van Rutte III moeten kiezers toch indirect het kabinet gekozen hebben anders was er wel een Kabinet Wilders gekomen of een Kabinet Buma I of een Kabinet Asscher I of een Kabinet vul maar in.

116 jantje van leiden    
ongeveer 1 maand geleden door jantje van leiden
9
Meld

@100 " PVV kent slechts ... 0 leden"

U liegt !

117 Tepelteefje    
ongeveer 1 maand geleden door Tepelteefje
9
Meld

@100 manman zelfs tot 1 tellen blijk je al niet te kunnen .

118 El Matador    
ongeveer 1 maand geleden door El Matador
7
Meld

@116 Neeneenee ziet u ergens op het stembiljet een mogelijke coalitie staan waarbij je een vakje rood kunt kleuren ?

119 El Matador    
ongeveer 1 maand geleden door El Matador
7
Meld

@118 Laat staan 2, want zoveel leden kent de PVV.

120 Tepelteefje    
ongeveer 1 maand geleden door Tepelteefje
9
Meld

@117 Daar staat het om bekend....

121 Undertaker    
ongeveer 1 maand geleden door Undertaker
8
Meld

De Pai Vai Vai wil lastenverlichting. Woehahaha...........

122 Mac Benac    
ongeveer 1 maand geleden door Mac Benac
21
Meld

@122 Last van je spraakgebrek of is dat een nieuw soort Vietnamees loempiaatje?

123 Pxf7+    
ongeveer 1 maand geleden door Pxf7+
11
Meld

@122 Klinkt inderdaad alsof hij spreekt met een hazelip....

124 Undertaker    
ongeveer 1 maand geleden door Undertaker
5
Meld

@124 is voor @123

125 Undertaker    
ongeveer 1 maand geleden door Undertaker
5
Meld

* Verwijderd door de redactie *

126 Niet wit niet zwart    
ongeveer 1 maand geleden door Niet wit niet zwart

@125 Zie hier het voorbeeld van Willem die een stuk slimmer is question

https://www.youtube.com/watch?v=2NeLUIBWUG4

127 Pxf7+    
ongeveer 1 maand geleden door Pxf7+
5
Meld

@103 Als je een enorme meerderheid van islamieten wil stem je links..

128 Xmod    
ongeveer 1 maand geleden door Xmod
6
Meld

* Verwijderd door de redactie *

129 rolstoeltje    
ongeveer 1 maand geleden door rolstoeltje

@129

@13 is verwijderd en je opmerking dus gelogenstraft.

130 Goodnews badnews    
ongeveer 1 maand geleden door Goodnews badnews
8
Meld

@118

Er is één oprichter van de PVV , die eigenlijk Vereniging Groep ( ? ) Wilders heet.
Wilders is : het enige lid , de oprichter , de voorzitter , de penningmeester , de fractie leider , kortom alles.
Hij is aan niemand verantwoording schuldig , kan aannemen en ontslaan wie hij wil, gaat alleen over de financien .
Een dictator in zijn eigen rijkje dus.
Niemand kan lid worden , niemand heeft iets te zeggen .

131 Goodnews badnews    
ongeveer 1 maand geleden door Goodnews badnews
10
Meld

@119

Voor mensen met een normale intelligentie en een beetje kennis van democratie hoeft dat ook niet.
Want welke coalitie er ook gevormd wordt met minimaal de helft +1 van de verkozen politici, vertegenwoordigt de meerderheid van de kiezers.
Dus welke combinatie dat ook is die is altijd door de kiezers gekozen .
Er zijn boekjes met staatsinrichting .
Je kunt het ook op internet vinden.

132 Goodnews badnews    
ongeveer 1 maand geleden door Goodnews badnews
9
Meld

Lastenverlagingen houden geen stand indien er niets gebeurt aan de overheidsuitgaven.

Je kunt nu een begin maken met lastenverlichting, want er is een begrotingsoverschot.
Op dit moment zou je de belastingen voor iedere belastingbetaler met 250 euro kunnen verlagen.

Het proces van lastenverlaging stokt echter ogenblikkelijk, indien de uitgaven blijven oplopen.
Wat is dus het meest nodig? Een herijking van alle uitgaven en een herijking van het beleid en controle op de uitvoering ervan en van de kwaliteit.


Wat moeten we met een peperduur systeem om geld rond te pompen voor toeslagen, als je iedere belastingplichtige ook een veel hogere belastingvrije som zou kunnen geven? Dan neemt meteen het verschil in fiscale behandeling tussen werknemers en ZZP-ers sterk af.

Waarom wordt er jaarlijks voor meer dan 100 mrd uitgegeven aan subsidies, waarvan niet aantoonbaar is of het doel enig nut heeft en of het bereikt wordt?

Hoeveel geld is en wordt er verspild aan mislukkende hervormingen (leger, politie, zorgstelsel, onderwijs, belastingdienst) , automatiserings- en digitaliseringsprojecten?
Hoeveel geld wordt er verkwist aan dure externen, nadat de goedkopere eigen experts , met vaak jarenlange ervaring, door de departementsleiding zijn ontslagen?
Hoeveel geld kosten onoorbare relaties tussen politici , de ambtelijke top en bedrijven?

Hoeveel geld kosten de koninkrijkjes binnen het koninkrijk van bestuurders/topambtenaren?

Hoeveel kost puur falend beleid? Voorbeelden: integratie (bestaat niet). Het binnenhalen van het verkeerd soort migranten, onder het valse voorwendsel dat het vluchtelingen zouden zijn . De economie heeft kenniswerkers nodig. Geen ongeschoolden zonder culturele traditie van de discipline , die vereist is om te functioneren in een westerse economie.
Hoeveel kost het falen van het onderwijs en her- en bijscholing om de arbeidsmarkt te voorzien van de juiste gespecialiseerde arbeidskrachten? Het voorhanden zijn van het benodigde personeel is een belangrijke reden voor een bedrijf om zich te vestigen. Op den duur veel belangrijker dan goedkope grond voor een bedrijfshal.
Hoeveel kost het falende volkshuisvestingsbeleid? Het jaagt de woonlasten van werknemers nodeloos hoog op en kost de economie zo veel welvaart.

En laten we toekomstig falend overheidsbeleid voorkomen. Zoals de energietransitie, die als Nederlandse Alleingang binnen Europa nu al totaal verkeerd in elkaar gestoken is en niet aansluit bij wat buurlanden doen.
Dat is vragen om grote ellende met het elektriciteitsnet. De benodigde mankracht om dat te verdubbelen is er toch al niet. bovendien wordt dat een bureaucratische, procedurele en uitvoertechnische nachtmerrie. Ga alle kabels, leidingen, etc. maar eens uit elkaar houden.
Dat worden nog nare verrassingen, want men weet vaak niet precies wat er in de grond ligt.


133 duurendaal    
ongeveer 1 maand geleden door duurendaal
1
Meld

* Verwijderd door de redactie *

134 TonAlias    
ongeveer 1 maand geleden door TonAlias

@21 Je hebt alweer aantoonbaar gelogen, waarvan akte.

Rutte III is niet gekozen door de bevolking. Rutte III is gevormd tijdens besprekingen tussen diverse partijen. De bevolking had hier geen enkele invloed op.

Goed lezen: Bij de verkiezingen stem je op een persoon van een partij. Je stemt NOOIT op een coalitie. Ga wat leren over hoe onze democratie in elkaar steekt.

135 Pxf7+    
ongeveer 1 maand geleden door Pxf7+
4
Meld

Kinderlijk, zinloos pvv gebral.

136 ben22    
ongeveer 1 maand geleden door ben22
7
Meld

@133

Structurele verlaging van overheidsuitgaven krijg je door de schuldenlastvte verminderen .
Dan betaal je minder rente op leningen en houn je meer geld over .
Dat blijft.
Dus bij een overschot een deel daarvoor gebruiken en dan kan men iets c voor de burgers doen wat niet bij mindere tijden weer moet vervallen of verhoogd worden .

Misschien kan Wilders om te beginnen van zijn wachtgeld gaan genieten ergens waar men hem niet kent .
Dat vervalt zijn inkomen en zijn peperdure bewaking .
Kom op Wilders , doe eens iets voor de burgers na 13 jaar . En graag nu !

137 Goodnews badnews    
ongeveer 1 maand geleden door Goodnews badnews
8
Meld

@134

Wie op wie wel of niet wil regeren , maakt iedereen voor zichzelf uit.

138 Goodnews badnews    
ongeveer 1 maand geleden door Goodnews badnews
6
Meld

Ik denk dat de PVV de onderkant van de samenleving bedoelt want de middenmoot heeft het nog redelijk goed.

139 RazorBlade    
ongeveer 1 maand geleden door RazorBlade
1
Meld

@135

Fout.
Bij verkiezingen stem je op een partij.
Je stemt op de punten in een partij.
Personen komen en gaan , de partij blijft.
Op een persoon stemmen is dom : stel dat die er uit stapt.
Het gaat bij coalitievorming ook over partijpunten en niet over personen .
Er zijn personen die doen maar die hoeven niet persé in de regering te komen .
Dat komt pas later als de coalitie rond is want die moeten er achter kunnen en willen staan .
Dan komen de poppetjes.
Dus je stemt gewoon voor een partij.
Meestal geldt : hoe groter die is , hoe meer kans om in een coalitie te komen en mee te regeren .
Maar ook dat hoeft niet.
Coalitievorming gaat over samenwerking , mogelijk of niet mogelijk.
En mensen stemmen op een partij in de hoop dat die gaat meeregeren .

140 Goodnews badnews    
ongeveer 1 maand geleden door Goodnews badnews
6
Meld

@139

Kunnen ze met de SP gaan samenwerken .
Want die wil dat ook.
Wie had dat nou gedacht .

141 Goodnews badnews    
ongeveer 1 maand geleden door Goodnews badnews
5
Meld

"PVV : Lastenverlichting nu!"

De snelste lastenverlichting voor de mensen valt te behalen door

- dure abo's die niet nodig zijn stop te zetten.
- Geen nieuwe leningen meer af te sluiten voor vakanties.
- Niet de schulden steeds verder verhogen door online op de pof te blijven kopen.


De maandelijkse lasten die uit deze 3 punten voortvloeien, zijn d elasten die in heel veel gevallen het verschil maken tussen gewoon rondkomen en klem zitten elke maand weer.

142 Weet geen naam    
ongeveer 1 maand geleden door Weet geen naam
4
Meld

@140 Nee. Bij verkiezingen ben je verplicht om op een persoon van een partij te stemmen. Alleen een hokje kleuren van de partij is onmogelijk.

Je gaat bij verkiezingen je stem aan een partij geven vanwege de standpunten, je stemt niet op de standpunten.
Het 'geven van je stem' is stemmen. In de volksmond - en iedereen zegt het, ook ik - stem je op een partij.

Op wie heb jij gestemd? Op partij X
En iedereen snapt dat en het is ook logisch.
Maar in werkelijkheid heb je één specifiek rondje bij één specifieke persoon bij partij X rood gemaakt. Heel vaak stemmen mensen op de lijsttrekker.
Je stemt dus op een persoon die op de lijst staat van de partij van jouw keuze.

Maar omdat het voor het aantal zetels dat een partij krijgt volledig irrelevant is bij wie jij het rondje hebt rood gemaakt zeggen we voor het gemak dat we op een partij stemmen. Het kan wel zijn dat een aantal mensen met voorkeursstemmen in de TK komen. Er is dus wel degelijk op mensen gestemd!

Voor verdere uitleg zie mijn @92

143 Pxf7+    
ongeveer 1 maand geleden door Pxf7+
2
Meld

@132 en 140
De meest domme opmerkingen van de dag.
Coalities worden gesmeed op basis van de macht.
Er zijn héél véél coalities tot stand gekomen, waar de kiezers die op die partijen gestemd hadden, juist níet achterstanden.
Niet zelden worden verkiezingsbeloftes verbroken, om op het pluche te komen.
Dát gedraai gaat ze altijd bij volgende verkiezingen opbreken.
Dus kom nu niet met die NoNews-onzin aan, dat alle kiezers achter een coalitie staan en dat een coalitie, de meerderheid van de kiezers vertegenwoordigd.
Die meerderheid geldt alleen voor de zetels in de tweede kamer, niet voor het smeden van een coalitie.

144 Strongoli    
ongeveer 1 maand geleden door Strongoli
0
Meld

@140 Klopt niet helemaal wat je zegt. Er zijn ook heel veel mensen die liever op een persoon stemmen omdat ze daar vertrouwen in hebben. De zetel is ook gekoppeld aan de persoon en niet aan de partij.

Verder is het ook zo dat veel mensen hun stem gebruiken om ergens tegen te stemmen. Het is heel goed mogelijk dat iemand op een partij stemt die niet helemaal bij die persoon past, maar daarmee voorkomt iemand dat een ander de meeste stemmen haalt.

Het mooie is dat iedereen zelf mag bepalen waarom hij op een bepaalde partij heeft gestemd.

145 RazorBlade    
ongeveer 1 maand geleden door RazorBlade
1
Meld

@144
achterstanden = achter stonden.

146 Strongoli    
ongeveer 1 maand geleden door Strongoli
1
Meld

@134 Aandoenlijk. Heeft u echt geen argumentjes?


@143 Personen vertegenwoordigen partijstandpunten. Dat is bij PVV niet mogelijk gezien het feit dat er geen meerdere standpunten zijn en geen leden. Begrijpelijk dat u de achterliggende gedachten van verkiezingen niet echt snapt.

147 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
12
Meld

@144 PVV-kiezers hebben geen verstand van democratie of ze willen geen democratie.

148 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
14
Meld

@139 Ik denk het niet.

149 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
12
Meld

@148 En alweer een zeer onbeschofte aanname van je. Logisch bij iemand die liegt over de hoeveelheid Marokkanen in Nederland en niet zijn excuses aanbiedt als de leugen onderuit gehaald is.

150 Pxf7+    
ongeveer 1 maand geleden door Pxf7+
2
Meld

@137
En die oude grammofoonplaat over Wilders zijn wachtgeld en bewaking, hebben we oók al tig keer met uw oude account NoNews today gehoord.
Begint aardig kinderachtig te worden.

151 Strongoli    
ongeveer 1 maand geleden door Strongoli
2
Meld

@148 Omdat iemand een andere politieke voorkeur heeft dan jij hebt wil niet zeggen dat iemand gek is. Waarschijnlijk heeft die persoon gewoon andere belangen.

152 RazorBlade    
ongeveer 1 maand geleden door RazorBlade
2
Meld

@149 En hoezo denk jij dat?

153 RazorBlade    
ongeveer 1 maand geleden door RazorBlade
2
Meld

Als we nu een populistenbelasting invoeren en dat geld onder het echte volk verdelen. Wilders zijn zin, mensen meer koopkracht en de rest heeft dan binnenpret.

154 Jaap Oudenaerde    
ongeveer 1 maand geleden door Jaap Oudenaerde
5
Meld

Iedere partij in een democratie is als het goed is een populisten partij. Een partij die niet populair is schopt het terecht niet ver.

155 RazorBlade    
ongeveer 1 maand geleden door RazorBlade
2
Meld

Zou mooi zijn, maar de regering wil alleen maar meer geld af troggelen om de EU plannen te financieren.

156 sparta    
ongeveer 1 maand geleden door sparta
3
Meld

@156 Ik denk inderdaad dat ze al heel blij zijn als ze de klimaatplannen kunnen financieren.

157 RazorBlade    
ongeveer 1 maand geleden door RazorBlade
1
Meld

Je moet je niet laten ontmoedigen door dat cordon sanitaire en ook niet laten weglokken naar FvD. Als er maar genoeg mensen op PVV stemmen kunnen ze er niet meer omheen.

158 Wendel    
ongeveer 1 maand geleden door Wendel
5
Meld

Lastenverlichting nu !!!! want anders gooit geertje zijn waterstofperoxide en zijn tweede paspoort weg.....Brallen en dreigen, altijd even onnozel.

159 ben22    
ongeveer 1 maand geleden door ben22
4
Meld

@123 Moeilijk hè, het verschil tussen spreken en schrijven. . . . . . Jammer van je schrijfgebrek.

160 Mac Benac    
ongeveer 1 maand geleden door Mac Benac
3
Meld

@151 Een waarheid als een koe, nietwaar?

161 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
12
Meld

@150 U haalt niets onderuit. U droomt er enkel van.

162 E.Meel    
ongeveer 1 maand geleden door E.Meel
14
Meld

@161 "Een waarheid als een koe,"

Zegt degene die CBS cijfers met bijna de helft aantoonbaar vervalst.

De gostspe !

163 Jan met de kortste achterlul    
ongeveer 1 maand geleden door Jan met de kortste achterlul
2
Meld

Al komt Wilders met de beste oplossingen, de ultra linkse kliek hier op NK zouden dan alsnog zijn plannen de grond inboren. Want deze ultra linkse kliek gaat het niet om oplossingen maar om het ultra linkse geluid die nu mee reageert en Nederland naar de afgrond brengt.
Maar dat maakt de ultra linkse kliek niet uit, die leven toch al van een minimum uitkering en slapen op straat omdat werken niet in hun woordenboek voorkomt. Het enige wat ze nodig hebben is een smartphone met internet zodat ze de 24/7 op NK kunnen zieken.

164 Niet wit niet zwart    
ongeveer 1 maand geleden door Niet wit niet zwart
0
Meld

@162

Jouw KEIHARDE leugen:
In het draadje https://www.nieuwskoerier.nl/news/497024-prof-paul-cliteur-wilders-proces-is-doorzichtige-poging-regering-om-politie-om-af-te-leiden-van-eigen-falen?page=1 bij bericht 42 schrijft E.Meel het volgende:

"""
Het meest absurde daarvan is dat Wilders kennelijk dermate onkundig is op dat vlak en niet weet dat er al jaren steeds minder Marokkanen zijn in Nederland.
Wat tevens aantoont dat hij enkel voor wat broodheren orakelt.
"""
Dit is de letterlijke tekst.

Het bewijs dat je keihard gelogen hebt:

https://opendata.cbs.nl/statline/#/CBS/nl/dataset/37713/table?fromstatweb

Totale bevolking, afkomstig uit Marokko: >>>

1996 >>> 225.088
2000 >>> 262.221
2005 >>> 315.821
2010 >>> 349.005
2015 >>> 380.755
2017 >>> 391.088
2018 >>> 396.539

Het zou je dus sieren als je je grote mond eens zou houden, excuses aan zou bieden voor al het liegen, te stoppen met al het liegen, te stoppen met het melden van mensen die jou met de waarheid om de oren slaan en ga zo maar door.

Hierboven staat het keiharde bewijs dat je gewoon een gigantische LEUGENAAR bent en iedereen weet het.

165 Pxf7+    
ongeveer 1 maand geleden door Pxf7+
1
Meld

@165
Niets aan toe te voegen!
+++++++++++++++++++

166 Strongoli    
ongeveer 1 maand geleden door Strongoli
0
Meld

@134 Ik die ook mee......HET stinkt !!!!!!!!!!!!!!!!

167 Bollieboos    
ongeveer 1 maand geleden door Bollieboos
1
Meld

Nieuwe moderator op NK?
Hij gaat het druk krijgen.

168 TonAlias    
ongeveer 1 maand geleden door TonAlias
1
Meld

Als je niet mag schrijven dat je wenst om niet meer op 1 persoon te reageren, dan gaan ze het druk krijgen hier.
Het lijkt Nujij wel.

169 TonAlias    
ongeveer 1 maand geleden door TonAlias
1
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Nikabdraagster treft dezelfde chauffeur.
De nikabdraagster, die maandag uit een bus in...

1 dag geleden door KingOfSorrow

Aversie tegen Gay Pride groeit in Polen
De burgemeester van de Poolse stad Gorzów Wi...

19 uur geleden door Crezee

Beatrice de Graaf: Treed op tegen extreemrech...
Er is nog geen rechtsextremistische aanslag g...

1 dag geleden door Cremabatida

OT5
Lekker oftopic auwehoeren

1 dag geleden door Inter

’Buschauffeur handelde juist’
Je moet haast onder een steen hebben geleefd...

22 uur geleden door Moskowfiets


ADVERTENTIE


Laatste reacties
Beta
Hoe ver kan de Tesla Model 3 echt rijden?...
https://www.telegraaf.nl/video/519692472/tesl...

minder dan een minuut geleden door Beta

Jaap Oudenaerde
De democratische partij trekt naar Mexico om ...
@7 http://www.republicansabroad.nl/https://...

minder dan een minuut geleden door Jaap Oudenaerde

Vageali6888
D66 wil dat Nederland opkomt voor ongelovigen...
@70Jij zou er ook geen directe last van h...

minder dan een minuut geleden door Vageali6888

samcash
Het probleem van God...
@643'Als het echt alleen in de hoofden van ...

minder dan een minuut geleden door samcash

Verwonderd
'Wij kunnen Venezuela niet ten onder laten ga...
@3 Dat was bij mij ook het eerste antwoord da...

1 minuut geleden door Verwonderd

Binnenland      Buitenland      Politiek      Economie      Internet      Technologie      Sport      Showbizz      Wetenschap      Gezondheid      Lifestyle      Cultuur      Media      Film      Games      Verkeer      Overig