@28 Er zijn er hier maar een paar die draadjes verpesten. . . Daar ben jij er 1 van, ouwe Prikkebeen....
Dat de Duitse Justitie nu maar niet met zich laat sollen, zoals hier in Nederland. . . Pak deze Nederlanders maar een KEIHARD aan. . . . ...
@27 "Ik gedraag mij" Aantoonbaar N I E T dus. Domme leugenaar. Val dood met je schelden, op de man spelen,liegen en draad...
@5Het heeft totaal geen zin om in te gaan op een verzameling leugens.Even kijken naar de bron, TS en de auteur is meestal voldoende.Als je...
@9 "not done" Die mening mag je natuurlijk hebben, maar de wet schrijft schrijft voor dat statushouders binnen een bepaalde termijn e...
@22 Ik gedraag mij. . . . Enkel tegen domme, onnozele sukkels wil ik wel eens een beetje uit de toon vallen. . . Daar zijn er gelukkig niet...
@8Ja klopt. Molukkers zijn ook van een andere cultuur. Daar had niemand last van.In elk geval is voorrang bij woningtoewijzing, in de huidig...
@3Als het zou stranden,veaarom zou dat dan aan de PVV moeten liggen en niet bijvoorbeeld aan Omtzigt, die doet, alsof hij de aanjager wordt va...
@6Niemand wil een groep statushouders bij zich in de buurt hebben. Dus ook niet in barakken....
M.i. eindelijk eens een zinnig voorstel, ga er voor!
Helemaal niet, worden mensen weer afhankelijk gemaakt van grote producenten, ontwikkel liever goeie accutechnologie.
Onafhankelijke burgers hebben meer vrijheid.
De nadelen van waterstofgas worden sterk onderschat. Het rendement van de waterstofgas(vracht)auto of -trein is laag, veel lager dan dat van een puur electrische. De brandstofcel gaat maar een paar jaar mee, is nauwelijks te recyclen en bevat het waarschijnlijk nog duurder wordende Platina. Een waterstofgas trein of (vracht) auto heeft tanks een brandstofcel en ook nog accu's nodig, wat het voertuig onnodig zwaar en onzuinig maakt.
Binnen een straal van 2.5 km van een opslagtank mag vanwege de veiligheid (700 bar!) niemand wonen of werken. Waar plaats je die dingen? In een natuurgebied?
Bovendien is een puur electrische (vracht)auto of -trein veel vlotter, de brandstofcel heeft namelijk een constant vermogen , daarom is er ook een soort buffer in de vorm van accu's nodig. Ter informatie, de treinen die mogelijk in (Noord) Nederland gaan rijden kunnen maar 120 km/u, terwijl de electrische 140 of sneller kunnen rijden.
De waterstofgas techniek staat nog in de kinderschoenen. Electrische techniek wordt al meer dan 100 jaar succesvol toegepast.
@2 : Eh, u kunt geen waterstofpanelen plaatsen?!?
Waterstof is juist (een van de ) sleutels tot zelfvoorziening.
Met de komst van vloeistofdragers voor waterstof is het hogedruk verhaal over niet al te lange tijd verleden tijd.
Afgezien daarvan nog scheelt een brandstofcel enorm veel gewicht t.o.v. elektrisch.
@4 Als die techniek goed werkt, wat ik voorlopig nog moet zien, dan heb je gelijk.
Ik zie er voorlopig nog niet veel in.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.