@5 Mooi zo. Dan is het vanaf nu jouw verantwoordelijkheid.Als je dit geregeld heb kan je naar de volgende die ook wat bereikt heeft in zijn/...
@44 Ik denk dat het ook anders kan. ...
Mensen die Joden het leven zuur maken horen niet in de maatschappij thuis, islamitisch, christelijk, extreem rechts, extreem links of wat ze ook...
@13 Ik gooi de handdoek in de ring. Het gaat helemaal nergens over. 🥱...
@42 Dat doe je inderdaad - en ik geef je een toelichting. Mijn vraag is nu: eens of niet eens?...
@41 De demonstraties van XR zijn altijd al verboden geweest. Omdat ze de wet overtreden.XR is er meestal onderuit gekomen onder het mom van...
@2Zie rapport over TU Delfthttps://open.overheid.nl/documenten/dpc-280e65cad50a497005ce78192d40d995b0d79e24/pdf...
@39 Ik weet ook wat je geschreven hebt. Dat het belangrijk is dat we elkaar blijven aanspreken. Dat doe ik dus nu....
Volgens XR is het demonstratierecht een grondrecht. Dat het een grondrecht is, telt zó zwaar dat de demonstrant ook de plaats bepalen mag én p...
Als je naar @4 en @5 kijkt, dan is daar niks vreemds aan.Maar kijk je vervolgens maar @6, dan denk je ineens; Wtf is dit dan ineens?En dan g...
Als je dat als bewoners ervaren hebt en dat bij herhaling wordt het tijd om in actie te komen en dat is niet in een zaaltje waar je je voor de zoveelste keer iets op de mouwen laat spelden.
@1
Wat heb je zoal in gedachten en hoe gaat dat helpen?
Gezien de terreur die bewoners op verscheidene locaties ervaren denk ik dat er veel mensen geïnteresseerd zullen zijn in verfrissende ideeën.
Overheid negeert hiermee zijn eigen klimaatakkoord.
@3
die klimaatdwazen zien dat niet eens.
Veel geld door burgers op laten hoesten voor alle klimaatregels,,,,,maar het geld van één van de grootste (en lawaaierigste) vervuiler stinkt niet he!!!
@5 De KLM krijgt nog €2000,000,000,= subsidie toe ook.
“Nederland is gezien de relatief hoge sociale kosten het laatste land binnen Europa dat zich als distributieland zou moeten profileren.”
De tijd is voorbij dat transport essentieel was voor het behoud en de versterking van concurrentiekracht, meent Pols. “Daarin miljarden guldens investeren, is het trekpaard spannen achter een snel verouderende wagen.”
BRON: https://www.trouw.nl/nieuws/mainports-blijken-geen-motoren-van-de-economie~bb25c1d4/
En dit is een artikel uit 1997!!!
Sindsdien is het luchtverkeer alleen maar explosief toegenomen, inclusief de net zo hard toegenomen last voor omwonenden én schade voor het milieu...
* Verwijderd door de redactie *
Klinkt een beetje jammer, maar dit is helaas geen 'NIEUWS' meer ... maar lijkt eerder de normale gang van alle dag.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.