Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken....
@2Doe ik ook. Behalve bij de islam dan natuurlijk want dat is zelf een totalitaire, racistisch en gewelddadig religie en samen met extreem lin...
Wat een aardige mensen. Binnenkort komen ze misschien bij jou in de straat wonen.Maar maak je geen zorgen we hebben genoeg politie op straat o...
@18 Je hebt het over iets anders. Dus nog maar eens: "Gemeenten hebben de wettelijke taak om de mensen die een verblijfsvergun...
@96Nou dat wil ik nog wel eens naast elkaar leggen, hoe vaak ik links meestuur of jij. Dat verlies je met grote sprongen en dat weet je zelf...
@50Je vergeet dat die ellende vaak komt door hun eigen cultuur, religie of levenswijze die ze hier gewoon voortzetten met alle gevolgen van di...
Slim van de scholen. ...
@17Nog maar eens:Voorrangsregels bij woningtoewijzing, wordt door gemeenten bepaald en is dus NIET bij wet geregeld.Mensen die zich gedisc...
@94 Ik kijk graag verder dan mijn neus lang is dus waarschijnlijk zoek ik vaker iets op dan jij. Ik wil namelijk graag betrouwbare informatie e...
@11Ja, dat zou best eens de oorzaak kunnen zijn, en dat de woke leeghoofd praters dan zijn ideeën vertalen in een beleid wat voor nog meer p...
Schiphol runt idd de show.
@1
Én incasseert de subsidiegelden waarop KLM draait. In 1995 werd er zo meer dan 31 miljard aan deze twee toegezegd. En dan nog durven lullen over een 'economische motor'...
Elbers (semi-ambtenaar) tikt makkelijk de 9 ton aan, de top van AAS (ambtenaren) en LVNL (ambtenaren) zitten ruim (!) boven de Balkenendenorm. Allemaal afhankelijk van belastinggeld.
En Cora belooft méér groei.
Vlieg tuig.
En de burger op de grond mag dood, ziek of afgevoerd worden.
"gebrek aan groeiruimte op Schiphol"
ja ja
Vlieg tuig inderdaad.
Inmiddels is Elbers de schaamte voorbij:
https://www.elsevierweekblad.nl/nederland/achtergrond/2019/06/691308-691308/
"Het kabinet kocht voor 750 miljoen KLM-aandelen. Daarom vindt KLM-baas Pieter Elbers het niet logisch dat zijn bedrijf op Schiphol niet mag groeien: ‘Dit kan niet blijven voortbestaan.’ Hij vindt ook dat de opbrengst van de tickettaks ten goede moet komen aan de luchtvaartsector. Intussen lijdt de staat ongeveer 300 miljoen koersverlies op de aandelen."
Een verlieslijdende sector, voornamelijk afhankelijk van het subsidie-infuus, eist nóg meer geld. Meneer Elbers is feitelijk een semi-ambtenaar en tikt een vorstelijke 9 ton per jaar. En hij wil méér, véél méér.
vind dat het kaninet eigenlijk geen recht meer heeft op belasting inning ouderwets en achter haalt.
laat ze er echt voor gaan werken en voor hun doen en handelen growd funding doen.
dan kunnen ze met het opgehaalde bedrag en binnen hun budget handelen zonder dat wie dan ook voor hun belang op draaien zijn ze eens echt totaal zelf verantwoordelijk
wou rutte ook graag echte verantwoordelijkheid.
Bouw een platform ergens in de Noordzee. Zo hebben minder mensen last van de milieuvervuiling. Nederland is een groot voorstander om de milieuvervuiling van de hele wereld op te lossen en lost dat op door de burger torenhoog te belasten en de bedrijven hun liederlijke gang te laten gaan. Zolang de regering er niet voor zorgt dat bedrijven in gaan krimpen, hun ding gaan doen ergens op een plateau in de zee, hoeven wij als burger geen cent extra te gaan betalen. Alles voor de bühne bij deze regering.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.