Rutte dit speelt al vele jaren. Moet je dit toch als historicus weten. Maar nu maak je je een beetje druk om. Je bent een hypocriet. ...
Dus je zal daardoor een paar seconden korter leven. ...
Ja en wie moeten dan al dat geld ophoesten dat nodig is voor bijv asielopvang, windmolens, wapenindustrie, uitkeringen, etc etc...
@29 Graag gedaan. Het was eigenlijk een testje. Even kijken hoe snel een positief verhaal omgebogen zou worden naar een negatief. Nou, dat duur...
Je zou moeten naar iets als wel of niet gestudeerd. ...
Hoe durven die rechts-extremisten hier iets te zeggen over de slavernij. Zij draaien de boel gewoon om. Ik walg van jullie....
Moet ze toch ook naar die linkse uni's gaan want daar heerst een aardig antisemitisch sfeertje. ...
@7Jij jaagt net zo goed op mensen die je haat. En dat zijn moslims. En nee, dat mag niet. En gelukkig maar....
@32 Sta je nu weer voor de spiegel te oreren. ...
Lees ook wat boeken van historici die de slavernij hebben onderzocht. Kan je heel wat van opsteken. En laat men blij zijn dat het westen de slav...
KLM moet terug in Nederlandse (staats) handen.
Nu roven de Fransen dit prachtige Nederlandse bedrijf helemaal leeg.
@1 inderdaad, Nederland bloed voor de wa prestatie van de Fransen.
De schuld loopt niet op alleen het zijn andere boekhoudkundige regels.
Je moet als bedrijf nooit fuseren met een Frans bedrijf. Ze hebben daar een compleet andere mentaliteit en arbeidsethos. Het was veel slimmer om met de Duitsers of Britten in zee te gaan. Die hebben overeenkomstige mentaliteit en arbeidsethos.
@1 @2 als KLM niet samen was gegaan met airfrance dan was KLM allang failliet geweest. KLM zelfstandig doorgaan was geen optie. Ze hadden nog 3 maanden toen der tijd en das was de kas leeg.
Suggestieve kop van de Telegraaf, het geeft een transparanter beeld over de balans. De solvabiliteit is bij veel ondernemingen veel slechter, lease contracten worden buiten de balans gehouden. Economisch verandert er niets, de wijze van boekhouden verandert enkel.
@5 . Failliet gaan is dan de beste optie. Panam is ook ter ziele dus waarom zou de KLM niet failliet mogen gaan. Fokker en Daf zijn toch ook gewoon verdwenen. In een klein landje is misschien te weinig klandizie voor zulke bedrijven.
@1 Nee dank u, laat KLM dan maar failliet gaan.
De laatste hoop (ver)vliegt.
@7 omdat er mee aan vast zit als KLM failliet gaat als alleen KLM. Schiphol met 200.000 directe en indirecte banen in de omgeving bijvoorbeeld.
dit geldt voor alle luchtvaartmaatschappijen, hoe is het dan voor andere maatschappijen
@11 ja lease moet worden meegenomen als lening op de balans. Is slecht voor de lease bedrijven veel bedrijven deden dit juist omdat het dan niet op de balans stond.
@12 Voor aandeelhouders kan dit ook negatievere effecten hebben, er zullen meerdere ondernemingen toch een ander advies krijgen bij bedrijfsfinancieringen. Deze regels zijn trouwens in 2019 verplicht, dat is een uitstekende zaak. Dit geeft de balans toch een ander aanzien, veel grote/ middelgrote ondernemingen zijn top gefinancierd, houden gemiddeld 50 tot 60% door lease buiten de balans. Dus jah, voordat we V&D toestanden krijgen, loonsverhogingen zijn onwenselijk.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.