Betaalmuur.Saai? Het is een slagveld waar men elkaar bijna te lijf gaat voor een paar vierkante meters en een dak en een schuld die bijna ni...
...."“Onze schapen sterven; onze kinderen worden vergiftigd door de dampen”, zegt Hasan Abdallah, een Arabische boer in de stad Tell Brak, t...
En weer achter een betaalmuur. ...
@159 Mispoes. De angst is irreëel want de spin mag dan bestaan maar de angst ervoor is onnodig omdat de angst op niets gebaseerd is. Een p...
Christ kan beter zijn Klep houden. Het is ook bij hem een natte vinger in de wind. Daarbij kan je beter iets overschatten dan onderschatten. Dus...
@4 Je moet toch wat om de laatste kijkers van de buis weg te jagen....
Ik heb helaas niet ze veel vertrouwen meer in de zogenaamde westerse experts.Ze zijn wel meesters in miscalculatie....
i.pv die bespottelijke walgelijke lentekriebels, kunnen ze beter behalve Taal en rekenen ook assertiviteitstrainingen geven, jongeren va zeg 6 j...
@103 Wat een desinformatie. Decennia geleden werd het verboden om nog langer ambtelijk de religie van iemand vast te leggen. Dus die 5% mag je...
Picture This - Act of Innocencehttps://www.youtube.com/watch?v=CVTgvAzQQRo...
Wereldwijd bezien: (1) wie draagt de schade voor alle langdurig 'grounded' toestellen? En, (2) indien dat Boeiing zou zijn, kan B dat financieel wel dragen? (3) Bestaat er genoeg capaciteit om wereldwijd vervangende toestellen in te zetten?
@1 Meestal moet die last door de luchtvaartmaatschappij worden gedragen.
@2 Misschien idd ook het meest voor de hand liggende, en wenselijke. In dat geval kan namelijk door prijsverhoging de schade worden omgeslagen ('verdund') over een zeer groot aantal stoelen.
Het einde van boeiing
@4 Dat vroeg ik mij idd wel af... Wanneer eenmaal na 'afloop' alle claims worden ingediend... Weet namelijk niet of (eventuele gradatie van) nalatigheid verzekerbaar is.
@4
@5
Ik denk niet dat dat zal gebeuren, kijkend naar het verleden zie je dat McDonall Douglas ook een vliegverbod op hun DC-10 overleefden.
Ook Boeing kreeg juist meer orders na de fatale crash met de Turkish Airlines 737 bij Schiphol, welke gedeeltelijk ook aan het ontwerp was te wijten.
Er wordt helaas veel gelobbied in de luchtvaartwereld,, wat helaas niet ten voordele van de veiligheid is.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.