https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/valse-nieuwssites...
@88 Ik heb weleens naar die PG geluisterd, maar dan word je echt misselijk. Mja... Dat zijn dus mensen die nul komma nul integriteit hebben. Je ...
Inmiddels wordt wel duidelijk dat het Israël niet lukt om de UNRWA te ontmantelen. Het blijft echter noodzakelijk om heel goed in de gaten te h...
@35 aardstralen en de Van Allen Belts, soms is het beter om niets te zeggen........
Die groene Kabouter Obesitas dacht het wel even te doen, en toen ging het op prachtige wijze mis, en begon ze te huilen. 😂 Komt allemaal door...
Inderdaad, bij lidl en aldi gebeurt dit veel minder, bij de AH is het bijna altijd wat, koop je wat denk je reclame, blijk je als je afrekent ee...
@87 Ik zie hem dus als iemand die alleen zijn eigen belangen vertegenwoordigt.Met subsidie.https://www.geenstijl.nl/5151972/de-vier-rollator...
Eerst hebben een paar figuren oneindig veel geld aan dat gas verdiend. En nu dit. ...
@85 Mja... Het kan ook zijn dat ie met opzet per ongeluk de waarheid zegt om toch nog een beetje integer over te komen. Een gespeelde onschuld d...
Waarom heb ik nou totaal geen medelijden met zulke zielepoten die op zo een zinloze manier pijnlijk uit het leven wensen te stappen?...
Ach en wee...
Er zijn mensen die serieus nog verwachten dat je met argumenten het veelkoppig economisch groeimonster een andere kant op kan krijgen?
Niet janken....zolang iedereen massaal op neoliberaal rechts blijft stemmen blijven vliegvelden groeien, wordt het land volgebouwd met logistieke gruwel blokkemdozen, gaat de leefbaarheid er sowieso aan en komt er om de vier jaar killmeters asfalt bij om de files zogenaamd op te lossen....
Niet boos zijn op de minister...dat soort immoreel volk wordt keer op keer gekozen!!
Knap als je daar nu pas achter bent.
De overheid is er niet voor u, u bent er voor de overheid.
de mensen wisten waar ze aan begonnen om dicht bij Schiphol te gaan wonen, dan moet je ook de overlast voor lief nemen.
De minister probeert de kool en de geit te sparen, dat gaat natuurlijk nooit goed.
@4 In een wereld waarin het eenvoudig is om ergans anders een optrekje te vinden heb je gelijk.
@2 Wat voor stem advies heeft u dan?
Valt niet op hoor een en al anti Schiphol propaganda de laatste tijd
@2
Je noemt punten op waar ik juist voor gestemd heb
Top dus
** gebruiker verwijderd **
Herinner mij Gerlach Cerfontaine, de man met de bekommerde bezorgde blik waarmee burger geruststellend werden toegesproken. Hij en echtgenote Pia D66 Dijkstra, beiden zeer ambitieuze keiharde niets ontziende liberalen met een academisch jasje aan.
Schiphol mag doorgroeien, ongelimiteerd en ongeclausuleerd, geen politicus of rechter die daar aan zal tornen.
Het milieu telt alleen wanneer het pseudo-progressieven uitkomt, waarbij ook og eens geldt dat niemand spreekt over verkeerscongestie en, navenant, de kans op mid air collissions.
Op een (kwade) dag zal nlijken dat de sky niet de limit IS maar misschien ook een limit HEEFT - het wachten is op een crash met zeer veel slachtoffers.
Ook mooi dat ze dat op de dag van reces meedelen, in september komen ze weer terug maar dan is iedereen het alweer vergeten. Het is dat het bewolkt is anders kon je menig kabinetslid zien zwaaien vanachter een vliegtuigraam onderweg naar warmere oorden even weg van dat domme volk.
@11 , idd. De infra van Schiphol is onnodig complex gemaakt. Wordt nog erger ben ik bang.
@12 Ook dat is juist. Het momentum wordt cynisch besproken, nee, AFgesproken in menig bestuurskamer, waarna cynisch wordt gelachen bij weer een goed glas.
** gebruiker verwijderd **
** gebruiker verwijderd **
@16 , uit OVV rapport;
chiphol is een complexe luchthaven, zowel wat betreft de infrastructuur als de afhande
ling van het vliegverkeer. Deze complexiteit brengt risico’s met zich mee voor het vlieg
verkeer. De snelle groei die Schiphol doormaakt, vergroot de complexiteit. De werklast
van luchtverkeersleiders is hoog, ook doordat er een structureel capaciteitstekort is. De
ruimte in de verkeerstoren wordt maximaal bezet, en op de grond is gebrek aan ruimte
om vliegtuigen op te stellen. De groei van het vliegverkeer is sinds 2014 gepaard gegaan
met een toename van het aantal aanmerkelijke incidenten. Dit alles wijst er op dat op
Schiphol de grenzen in zicht komen waarbij het vliegverkeer binnen het huidige
operationele concept veilig kan worden afgehandeld. Op Schiphol is een patroon
zichtbaar dat de betrokken partijen, bijvoorbeeld vanuit economische of milieu
over
wegingen, nieuwe risico’s accepteren en vervolgens maatregelen nemen om negatieve
gevolgen voor de veiligheid te beperken. Extra risico’s ontstaan bijvoorbeeld door het
grote aantal wisselingen van baancombinatie per dag, het kruisen van start- en
landingsbanen en het afwijken van standaard werkwijzen om het vliegverkeer te kunnen
afhandelen. Door de opeenstapeling van maatregelen om deze risico’s te beheersen,
ontstaan nieuwe risico’s. De Onderzoeksraad is van mening dat het de voorkeur verdient
om risico’s waar dat redelijkerwijs mogelijk is te vermijden, in plaats van ze te mitigeren.
@15
Mooi hé en ik ben er ook nog trots op ook.
De minister en dus dit Rutte kabinet heeft schijt aan de bevolking, dat weten we ondertussen toch al wel sinds Rutte I !
In Nederland moet de stemmer gewoon zijn bek houden volgens diverse ministers want ze weten niet waar ze over praten en hebben er het verstand niet voor Rutte zeg altijd pleur op.
Mensen moeten niet zeuren. De meeste doe erover zaniken zijn er zelf gaan wonen. Wordt strontziek van dat gedram van sommige mensen ze zijn er gaan wonen ze leven ervan en zeiken dat Schiphol niet mag groeien. Ga toch weg
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.