@108 Wat jij gelooft of niet kan me niet schelen.Het gaat om weten en jij weet niets en hebt alleen domme aannames die ji niet hard kunt maken...
@106Ik geloof niets van jou, helemaal niets.En gekkie, het is donderdag vandaag 😁Flikker op, stalker. Je respecteert niemand, en da...
@87 Ik vraag mij af, of je zelf nou echt niet doorhebt, dat je in @64 gigantisch de fout in ging? Waar ik je ook voor gemeld heb. Maar daar praa...
@6Het gaat niet om Shapiro maar om de video's van de woke clowns. ...
@103 Ik ben gewoon vrij hoor.En krijg jij de post op maandag? denk het niet he?Dus ja op maandag ben ik vrij en nu toevallig ook niet dat j...
...............................
En oowwww daar komt ie weer, de stalker. Met zijn bullshitttt...
@1Hele bizarre reactie voor iemand met zo"n nick. Woke is niets anders dan extreem linkse krankzinnigheid. Woke staat voor cancelen en politie...
@101"Lik me reet joh, gek" Alleen tokkies schrijven zoiets.En ga nou maar weer gauw schrijven dat je pauze hebt, of dat het maandag is, wa...
@100 Ik weet niet wat te zeggen je hebt me helemaal in de hoek gekregen.HAHAHAHAHHAHAHAHAHADomme narcitische taal nazi wat ook een nazi is e...
Eerder waren er al Britse onafhankelijke onderzoeksbureau,s die de Fyra als prima trein kwalificeerde,.. zie
https://www.treinreiziger.nl/telegraaf-fyra-geen-wrak-maar-prima-trein/
https://www.treinreiziger.nl/ook-ice-verloor-deur-argumenten-om-de-fyra-nog-niet-af-te-schrijven/
"Tegelijkertijd moet opgemerkt worden dat het lang heeft geduurd voordat de oude Fyra treinen nu eindelijk kunnen worden ingezet. NS bestelde de treinen in 2004, drie jaar later zouden ze in de reizigersdienst moeten verschijnen. Dat werd echter eind 2012. En iedereen in Nederland weet dat dit ondanks de jaren vertraging alles behalve vlekkeloos ging. “Dat de treinen nu pas 15 jaar na eerste order probleemloos in reizigersdienst rijden zegt natuurlijk veel”."
@2 Smoesjes,...
https://www.treinreiziger.nl/telegraaf-fyra-geen-wrak-maar-prima-trein/
Tsja.... het artikel vermeldt het al : hinderlijke trilling op hoge snelheid. Daarom wordt het materieel ingezet op lijnen met snelheden (160 Kmh) die hier de Traxx rijdt.
Mag je blij zijn dat je er vanaf bent.
In een interview verklaarde een topman van ansaldo dat er technisch toch redelijk wat is gewijzigd eer de gewezen fyra nu in aangepaste vorm als een zonnetje rijdt.
Ik heb ook nooit begrepen waarom men hier geen zaken deed met b.v. Siemens of met de bouwer van de Franse hoge snelheid treinen. Ja, kosten he ? Nu was goedkoop duurkoop..........
@4
@5 Onzin,..ten eerste waren de treinen niet goedkoop en had de ICE zelf meer problemen bij de start dan de Fyra,..
https://www.treinreiziger.nl/uitval-ice-defecte-treinstellen/
@5 Overigens de enorme treinramp met de ICE vergeten waarvan het onderstel de oorzaak was ?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Treinramp_bij_Eschede
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.