@7 Ik zat net te denken dat ik nog nooit op facebook ben geweest. Geen idee hoe het daar is. Voor die groep mensen ben ik dood, besta ik niet....
@183 Klopt. Niet over veroordelen maar wel over blokkeren door Friezen. Deze Friezen zijn veroordeeld en XR niet terwijl beiden blokkeerden. U...
Genderidentiteit zit tussen de oren, dus daar kun je als buitenstaander (douanebeambte, agent, arts, noem maar op) niks mee.In het paspoort ...
@9 "je geslacht" Tja,duidelijk is het bij jou nog niet ingedaald dat 'geslacht' en genderindentiteit twee volledig andere zaken zijn....
@64En puntje bij paaltje haten al die groepen blanken, stuk voor stuk....
De reden die XR aangeeft om te demonstreren op de A-10 is fake: ING zit daar al lang niet meer. De "gehate" bank wordt niet geraakt, alleen het ...
@9 "dat de douane toch vreemd opkijkt" Tja, dat zegt dan veel over de douane. Zoals ik al zei, lekker belangrijk ja ... ...
@81Ja klopt, onder andere dat. Wat is daar mis mee ?De voor de Russen vijandelijke kerngrootmacht had sowieso uit hun buurt moeten blij...
@63 Wij worden gekoloniseerd....
@8 Oh jee Bop, breng ze nou niet op ideeën alsjeblieft. DIe spruitjeslucht staat me nu al tegen. ...
Doorgeschoten klimaatgelul van D66 en Groen links. Opzouten
Terug naar paarden en hondenkarren
De meesten van jullie hebben zelf op die communisten gestemd.
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Hadden ze maar anders moeten stemmen.
Wat verwacht je als je GroenLinks en D66 kiest??
** gebruiker verwijderd **
@5
De nummer één van GroenLinks, Jesse Klaver, rijdt die privé niet rond in een BMW?
Vroem vroem.
Die blijft lachen!
En Amsterdams burgervader Femke Halsema, die reed toch eerst haar rondjes in een oude vervuilende Mercedes diesel?
* Verwijderd door de redactie *
Aantal auto's en motoren in Amsterdam. In totaal zijn er in Amsterdam 231.185 personenauto's geregistreerd wat neerkomt op 1.398 personenauto's per vierkante kilometer. Daarnaast zijn er 23.330 bedrijfsmotorvoertuigen en 18.320 motoren geregistreerd in Amsterdam.
Bron: https://www.oozo.nl/cijfers/amsterdam
Binnen 11 jaar moeten circa 260.000 automobilisten en motorrijders afscheid nemen van hun voertuig. Wie denkt dat dit inderdaad binnen die periode gerealiseerd kan worden is volgens mij niet gespeend van enige realiteitszin. Weinigen zullen bereid zijn om afstand te doen van hun vervoermiddel ten faveure van een elektrische of hybride auto/motor omdat ze er gewoon het geld niet voor hebben of niet bereid zijn om geld uit te trekken voor het GL-alternatief omdat het huidige vervoermiddel nog jaren meekan. Bovendien waar moet al die extra-elektriciteit vandaan komen? Meer centrales? En wie gaat dat allemaal betalen? De belastingbetaler die nu al tot op het bot wordt uitgemolken? Luchtfietserij van een stelletje idealisten die zich niet bewust zijn van de kosten voor de burger en de impact die dit soort plannen zal hebben op de economie. Opzouten.
@11 doe niet zo dom. Over 11 jaar rijden die auto s daar niet meer, dan zijn ze naar de sloop. en verkoop word over 5 jaar al mee gestopt in Amsterdam. De mensen hebben dus 11 jaar om over te stappen
@12 Als de auto in Amsterdam niet te koop is, gaan ze naar een plaats in de buurt. Verder gaan auto's in NL bij normaal rijgedrag 15 jaar mee. Veel auto's zijn nog ouder. Niet iedereen ragt een lease bak naar zn grootjes.
En geen containerschepen meer op diesel?
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
@2 ,
In Gent in Belgie, willen ze geen paardenkoetsen meer. Het is altijd wat.
@13 dat is wel weer zo daar heb je een punt. Ik rijd in een young timer. Een Citroen Xantia uit 1997 met veerbollen he hydraulische vering
@16 4 jaar? 2030 is niet over 4 jaar. Amsterdam dan. Utrecht is al in 2025 en Groningen ook. Dat dan weer wel.
* Verwijderd door de redactie *
@19 ja Amsterdam is alweer teruggefloten. Echter wat zij wel mogen is een milieuzone instellen en dat hebben ze ook gedaan. Ook mogen ze een deel van de binnenstad blokkeren voor emissie auto's dat mag dan weer wel. Je mag als stad ook zeggen dat er GEEN auto in komt. Dat heeft Goes gedaan in de binnenstad. Dus er zijn veel mogelijkheden.
Ik denk dat ze het gebied beperken tot de binnenstad en dat emissie vrij maken. Dat mag omdat autoluw maken ook mag.
* Verwijderd door de redactie *
@21 toch hebben veel steden al milieuzones ingevoerd. Al wil het kabinet niet
* Verwijderd door de redactie *
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.