Klopt wel. Nederland verandert onder invloed van de macht van de grote bedrijven. De vraag is moeten we die grote bedrijven wel willen hebben. M...
Het hele EU systeem ondermijnt de democratie. Als een staat democratisch wil zijn dan moet je uit de EU. De EU gaat tegen het principe van democ...
Dat lossen ze niet 123 op. En mensen die een hoog tarief gewend zijn terug zetten naar een laag tarief gaat met zoveel agressie gepaard. We ...
@35 Ongeveer 1 op 30 miljoen mannen heeft een kleine huidplooi van minder dan 3 centimeter in plaats van een penis....
@33 wat als je niets hebt zitten tussen je benen?...
@31 ""Waarom zou je met bv een X je paspoort niet meer kunnen gebruiken waar het voor bedoeld is? ""Dat zeg ik ook niet dat het niet kan. ...
Het is eigenlijk heel simpel:Met wat je tussen je benen hebt zitten dat bepaalt je geslacht en niks anders....
Je voelt je aangesproken he? "Tieft toch op" Bahahahahah XD...
Ow nog beter, Jullie trotsheid he? Kijk wat er hier mee gaat gebeuren voor de natuur **werkt gas demonstrerend de het graf in** Bahahahaha XD...
Ow en wat persoonlijke aanvallen of persoonlijk maken :D Heej jij rijdt toch een auto omdat je de milieu wil verzien? Bahahahah XD...
Of natuurlijk ophouden met importeren van mensen in NL. Ruim een derde van de ingezetenen van NL is hier na 1960 komen wonen. En je kunt nou niet zeggen dat het leven er beter, rijker, gezelliger of relaxter op is geworden.
Je loopt al 20 n
Jaar achter met die twee baans hoofdader.
Het bedrijfsleven kan je onderhand ook aanklagen voor file leed,
-
Tegen filedruk is een simpele oplossing: minder auto's.
Hetgeen betekent minder auto's importen op de Nederlandse wegen.
En minder mensen importeren die de auto's gebruiken.
-
Asfalteren is om meerdere redenen niet adequaat. Milieu, klimaat, welbevinden, etc.
De lobby probeert u een poot uit te draaien. Ook dit lobbyisme is een verdienmodel.
-
Door alles vol te bouwen en te exploiteren worden bepaalde mensen heel erg rijk en velen heel erg arm. Onbegrijpelijk dat mensen dat niet door hebben.
/-
-
Ook contraproductief dat mensen steeds meer worden gedwongen, steeds verder te reizen voor de baan.
Meer asfalt helpt niet. Dat is in het verleden wel bewezen. Alternatieven wel, andere werktijden beter OV, minder auto,s op de weg, kinderen naar school brengen op de fiets enz.
tegendeel is bewezen , a6 bij Almere , nauwelijks files meer naar Amsterdam
@3 , klopt. visie van het VNO-NCW runt de show:
www.tristatecity.nl
Natuur is onrendabel.
Het enige dat helpt is een kilometer heffing. Meer asfalt kan niet omdat we daar absoluut geen ruimte voor hebben en het aantal auto'neemt drastisch toe. In 205 zijn er meer dan 12 miljoen auto's op de weg dagelijks. Ook komen er meer asielzoekers die ook een auto nemen en Turkse gezinnen met veel kinderen en veel auto's
25 verschillende organisaties pleiten voor kilometer heffing waaronder ANWB. Van mij mogen ze het per direct invoeren. Het is van de gekke dat iemand die per jaar net zoveel rijd als iemand in 2 weken net zoveel betaald
@8 we betalen al km heffing en zelfs meer dan dat. Bpm, wegenbelasting en 70% belasting over de brandstoffen. Ze moeten een autovignet invoeren voor de buitenlanders dan betalen die ook mee en er zullen daardoor minder buitenlandse arbeiders alleen rijden wat je nu steeds meer ziet gebeuren. Zo’n 5 jaar geleden reden deze mensen nog met zijn 4en in een auto.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.