• 37
  • 2363x gelezen
Reageer met een Emoji

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.

@146 Wat verwacht je dan, Rusland initieert een burgeroorlog in een ander land, gesteunt met mensen en materialen; ja dan vallen er, spijtig genoeg, burgerslachtoffers.

Voor de rest ga je weer vol door met je lachwekkende aannames...

2
151 Mevrouw Stemband

@147 de meeste bewijzen zijn aangeleverd door het SBU (de Oekraïense geheime dienst)
De SBU heeft heel wat zwarte pagina's in zijn geschiedenisboeken, zie bv :

https://nos.nl/artikel/2073638-geheime-dienst-oekraine-betrokken-bij-kunstroof-westfries-museum.html

En zij hebben dan de bewijzen aangeleverd tegen Rusland terwijl ze zelf ook nog verdachten zijn!!!

3
152 Snuggles

@151

"Rusland initieert een burgeroorlog in een ander land"

U draait de zaken om.
Het is NIET Rusland, die de staatgreep op de fedrale regering in Kiev heeft gesteund, en mede gefinancierd.
En na een staatsgreep is de federale regering per definitie niet legitiem.
Die niet legitieme regering is met het leger naar het oosten getrokken, en is daar dorpen en steden gaan bombarderen ook vanuit vliegtuigen, omdat de burgers daar het niet eens waren met de niet legitieme regering.
Nogmaals, de eerste bom vanuit een vliegtuig, die expres op burgers is gegooid, midden in een stad.
http://thesaker.is/the-5th-anniversary-of-the-bombing-of-lugansk/
En dat is niet de enige, en het is niet een afzwaaier, een spijtige vergissing, er volgen er nog vele, expres op burgers.
En dat is nadat er al voor de staatsgreep tegendemonstranten zijn vermoord in Korsun.
https://duckduckgo.com/?q=pogrom+Korsun
tegendemonstranten levend in de brand zijn gestoken in Odessa.
https://duckduckgo.com/?q=Odessa+fire+trade+union
Politieagenten die niet op tegendemonstranten wilden schieten levend in de brand zijn gestoken in Mariupol.
https://duckduckgo.com/?q=Mariupol+policestation+fire
Waarna de privaat gefinancierde militieleden van Azov, op die tegendemonstranten gingen schieten.
Dat zijn niet "spijtig genoeg, burgerslachtoffers."
Dat zijn expres en doelbewust burgerslachtoffers.

Het is NIET Putin die die burgeroorlog heeft geinitieerd.
Het is de niet legitieme Junta in Kiev die die burgeroorlog heeft geinitieerd.
Het Oosten schiet TERUG.
Dat is NIET initieren.
Die mensen verdedigen hun moederland, wat had je anders verwacht?
Terwijl de soldaten van de Junta bommen gooien op de burgers van hun eigen moederland.

Dus de Junta in Kiev heeft de burgeroorlog geinitieerd.
Gewoon volgens de feiten.
En als je tot zoiets in staat bent, en de overvloed aan expres geslachte burgers afdoet als "spijtig genoeg, burgerslachtoffers", waarom zou je dan niet expres de MH17 neerschieten, met "spijtig genoeg 298 burgerslachtoffers"?

3
153 janpietersn

@153 "Nogmaals, de eerste bom vanuit een vliegtuig, die expres op burgers is gegooid, midden in een stad."

En weet je ook nog wat er daar aan vooraf ging?

1
154 Mevrouw Stemband

@154

Ja, dat heb ik u beknopt al uit de doeken gedaan uitgerekend in @153
Waarop u nu reageert.

3
155 janpietersn

@155 Echt waar, waarom 'vergeet' je voor het gemak dat de separatisten die 2 juni eerst een grenspost hebben aangevallen, waarna de separatisen een woongebied invluchten?

2
156 Mevrouw Stemband

@153 "waarom zou je dan niet expres de MH17 neerschieten, met "spijtig genoeg 298 burgerslachtoffers"?""

Omdat het geen enkel doel zou dienen. Rusland was al lang zwart genoeg na de steun aan de separatisten en de annexatie van de Krim.
Ik denk dan ook niet dat er opzet in het spel was maar gewoon een hele grote blunder van de separatisten/Russen, zij waren degene die daar met afweergeschut aan het spelen waren.

Alleen heeft Poetin niet het lef om dat toe te geven en zal alles in het werk worden gesteld om het zo lang mogelijk te ontkennen.

2
157 Mevrouw Stemband

@156
Ik weet van niets.
Er gebeurde zoveel.
Het zou dan fijn zijn er een linkje bij te voegen.
Nu moet ik dat zelf doen, en ik heb daar momenteel eigenlijk weinig tijd voor.
https://duckduckgo.com/?q=june+2+2014+lugansk
Ik zal het vanavond eens bestuderen.
Maar ik zie zo al glimpsend over de duckduckgo pagina dat het bombardement door het Oekraïense leger midden in het centrum van Lugansk de meest schrikwekkende gebeurtenis is van die dag.
Als het waar zou zijn wat u beweerd, dat dat het gevolg was van de 'Russen' die een grenspost aanvielen, dan zou mij het niet verbazen als dat is na een provocatie van de Azov militanten, zoals dat ontelbare keren is gebeurd.
Anyway, een grenspost, rond die tijd en op die plek wordt bemand door MILITAIREN.
En de militairen, zowel als de Azov militanten hadden er op dat moment al flink wat burgerslachtoffers op zitten.
Dus de 'Russen' schoten op militairen, en de Oekraïense militairen bombardeerden burgers daarvoor terug.

En zo is het eigenlijk de hele burgeroorlog door steeds weer gegaan, tot de dag van vandaag, want ook onder de nieuwe president zijn er al weer burger-huizen in het oosten stuk gebombardeerd, naar verluid.

@157
"Omdat het geen enkel doel zou dienen. Rusland was al lang zwart genoeg na de steun aan de separatisten en de annexatie van de Krim."

Toch , kijk maar eens waar de MH 17 precies is gevallen.
Precies tussen de legers van de Donbas en Lugansk in.
Op een moment dat de Oekraïeners het overwicht in de lucht aan het verliezen waren, en een groot deel van hun leger tegen de grens aan met Rusland volkomen ingesloten in de val zat.
http://quotulatiousness.ca/blog/wp-content/uploads/2014/07/Eastern-Ukraine-situation-map-21-July-2014.jpg
Niet veel later hadden ze geen kogels, geen brandstof en geen eten meer.
Ze kregen desalnietemin van het kader, veilig in Kiev, de opdracht om door te vechten, zonder een schein van kans.
Strategisch hebben ze de MH17 dus op de goede plek gemikt, en inderdaad hebben ze in de volgende dagen pogingen gewaagd om door te breken, naar hun kameraden, die in de knel zaten, en ongetwijfeld hoopten ze het Westen (NATO) zo boos te krijgen, dat we echt mee gingen vechten.
Hetgeen godzijdank mislukt is.

Bij de weg:
"Rusland was al lang zwart genoeg na de steun aan de separatisten en de annexatie van de Krim."

Dat gold misschien voor sommige sukkels die niet verder keken dan wat onze westerse 'vrije en kritische' pers ons voorloog, maar mensen die doorhadden wat er precies gebeurde, wisten dat Putin de VRIJHEIDSSTRIJDERS steunde en de democratie heeft hersteld in de Krim.

En wij steunden seriele moordenaars van burgers die het niet eens waren met de staatsgreep in Kiev.

4
158 janpietersn

@158 "Ik weet van niets."

Je haalt zelf zo'n incident aan, maar hebt verder geen flaut benul van wat er die dag verder gebeurde? Misschien moet je je eigen een na laatste alinea even spiegelen?

En Rusland wist ook van niets en Putin is zeker moeder Therasa. Kom op, zowel Rusland als Oekraïenie zijn harstikke fout in deze.


"Toch , kijk maar eens waar de MH 17 precies is gevallen. Precies tussen de legers van de Donbas en Lugansk in."

Ik hoop dat je zelf ook wel doorhebt hoe onzinnig dit klinkt...toch?

1
159 Mevrouw Stemband

@159
Er werd elke dag gevochten, wat verwacht u van mij?
Dat ik van elke dag precies weet wat waar en hoe laat precies gebeurde?

Wat ik zeker weet is dat er demonstranten waren op de Maiden, diegebouwen hadden bezet, en baricades in de brand hadden gestoken, en dat de politie (Berkut) zich relatief gezien keurig heeft gedragen.
Probeert u hier maar eens een politieagent in de brand te steken.
Ik verzeker u, dat zijn collega's u niet vriendelijk zullen behandelen.
In al die tijd is er slechts 1 incident geweest, waarbij een commandant van de Berkut zijn boekje te buiten is gegaan, en dat is bij het plaatsen van de kerstboom.
Shit happens, en het was tegen de orders die hij gekregen had.
Dus Yanukovich is daar niet voor verantwoordelijk.

Pas nadat sluipschutters vanuit de bezette gebouwen op beide partijen gingen schieten, gingen beide partijen op elkaar terug schieten.
https://duckduckgo.com/?q=maiden+2014+snipers+firing+both+sides
Een duidelijke provocatie, en moordpartij, niet door Putin, maar door onze vrienden.

Al die tijd riep het Westen, obomba voorop, dat de politie veel te hard optrad, en dat dat niet door de beugel kon.

Dat veranderde na de staatsgreep.

Natuurlijk waren er mensen die het hier niet mee eens waren, wat had u dan gedacht, maar in tegenstelling tot nog maar pas daarvoren, werd er nu niet geroepen dat de politie niet zo hard moest optreden, maar werd juist het leger er op af gestuurd, met de volle support van het Westen, Obomba weer voorop.
Tegen demonstranten werden bij de bosjes vermoord.
Korsun, Odessa en Mariupol zijn slechts de ergste excessen.
Dit gaat ver over de misdragingen van de politie op de Maiden heen.
Vanuit het Westen kwam er geen woord van protest, integendeel.
De hypocrisie droop er van af.

Sinds wanneer stuur je het leger en privaat gefinancierde Nazi milities af op mensen die demonstreren tegen een staatsgreep?
Zonder helm, zonder knuppel, zonder schild, zonder bivakmuts, zoals op de Maiden wel zo was.

Pas toen er al heel wat burgers vermoord waren, doken er groene mannetjes op, die de plekken innamen van de mensen die aan het demonstreren waren.
DANK JE WEL PUTIN.
Precies zoals het hoort, in een beschaafd land.

En terwijl de groene mannetjes van Putin (als ze al van Putin waren) de burgers in de Donbas en Lugansk verdedigden tegen militairen en Nazi-militieleden.
Schoten de militairen en militieleden voornamelijk op burgers.
Willens en wetens en expres.

"Ik hoop dat je zelf ook wel doorhebt hoe onzinnig dit klinkt...toch?"
Gelooft u werkelijk dat uw Nazi vrienden uit de Oekraïne hiertoe niet in staat zouden zijn?

5
160 janpietersn

@160 Jij bent werkelijk van het padje af voor een Russische binnenvaart schipper. Zat je nog in de luiers, toen alles zich ontvouwde in 2014? Jij hebt echt nauwelijks benul van hetgeen wat zich echt afspeelde anders dan wat de Russische propaganda jou vertelde. Ben eens eerlijk ben jij Nederlander van geboorte?

3
161 User76

@161

Oh, daar hebben we die idioot zonder argumenten ook weer.

"Zat je nog in de luiers, toen alles zich ontvouwde in 2014?"

Ik, en velen met mij zagen de staatsgreep van 22februari 1014 van te voren aankomen.
In tegenstelling tot jij, die 'm nu na 5 jaar nog niet ziet.

De democratisch voor de tweede keer gekozen regering van Janukovich had na een stemming in de Rada (dat is 2 keer democratisch) besloten het extremistisch neo liberale 'vriendschaps'verdrag met de Europese unie voorlogig niet te ondertekenen, hij wilde een beter deal, hetgeen zijn goed recht is, en achteraf gezien, nu na 5 jaar, had hij daarmee ook nog eens volkomen gelijk.

De niet gekozen maar benoemde baas van Europa, meneer van Rompui, sprong op en brieste: "Dat is niet democratisch, we hebben al zo lang vergadert".
Vervolgens sprongen onze journalisten op, en riepen: "Meneer van Rompui weet niet wat democratie betekent", oh nee, ze riepen: "Dat is niet democratisch, er is al zo lang vergadert, geen één kritische stem uitgezonderd.
En in het kielzog daarvan sprongen onze politici op en riepen:"Dat is niet democratisch, er is al zo lang vergadert.

Al je een beetje moderne geschiedenis had geleerd over de laatste decenia van het vrije Westen, dan is dat het moment waarop je voor de Oekraïne heel erg veel ellende kon voorspellen, varierend van gesponsorde gewelddadige oppositiegroepjes, of burgeroorlog, tot staatsgreep aan toe.
Het is alle drie geworden.

Tal van in beginsel 'linkse' NGO's, waarvan we de weldoeners achter de schermen niet kennen, spoedden zich naar de Oekraïne om de 'democratie een steuntje in de rug te geven'.
Gratis eten, dekens tenten rockconcerten zelfs, om de mensen maar bij het protest te houden.
Waren er in het begin nog echte bezorgde burgers, die terecht kotsmisselijk waren over de corruptie van meneer Yanukovich, veranderde dat al gauw in pure neo Nazi's.
Marcherend over de Maidan, rechterklauw omhoog, driepoot (wolfsangelvlag) in de lucht, Slava Oekraina roepend.
Dat is het 'Heil Hitler' van dezelfde plek, 7à jaar daarvoor.
Ook de bezette gebouwen stonden inmiddels onder kommando van kommandanten.
Stefan Bandera, wiens groep in WO2 verantwoordelijk was voor meer dan 200.000 executies op meest Joden en Polen, meest vrouwen en kinderen, is tot de dag van vandaag hun grote held.

Je kon er niet omheen kijken.

Hoogwaardigheidsbekleders uit het Westen kwamen zich bemoeien met de binnenlandse zaken van een ander land, zoals Verhofstadt en van Balen en Victoria Nuland.
"We laten jullie niet in de steek totdat de democratie hersteld is".
Huh? er was toch al democratie?
Huh? Moet je je een Russische minister tussen de gele hesjes in Parijs voorstellen.

Brandende baricaden, een Shofel die op de politie in rijdt, brandende politieagenten zelfs
Moet je hier proberen. Wat dat betreft heeft de Berkut zich nog keurig gedragen op een enkele uitzondering na (Kerstboom)
En uiteindelijk wordt er door sluipschutters vanuit de bezette gebouwen op beide partijen geschoten (link al geleverd) waarna bijde partijen op elkaar terug schieten, en de legitiem gekozen regering, of althans een deel daarvan, moet rennen voor het leven.

Staatsgreep noemt meneer van Dale, van ons woordenboek dat.
Staatsgreep noemde ook de Russische propaganda het.
Herstel van de democratie riepen onze hoernalisten van de 'vrije en kritische' pers echter, geen één kritische stem uitgezonderd, tot op de dag van vandaag.
Herstel van de democratie riepen toen ook onze politici en masse.

En toen begon het geweld tegen tegendemonstranten.
Of eigenlijk was dat al begonnen 2 dagen eerder in Korsun.
6 doden, en meer dan 20 vermisten, tot de dag van vandaag.
Odessa, op 2 mei, Mariupol op 9 mei, zijn de ergste excessen.

Na Mariupol is het eigenlijk al burgeroporlog.
Niet door Putin.

Dus waar zat jij toen alles zich ontvouwde in 2014?
Jij hebt echt nauwelijks benul van hetgeen wat zich echt afspeelde anders dan wat de 'vrije en kritische' pers zonder één kritische stem jou vertelde.

Gezien je onvermogen om met argumenten te komen, denk ik dat je toen nog in de luiers zat, dus dan mag je nu waarscheinlijk al naar de grote school.
Good for you. (

4
162 janpietersn

edit 22 februari 2014

4
163 janpietersn

@162 "De niet gekozen maar benoemde baas van Europa, meneer van Rompui, sprong op en brieste: "Dat is niet democratisch, we hebben al zo lang vergadert".
Vervolgens sprongen onze journalisten op, en riepen: "Meneer van Rompui weet niet wat democratie betekent", oh nee, ze riepen: "Dat is niet democratisch, er is al zo lang vergadert, geen één kritische stem uitgezonderd.
En in het kielzog daarvan sprongen onze politici op en riepen:"Dat is niet democratisch, er is al zo lang vergadert."

Heb je dat zelf verzonnen of heeft de Russische compromat je dit voorgeschoteld?

2
164 User76

@137

Hoe konden die russen dan terugschieten?
Tot de ramp met mh17 en ook nog daarna heeft rusland steeds beweerd dat ze geen enkele bemoeienis in oekraine hadden.

Nu blijkt dat er een burger vliegtuig door een russische buk uit de lucht is geschoten zijn er ineens mensen die beweren dat zij het recht hebben om dat te doen.

Vreemde logica.

1
165 carpenter

@162 Je eigen bevindingen zijn behoorlijk Russisch gekleurd, je zult zeker Russische bemoeienis met Oostelijk Oekraïne (Donbass) ook ontkennen zeker?

2
166 User76

@162 "Na Mariupol is het eigenlijk al burgeroporlog.
Niet door Putin."

Volgens mij zit je zeer diep in Poetins aars, alleen zwakzinnige reageren zoals jij!

Succes met je Russische trol account!

2
167 User76

Ook code oranje in het trollenbos ?

1
168 Lievense

@165 Vreemde logica idd .. Maar ja ze hebben lui ingehuurd die zelfs VMBO niet aankunnen. Usefull idiots ..

2
169 User76

Dit draadje is volledig ingenomen door Russische trollen met alle kul-argumenten die werden aangedragen door St. Petersburg. Lachwekkend om te lezen, niet de moeite waard om inhoudelijk op te reageren...

2
170 uahoera

@170 Ook opvallend, dat 'ze' vooral tijdens werktijden reageren ..

2
171 User76

@165
Ik neem voor het gemak maar aan dat je op mij reageerde.
De 'Russen' ik probeer het steeds tussen aanhalingstekentjes te zetten.
Zo worden ze door jullie genoemd.

"Nu blijkt dat er een burger vliegtuig door een russische buk"
Door de Russen geproduceerd, er is nog steeds geen spat van bewijs dat ze ook door de Russen afgeschoten is, integendeel, te zien aan de serienummers.

"zijn er ineens mensen die beweren dat zij het recht hebben om dat te doen."
Voor terugschieten op militairen en privaat gefinancierde nazi-milities, die expres op burgers schieten, heeft iedereen, altijd het volste recht.

Bovendien moet je niet huilen.
Toen in het Oosten van de Oekraïne de BURGERS gebombardeerd werden, vanaf de grond en vanuit vliegtuigen, met de volle steun van onze politici en onze hoernbalisten, kon je dat geen moer schelen.
De meeste Nederlanders kon het geen moer schelen.

Waarom zouden zij dan ene moer om onze doden geven. (wat ze overigens wel doen)

En voor de rest van de reageerders zien ik dat de argumenten op zijn.
User76 heeft er zelfs nog nooit gehad.

5
172 janpietersn

@172

Je hebt gelijk. Er waren daar geen russische militairen.
Alleen russische touristen. Allemaal mannen zonder hun gezin.
Ook allemaal uit dezelfde beroepsgroep.
Plunjezak mee.

1
173 carpenter

@172
Er waren inderdaad flink veel vrijwilligers, die het oosten kwamen helpen.
Net als dat de Nazi-battaljons van Azov en Aidar vol zaten met buitenlmandse vrijwilligers.
En ongetwijfeld hebben de Russen professioneel 'advies' gegeven, net zoals de NATO dat aan de Oekraïense kant heeft gedaan.
What is your point?

4
174 janpietersn

@160 Je weet op de seconde precies wie waar welke lucifer heeft aangestoken, maar wat er vooraf ging aan zo'n incident als op 2 juni zou je dan geen flauw benul van hebben. Lachwekkender en ongeloofwaardiger kan je niet worden.

Zeker als je het dan ook nog nodig acht mij te moeten framen met teksten als "uw Nazi vrienden"

1
175 Mevrouw Stemband

@175

"Wie waar en welke lucifer"

De gebeurtenissen in Kursun, Odessa en Mariupol zijn in het oosten, en in Rusland, en in de alternatieve media uitgebreid in het nieuws geweest, en hebben een wezenlijke impact gehad.
Dat zijn NIET enkele kleine incidentjes geweest.
In de Westerse pers echter niet of nauwelijks een woord.
En de manier waarop is alsof de Russen zichzelf in de brand hebben gestoken, om zodoende Vladimir Putin van pravda propaganda te voorzien.

Maar gaat u mij dan maar eens vertellen wat er vooraf ging aan de gebeurtenissen in Korsun, Odessa en Mariupol, dat het vermoorden en zelfs levend in de brand steken van tegendemonstranten, en politieagenten die niet op demonstranten willen schieten rechtvaardigt.

Want dat is toch echt allemaal gebeurd voordat de 'groene mannetjes van Putin' TERUG gingen schieten.

3
176 janpietersn

@175

"uw Nazi vrienden"
Als dat geen Nazi's zijn , wat zijn het dan?

3
177 janpietersn

@177 Je onnozel voordoen is wel je sterkste kant nietwaar?

1
178 Mevrouw Stemband

@178
onnozel?

"Maar gaat u mij dan maar eens vertellen wat er vooraf ging aan de gebeurtenissen in Korsun, Odessa en Mariupol, dat het vermoorden en zelfs levend in de brand steken van tegendemonstranten, en politieagenten die niet op demonstranten willen schieten rechtvaardigt."

Is dat een onnozele vraag aan iemand die wilt weten wat er vooraf ging aan zo'n incident als op 2 juni.

Heel erg veel dus, niet alleen de incidenten direct vlak voor het bombardement midden in de stad, boven op burgers.
Wat overigens gewoon militairen waren die militairen aanvielen, die inmiddels Slavjansk al 'bevrijd' hadden, en daarbij pittig wat burgers hadden geslacht.
Volkomen legitiem dus.
Die militairen zijn zich vervolgens niet gaan verschuilen midden in het centrum in het park.

Maar vooral, het is niet een incident, een spijtige vergissing.
Het is alleen maar de eerste bom expres op burgers vanuit een vliegtuig.

2
179 janpietersn

@178

Gebeurtenissen als in Korsun, Odessa en Mariupol, tussen een reeks van kleinere incidenten, na een staatsgreep; rechtvaardigen dat het Oosten zich verdedigt.

Maar ik zou het toch erg op prijs stellen, als u mij kan uitleggen welke gebeurtenissen Korsun, Odessa en Mariupol rechtvaardigen.

Gezien u mij zo onnozel vind, moet dat u toch niet moeilijk vallen.

1
180 janpietersn

@180 "Gezien u mij zo onnozel vind"

Heb ik nooit gezegd, maar selectief lezen kan je dan wel weer als de beste.

0
181 Mevrouw Stemband

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Net binnen
Toon meer
Meest gelezen
Laatste reacties
Slavink
COA-baas in Ter Apel stapt op om 'bizarre' situatie in overvolle asielopvang

Mooi, een jankende Van der Burg, personeelstekort, geweld, Boa's moeten bewaken en nu her vertrek van deze directeur. De eerste barsten in die z...

zojuist geplaatst door Slavink

Sarcoff
Vaccinatiefile bij De Tref - De Orkaan

Het doet mij denken aan de eendenfuik....

1 minuut geleden geplaatst door Sarcoff

Sarcoff
Mensen vragen zich af wat er met het gezicht van Sarah van Soelen is gebeurd

Je zal toch zo rondlopen als siliconen kip met eendenlippen, zou ze ook een schaamlippencorrectie ondergaan hebben?Wat een koe....

7 minuten geleden geplaatst door Sarcoff

wildersfan
Rob de Wijk: ‘De Russen kunnen de boel ook hier totaal ontwrichten’

Kan het niet over Rob en de Russen gaan? Nogal off topic....

8 minuten geleden geplaatst door wildersfan

Sarcoff
Kinderen verwekt met sperma dat Belgische student doneerde voor onderzoek

Nee, niet helemaal, ik word ook ten dele mijn bijdrage aan fokbelasting(kinderbijslag) meebetalen....

11 minuten geleden geplaatst door Sarcoff

Sarcoff
Rob de Wijk: ‘De Russen kunnen de boel ook hier totaal ontwrichten’

@3 Nee, mijn brave vriend, ik ben al geweest, en het was een waar feest, met sonkran (waterfeest) krijg je namelijk geld toe. Hoe is het nu me...

14 minuten geleden geplaatst door Sarcoff

21st Century Guy
Halsema: discussie over verbod hoofddoek voor boa ’seksistisch’

@5 Nee , ze is juist consistent, ze ziet het liefst vrouwen zonder hoofddoek dus ook de islamitische , maar tegelijkertijd erkent ze dat mensen ...

15 minuten geleden geplaatst door 21st Century Guy

Slavink
Leidse vrouw (84) overvallen door intimiderende brief van buren: ’Wordt het niet eens tijd dat u naar het bejaardentehuis gaat?’

Dus die buurtbewoners zoeken geen verbinding maar willen dat die dame hier naar toe gaat:https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20240418_62445...

16 minuten geleden geplaatst door Slavink

Feldwebell
Rob de Wijk: ‘De Russen kunnen de boel ook hier totaal ontwrichten’

Op dit gebied kunnen we die analoge bende niet met gelijke munt terugbetalen. Het is ook ongelofelijk dat er nog steeds ambassades in Europa zi...

17 minuten geleden geplaatst door Feldwebell

NK. App
Hindi Cartoon SexMegnutt PussyPolice Sex Video DownloadXxxcartoon ComicsSexgames On SteamContos Eróticos QuadrinhosChennai Xxx VideoNew DesixnxxSonagachi XxxPlayboy BigboobsStep Daughter HornyPorn Tube Hd ComKupid Ai3d Hentai VideoCeleberites NudeNaked Asian WomenKate Bosworth NakedPorn Con Mi SuegraSxe Vide ComXxxn CamChinese Sex DownloadMovie Sex Scene VideoDeepsexBig Tits FondledHard Nips PornTaboo XxxContos Eroticos RomanticosVanna Bardot PornUniverse In CumZeldaporn ComicsPornografia Sexo VideosThe Xx VideoTrans500Pornoxo ComMalenia Elden Ring PornPorn FamailyPornos De CubanasUgle PussySexy Videos Xxx HindiBlack ButtpornDropmmsAdult Friends FinderNaruto PorngamesBog Cock SuckingHq PornPure Hd Sex VideosXxx Malayalam VediosFull Porn VideisReddit 411 NsfwNude Hairy MilfAlice Ivy NudeMaki Chan To NouSexfimFree Porn VideooDesi Suhagrat Sexy VideoXxx Bhabi JiGifs HentaPaizurXnxx FemliLela Star GifXxx Com XSex Angles VideosNew Midget PornSexe Dessin AniméTune Porn StarMujeres FallandoFootjob With CumshotAd1yn2ii MasturbationSex Indian VidioPorgamesLana Road PornWitch HentaiCunningulusMy Mother Thai HentaiViolet Somers PornCinnamon StackzBlackslutsPorn BrazzersShare-nudeSexual GifTeen Sex VSxeaCherokeedass XxxPornos De PrimasPoonam Pandey Xxx VideoIndian Rep Sex VideoLes Plus Belle Femme NusSmall Tits AnalAll New Sex VideosEva Elfie BrazzersPornhub XnnBeautiful VagainasXnxn VXoxo SexMen Moaning AudioEporner.Blackette PornIa Generated PornSay Uncle ComHot Xxn VideoLeana Lovings LesbianCodi Vore TherapyBd Pornos GratuitesMoneter CockTum Sex VideoLetmejerk ComSarada Uchiha HentPorn In A TaxiNaked And Afraid SexSaas DamadDesi Saree XvideoChainsaw Man Dildo ManPuremutureHint PornosuCelebritees Francaises NuesVideo Nudes.Fastest Blow JobsTeri Ungli Pakad Ke Chala SongNaked Girls FuckingNew Blue Film HindiDesy X VideoButiful Women PornHot Girls Xnxx VideosXocuban NudeAunty Sex SonExtreme Hardcore PornsDadcrush ComCreampie VSp-200gana-2430Xvideo AssistiChuukese PornographyPerfect Addiction Movie Where To WatchDesi Aunty Sex VediosKamwali Ki Chudai VideoJapan Wife Cheating Sex VideoShalita Grant NudeThe Best Porn Hd FreeVideo Porno BdsmElas PeladasPam Grear NudeAnko PornHindi Sexy Movie OpenAlex Mae Porn VideosTaylormadeclipwTik P O R NRiverannMegan Thee Stallion NakednessXxx DramaUllu Web Series DownloadNiked Breast