@13Maar ze daar sensureren ze ongewenst nieuws!!Oh .. laat maar.....
@41 m post@49 MalinoisTechnisch gezien mengt Soros zich in. Weet ik niet of hij ook sturend optreedt of alleen als geldschieter. Politici ...
@41 m post@43 Querido notIk schreef al "De snelweg blokkeren is een misdrijf." Maar omdat ik druk bezig was de andere taktieken van XR te ...
@13 Haha... eigenlijk moeten we het woord bij de daad voegen en emigreren. En dan mogen al die toppers die pro migratie zijn het hier rooien met...
Dat hoeft niet want ze zijn hier vrijwillig dus niets houd ze tegen om lekker terug te gaan ....
Dit gaat de verkeerde kant op. Dirk moet zorgen voor voldoende beveiligers in de winkel. Zij zijn opgeleid om op een goede manier in te grijpen....
@12 Inderdaad. Nu je het zegt. 💡...
"BBB blijkt er een aparte omgang met de realiteit op na te houden."Zet Joop en Bnn/drama op de plaats van BBB en dan klopt het .Want daar ...
Koop allemaal een elektrische auto zeiden ze is goed voor het milieu zeiden ze.Plaats de oude meter terug die op muntjes ging ....
Een joodse Nederlander bestaat niet .Een Nederlandse jood wel....
Als we het dus goed begrijpen, wordt Amsterdam alleen nog maar een stad voor de elite.
Hetgeen zou betekenen, dat Amsterdam verlost wordt van een zekere groep, die altijd met brommers, scooters en patserige slurpwagens, de stad onveilig maken.
Deze "families" moeten zich dus voortaan snel uit de voeten maken met de bus, tram, taxi óf (bak)fiets...
Kan mij niet voorstellen dat dit gaat gebeuren.
Sterker nog, dit zal nóóit gebeuren.
@35 Wordt er even een missile afgevuurd op dat polo'tje dan worden zij afgebroken met wagen en al.
Het vrachtverkeer dus ook niet.
Daar gaat je bevoorrading.
Achterlijke sukkels.
Interesseert me voor geen meter.
Woon er niet en je ziet me daar nooit meer.
En wéér een nieuw decreet van onze groene communistische dictators.
Ja dat krijg je met een G R O E N links burgemeester en GL in de gemeenteraad.
Hoop dat dit de doodsteek word in 2030 voor A’dam
* Verwijderd door de redactie *
Nog minder redenen om een dagje naar A'dam te gaan. Ik zeg, geen slecht plan. Bouw er anders gewoon ook gelijk een hek omheen.
@57
GroenLinks is een progressieve linkse partij, die houden niet van opgesloten te zijn achter muren. Die staan voor bewegingsvrijheid van het individu.
Zich verstoppen achter muren is meer voor zwakzinnig rechtse volgelingen, die b.v. hun broek vol kakken bij het zien van een dame met een hoofddoek op. Met zoveel onzin moet u niet aankomen bij GroenLinks. Die muur van uw, is hooguit geschikt voor de pauper gemeentes waar dom rechtse volgelingen zich terug kunnen trekken in hun illusionaire xenofobie.
Is het terugbrengen van Amsterdam naar 130 jaar geleden in uw ogen progressie? @58
@59 Hadden ze 130 jaar geleden in Amsterdam elektrische voertuigen? Doe eens een linkje...
@60 Bij deze
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elektrische_auto#Tot_de_Tweede_Wereldoorlog
@61 Touche..
Een geweldige doelstelling van onze hoofdstad. Kunnen we dan ook vanaf deze datum corruptie van politici verbieden of mag dat gewoon doorgaan?
@53 ze hebben geen bevoorrading nodig, zich laten verhongeren is juist een goed idee om klimaatverandering tegen te gaan.
minder eten, minder consumptie.
Gewoon een muur om Amsterdam heen en na een tijdje geen voedsel de natuur zal de balans weer terugbrengen. Zoals bij veel van die uitgestorven steden elders, de steden verdwenen en groen komt terug.
@1 Daar gaat het toch ook helemaal niet om? Wat ze willen bereiken is dat de luchtkwaliteit in Amsterdam eindelijk eens een beetje te harden wordt. Ik mag toch aannemen dat je begrijpt dat de lokale uitstoot van een rijdende elektrische auto ter plekke aanzienlijk minder is dan eentje met een fossiele brandstofmotor. Waarom ben je nou zo dom dat je dat zelf niet kunt verzinnen? Net als alle mensen die deze reactie een duimpje naar beneden geven. De domste eikels heb je echt op nieuwskoerier. Ik dacht eerst dat je daarvoor bij de Telegraaf moest zijn.
Dit alles afgezien van wat ik zelf van dit voorstel vind.
Wijselijk heb je het natuurlijk alleen over de 'lokale uitstoot' @65
Maar om nu te stellen dat de lucht hier niet te harden is?
Als we Duitse paasvuren hier kunnen ruiken dan heb je wel een beetje overdreven
Amsterdam is schoon, heel schoon vergeleken met een aantal tiental jaren geleden. Toen kwam er nog zwarte rook uit elke schoorsteen en waren de gebouwen zwart geblakerd en was er regelmatig smogalam.
Maar het is ook een stad, geen buitenwijk, openluchtmuseum, kinderspeelplaats of natuurgebied. Dat stelt ook andere eisen. Een stad is er om te wonen en te werken.
Ik kies voor de stad, dat me dat 1 jaar van mijn leven kost zal me een zorg zijn, het is toch het laatste jaar.. De meeste mensen zijn toch al niet gezond en jong in hun laatste jaar.
Gelukkig zijn ze door Den Haag a l terug gefloten
Amsterdam denkt steeds dat ze niks met Den Haag te maken te hebben en kunnen doen wat ze willen.
Maar gelukkig is dat niet zo.
Ach ik ga toch al niet vrijwillig naar Amsterdam toe en daar rijden is toch al een compleet drama om over parkeren nog maar te zwijgen.
Voor de bewoners is het natuurlijk een drama, gaan er in de tussentijd overal laadstations aangelegd worden? Heeft de gemeente daar de financiën wel voor?
Als het echt op schonere lucht aankomt, dan ook gelijk Schiphol dicht. Heb zo'n vermoeden dat Amsterdam met twee maten zal gaan meten, "Schiphol is niet zo erg" of iets in die trand.
* Verwijderd door de redactie *
@70
Verplaats jij je maar eens in anderen. In al die onschuldige voetgangers en fietsers in A’dam die dagelijks fijnstof en benzine-diesel dampen moeten inademen!
@70 ,
Er bestaat ook zoiets als een trein. Bijvoorbeeld.
En die kan misschien nog wel goedkoper worden ook als meer mensen er gebruik van gaan maken en de kosten over grotere aantallen mensen gespreid kunnen worden.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.