@21 Zeker. Komt wel vaker voor dat afgekickte drugsjunks zich ineens extreem religieus gaan gedragen. Dat gif doet rare dingen met het brein. ...
@48 Begrijp ik,is ook geen enkel probleem hoor. Maar dat draadje van gisteren is een typerend voorbeeld van hoe zo iets begint. En tot voo...
@41 ja, wie wat bewaard heeft wat ... 😃...
@40 maar kunnen we jou niet uithuwelijken? "Te koop, een Bop, met kinderen, voor een prikje af te halen bij NK ... 💉...
@37 Ja Slavink, dat is wat je noemt een gat in de markt. 😀...
@34 Heeft die imam dan niet een "me too" aan zijn broek ?........
@76 "Ik snap het wel" Nee hoor, iemand die zegt "dat is toch geen vergelijking", die snapt het duidelijk niet. Want Derksen liet z...
@33 😂 In Gaza knippen ze er twee gaatjes in en gebruiken ze het als bivakmuts....
@12 Ik heb mijn leeftijd nog nooit genoemd. Verder schrijf ik OOIT dus dat kan vorige week maar ook jaren geleden zijn. Verder hang ik geen enk...
@29 Ik wens je alle plezier toe met de Wijk. Ik vertrouw graag op mezelf....
Klimaat gaat voor.
Klinkt meer als een sollicitatie gesprek dan wat anders.
** gebruiker verwijderd **
Grappig hoe Kock het heeft over 'naïef' en dan zelf maar blijft brallen over de belangrijkheid van de 'hub' functie terwijl hij geen 1 keer duidt waarom dat eigenlijk zo is.
Het is juist die hub-functie die SPL in het slob duwt: de luchthaven verdient géén geld aan de operatie van het vliegen. Géén. Het verliest er op.
SPL verdient geld door parkeeropbrengsten en de verpachting van de MKB op de luchthaven. Voor de rest is het geld bijleggen.
Die hub functie houdt in dat er vliegtuigen landen, tanken en weer vertrekken. De kerosine die er in gaat is onbelast en ook daar wordt geen winst op behaald.
De passagiers komen SPL niet af en daar wordt derhalve nauwelijks aan verdiend.
D66 zit duidelijk vast in de tentakels van de luchtvaartlobby en doet vrolijk mee met het adagio: groegroeigroei zonder er ook maar 1 argument te kunnen leveren.
SPL kost de BV NL geld. Héél veel geld. En dan hebben we het nog niet gehad over de bouwgrond die niet gebruikt kan worden, het onderhoud aan de infrastructuur en natuurlijk de overlast, de uitstoot en het risico van de luchthaven in dichtbevolkt gebied.
Kock zou zich de ogen uit de kop moeten schamen om zó weinig dossierkennis te hebben en toch de lobby te willen ondersteunen. Werkelijk schandalig voor een partij die bekend staat om zijn hoogopgeleide vertegenwoordigers. Vies.
@3
Dat de luchtvaartlobby zelfs de rechtstaat corrumpeert is af te lezen aan de zaak Chipshol waarin voormalig rechters Kalbfleisch en Westenberg meineed pleegden en er vrolijk mee wegkwamen.
Bewijzen voor moord heb ik echter nog niet gezien maar ik laat me graag verrassen door je.
** gebruiker verwijderd **
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.