https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/valse-nieuwssites...
@88 Ik heb weleens naar die PG geluisterd, maar dan word je echt misselijk. Mja... Dat zijn dus mensen die nul komma nul integriteit hebben. Je ...
Inmiddels wordt wel duidelijk dat het Israël niet lukt om de UNRWA te ontmantelen. Het blijft echter noodzakelijk om heel goed in de gaten te h...
@35 aardstralen en de Van Allen Belts, soms is het beter om niets te zeggen........
Die groene Kabouter Obesitas dacht het wel even te doen, en toen ging het op prachtige wijze mis, en begon ze te huilen. 😂 Komt allemaal door...
Inderdaad, bij lidl en aldi gebeurt dit veel minder, bij de AH is het bijna altijd wat, koop je wat denk je reclame, blijk je als je afrekent ee...
@87 Ik zie hem dus als iemand die alleen zijn eigen belangen vertegenwoordigt.Met subsidie.https://www.geenstijl.nl/5151972/de-vier-rollator...
Eerst hebben een paar figuren oneindig veel geld aan dat gas verdiend. En nu dit. ...
@85 Mja... Het kan ook zijn dat ie met opzet per ongeluk de waarheid zegt om toch nog een beetje integer over te komen. Een gespeelde onschuld d...
Waarom heb ik nou totaal geen medelijden met zulke zielepoten die op zo een zinloze manier pijnlijk uit het leven wensen te stappen?...
Ben het niet echt met hem eens.
De tijdstraf vond ik niet onterecht.
En Hamitlon verdiende daar ook geen straf. Daarvoor zat Verstappen er naar mijn mening nog niet ver genoeg naast.
@1 Ze moeten het ophouden van Bottas aanpakken, daar moet een regel tegen komen want dat is natuurlijk niet eerlijk.
@1 wat stelt het F1 nog voor ?? geen ene reet meer toch, want hoe haalde Max het in zijn hoofd om ook maar iets te ondernemen om die Mercedessen in te halen. Foei Max, nooit meer doen hoor {sarc off}
@2 "Ze moeten het ophouden van Bottas aanpakken, daar moet een regel tegen komen want dat is natuurlijk niet eerlijk."
Ach, dat zijn truukjes die elk team doet als het hen zo uit komt.
Niet bitchen als het een keer in je nadeel werkt.
@4 En daarom zou er regelgeving tegen moeten als je het mij vraagt.
In me nadeel werken? Ik ben geen fan van Verstappen, ik ben van van de motorsport.
@5 "In me nadeel werken?"
Met je verwees ik in dit geval naar het F1 team, niet naar jou.
@6 Maar natuurlijk. Ik was degene die het over het ophouden van Bottas had, in het artikel kwam het niet voor. Kom op, als je liegt, doe het dan wel goed.
@7 en ik reageerde daarop dat ELK TEAM die truukjes doet.
Dus elk team staat dan weer eens aan de ene kant van de situatie en dan weer eens aan de andere kant.
Dus als je (team) het zelf ook doet dan moet je (team) ook niet janken als een ander het doet en je (team) er een keer het nadeel van hebt.
Idem met pit incident. Als het andersom was geweest, dan had iedereen die nu schande spreekt over de tijdstraf er dan net zo hard om geroepen.
Gewoon heel simpel. Over straf roept men nu dat men het racen kapot maakt.
Maar over duel met Hamilton vinden aantal van die mensen weer dat Hamilton een straf had moeten krijgen.
Beetje hypocriet.
@8 Je kan nu wel gaan raaskallen, maar laten we het even beperken tot waar het over ging.
Ik gaf aan dat er een straf zou moeten komen voor wat Bottas deed, het ophouden van de hele trein tijdens de safety car. Ja, elk team zou dit doen, daarom zou er een straf op moeten komen te staan.
Vervolgens begin jij over "bitchen" hierover, terwijl ik degene was die het ophouden van Bottas aandroeg, in het artikel ging het daar niet over. Jij zegt dus dat ik "bitch", en daar probeer je nu heel doorzichtig van terug te krabbelen.
@2
'Ze moeten het ophouden van Bottas aanpakken, daar moet een regel tegen komen want dat is natuurlijk niet eerlijk.'
Daar is al een regel voor. In het verleden zijn er vaker coureurs gestraft hiervoor. Sirotkin vorig jaar nog. Gisteren bij Bottas keken de stewarts klaarblijkelijk even de andere kant op.
@10 doen ze wel vaker, als het om een Mercedes rijder gaat
@10 Dan is het wel héél erg raar dat er ook geen protsten zijn ingediend bij de stewards. Als ik vanavond tijd heb ga ik even de regel proberen te zoeken want nu ben i kwel heel nieuwsgierig naar wat die regel precies zegt.
(even voor de duidelijkheid, dat er een regel hiervoor is, geloof ik direct)
@9 " Jij zegt dus dat ik "bitch","
Nee, zo was ie niet bedoeld. Misschien dan ongelukkig geformuleerd.
Maar bitchen linkte ik aan dat het dan een keer nadelig voor je uitpakt. Het pakte nadelig uit voor het raceteam. Dat impliceert eigenlijk al wel hoe ik het bedoelde.
Maar goed, als jij je dan graag aangesproken voelt daarmee, dan ga je je gang maar.
@10 , Ik denk dat ophouden niet eens de opzet was.
Als je een dubbele pitstop in je team wilt, dan moet je dus een gat laten vallen dat groot genoeg is.
En tja, je mag toch even een ronde rustiger aan doen om je banden te sparen, je systemen weer te laden etc?
Ja, dat dat dan een lulsmoes is, dat weet iedereen. Maar ik denk dat je dit met geen enkele regel aamgepakt krijgt.
En laten we eerlijk zijn. Als Red Bull andersom met 2 auto's in die situatie had gezeten, dan hadden ze exact hetzelfde gedaan.
En als dan Bottas bij het uitrijden Verstappen had geraakt waardoor Verstappen nog een keer extra de pits in had gemoeten, dan had men net zo goed een penalty voro Bottas verwacht.
Feitelijk mag ene coureur pas weggestuurd worden wanneer de laan vrij is.
Dat was ie niet, dus dan neem je als team een risico. Een risico dat men wel moest nemen, want het alternatief (na Vettel en Bottas de baan op komen) had grotere nadelen.
Onder safetycar met z'n allen de pits in duiken, dan wordt het druk. Dat kan in je voordeel uitpakken, dat kan in je nadeel uitpakken.
Nu pakte het in zijn nadeel uit.
Je pakt gewoon je vorodeeltjes waar het kan.
Zo heb ik ooit Verstappen een keer op Monaco een aantal auto's zien inhalen door aan te haken bij Vettel en "mee te sneaken" onder zijn blauwe vlag voordeel.
Als Verstappen fan heb ik genoten en vond ik het geniaal.
Fans van de gepasseerde coureurs hadden destijds wellicht ook een andere mening. Die vondne misschien dat er een regel moest komen dat je op dergelijk manier geen misbruik mag maken van..........
Een situatie heeft altijd 2 kanten. Bekijk ze ook eerlijk en objectief vanuit beide kanten.
En de eerlijke en objectieve kijk is, dat RB in die situatie niets anders had gedaan en dat "wij" het dan een geniale actie hadden gevonden die perfect uitgevoerd was.
F1: File rijden voor gevorderden.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.