@92Mooi, zou je inderdaad vaker moeten doen, dan krijgen we hier niet van die discussies, die op niets uitdraaien....
Ik heb die populisten expert Marcelo Mooren even gegoogeld. En wat blijkt, hij heeft een heel zinnig en duidelijk artikel geschreven over het...
@13Dat was veel later, toen ze al woningen hadden.En dat is verder natuurlijk geen vergelijking. Zo kan ik 9/11 er ook wel bij gaan halen,...
Belachelijke actie. Sta je daar staks stil voor paal met je bordjes tussen mensen die met hun gedachten met hele andere zaken bezig zijn....
Opvallend dat mensen die graag willen dat de dodenherdenking met respect wordt gehouden hier zelf druk zijn om mensen als NSB'er en landverrader...
@8 Voor jouw herhaalde verboden en strafbare racisme al helemaal niet. ...
@11 "protesteren ... want discriminatie" Ja ja ... veel succes hoor, maar natuurlijk volslagen kansloos. Goedkopere rode ...
@39 Velen snappen dat niet idd. Vooral iedereen aan de linkerkant natuurlijk....
@92 Doe geen moeite. Ik zoek liever informatie op officiële websites dan dat ik het van jou krijg. Dan hoef ik me ook niet te ergeren. https:...
@7 Om NSB-trollen te herkennen ook niet....
Ik niet. Ik mag graag toeren.
Laat dat alsjeblieft een droom blijven!
Artikel van een vrouw, logisch
Als dat echt kan garanderen dat ongelukken tot het verleden behoren, dan ben ik voor. Dan ga je maar lekker zelf een auto besturen op een circuit.
Blijf anders lekker thuis zitten op de bank , bang om naar buiten te gaan ...
Leven zonder avontuur is geen leven , daar hoort een beetje risico bij..
@5 Risico wat je zelf neemt, niet wat een ander voor je neemt.
Het is niet mijn keuze om risico te lopen in het verkeer, je kan niet anders. Als ik volgende week ga parachutespringen, neem ik zelf dat risico.
@4
"Als dat echt kan garanderen dat ongelukken tot het verleden behoren"
Tuurlijk niet , alleen als alle auto's op een rails rijden en niet tussen fietsers/voetgangers of andere complexe situaties.
Als je naast een kanaal rijdt en er steekt iemand over zonder tijd om te remmen , kiest de auto dan voor een aanrijding of stuur ie jou het kanaal in ?
Als die moet uitwijken voor een moeder met kinderwagen en er loopt een oudje op de stoep , welke kant stuurt de auto op ?
Alleen als de wegen volledig aangepast worden zodat het autoverkeer gescheiden is van de rest gaat dit goed werken , maar met dergelijke aanpassingen zullen het aantal ongelukken sowieso enorm dalen
@7 , idd. Werd ook belicht in de afl. van Tegenlicht. Moeten nog ontelbare parameters ingevoerd worden in de boordcomputer. En als het 5G netwerk hapert, wordt het zeuren.
Deze mevrouw is een beetje dom. Er doen nog meer mensen mee aan het dagelijks verkeer dan automobilisten en daar heeft een zelfbesturende auto geen enkele invloed op.
Tot slot: Een mens maakt op basis van bepaalde afwegingen keuzes bij een keuze tussen twee kwaden. Een computer kan dat helemaal nog niet.
Interessant is deze link daar kan je een test doen welke keuze jij de zelfrijdende auto zou laten maken en in hoeverre dat afwijkt van wat anderen kiezen
http://moralmachine.mit.edu/
Ik droom op een verbod van betweterige "column-trutten".
@9
Goeie link! Bedankt.
Daar zie meteen al een dilemma geschetst , of de auto voor jouw leven moet kiezen of bijvoorbeeld die van een groepje kinderen
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.