@8 Voor jouw herhaalde verboden en strafbare racisme al helemaal niet. ...
@11 "protesteren ... want discriminatie" Ja ja ... veel succes hoor, maar natuurlijk volslagen kansloos. Goedkopere rode ...
@39 Velen snappen dat niet idd. Vooral iedereen aan de linkerkant natuurlijk....
@92 Doe geen moeite. Ik zoek liever informatie op officiële websites dan dat ik het van jou krijg. Dan hoef ik me ook niet te ergeren. https:...
@7 Om NSB-trollen te herkennen ook niet....
@9De treinkapingen vergeten?...
Gelukkig, mijn kinderen staan al jaren in een wachtrij.En dat dat asielgespuis voorrang krijgt is te zot voor woorden.😡😡...
Er staat een foutje in het bericht."Voor onderbouwing verwijst hij naar een column van historicus Thomas von der Dunk in de Volkskrant, waarin...
@10Daar zou je dan, als langwachtende op een wachtlijst voor woonruimte, tegen kunnen protesteren. Want discriminatie, óók op de woningmarkt...
@6 "populisme-expert" Lachwekkend ja, want om te zien wat allochtone Geert is, hoef je natuurkijk helemaal geen expert te zijn. ...
haha die zooi van Samsung blijkt weer eens zijn reputatie waar te maken
@1 schandelig hoe bamsung er mee omgaat
Ga je nou hier verder lopen te trollen met he anti-Samsung geleuter? Man man man
@3 trollen ... samsung maakt er een zooi van ja. Samsung is klaar op de mobiele markt dit jaar!
@3 zeg dat tegen al die klanten die in de kou staan
Voor de Apple lovers die menen nu een reden te hebben om Samsung te kunnen bashen":
https://www.cpsc.gov/en/Recalls/2016/Apple-Recalls-Travel-Adapter-Kits-and-Plugs/
https://www.cpsc.gov/en/Recalls/2015/Apple-Recalls-Beats-Pill-XL-Portable-Wireless-Speakers/
https://https:www.cpsc.gov/en/Recalls/2005/CPSC-Apple-Announce-Recall-of-iBook-and-PowerBook-Computer-Batteries/
@6 dat is niet te vergelijken haha en apple deed het oplossen samsung doet niks en liegt want het is bewezen dat het het moederbord is en niet de accu
@6 kom ze weer wijzen naar een ander om hun geliefde zooi van Samsung te promoten
@6 ik heb 140 redenen om kwaad te zijn op Samsung. Heb er 140 op de plank liggen en Samsung NL doet helemaal NIKS!!
"Sommige mensen werden met hun Note 7 teruggestuurd door winkeliers"
Serieus? Dan ben je als winkelier niet zo best bezig
En dus ga je het via berichtjes posten maar even via de media uitvechten. Man man man..
@7 Heb je een bron van dit bewijs?
@11 hypocriet...
@12 klopt, wij hebben in ons testcentrum ook aantal Note 7 voorzien van andere accu. Het probleem blijft bestaan. Het toestel raakt in bootloop en wordt ontieglijk heet! Google eens op Brickgate
Ow kut ik zie dat jou facebook profiel linkt naar Nieuwskoerier oftewel deze site is door jou in het leven geroepen? Snel weg hier dan
@15 haha ... je weet niet eens dat NK al lang bestond. Duidelijk niet de slimste... maar bedankt voor het langskomen...
Nee ik heb ook niet de hele dag de tijd om het internet af te struinen om te kijken waar ik mijn pro apple berichtjes kan posten.
@18 pushbericht... ow wacht... juist
Tjees, ik dacht dat de omvangrijke "reddingsplan" al pijnlijk was, maar dit is gewoon een streep door de Note 7. Je kunt hem niet gebruiken in het vliegtuig, in Amerika worden ze niet verkocht. Te bizar voor woorden, daar waar nu.nl nog met een theatrale tiel kwam dat het de Moeder derrrrr ohablets betrof blijkt daar niets meer van te kloppen.
Maar goed, de Note 7 was inmiddels gepasseerd in benchmarks en prestaties door Apple's iPhone 7 (waarvan bepaalde modellen inmiddels zijn uitverkocht). Er staan gewoon weer rijen mensen voor de Apple stores. Toch knap hoe Apple het 'm wederom flikt...
Hoe dan ook, Samsung kan zich beter bezig gaan houden met de ontwikkeling van de Note 7 - TOTDW, (model The One That Does Work)
@17 Laat gaan joh. Jovejo en dragje kennen elkaar persoonlijk. Zijn beide Apple Blogger. Terroriseren elk Samsung versus Apple draadje.
@19 Dragje, begin jij nu over theatrale titel. Jouw preek ontstijgt het theater. Te slecht.
Jij bent waarschijnlijk een graag geziene gast op verjaardagen. Oooh wacht, daar heb je oprechte humor en vrienden voor nodig. Die mis jij.
@20 ik ken dragje.... haha moet niet gekker worden... lol
@22 Jovejo. Ik ken zijn bedrijfje.
@22 en hoe kom je dan aan een link tussen hem/haar en mij? Vreemd...
@24
Gewoon negeren, dat is de beste remedie. Je weet wie je voor je hebt. Ik last hem vrolijk verder fladderen.
* Verwijderd door de redactie *
Ik citeer: "After weeks of investigation, the US Consumer Product Safety Commission announced a formal recall of Samsung's Galaxy Note 7 today. The move outlines the problems with the phone's exploding battery and puts in place a path for consumers to return or replace the device. The news should come as source of relief for Samsung customers, many of whom have been grappling with the company's mixed messaging and sometimes confusing responses to the Note 7's ongoing issues. The formal recall covers about 1 million devices."
Bron: http://www.theverge.com/2016/9/15/12933410/samsung-galaxy-note-7-recall-us-cpsc
Zo knullig van Samsung. Het bedrijf had direct met de Amerikaanse autoriteiten moeten samenwerken waar ook andere bedrijven zich moeten conformeren naar de spelregels van de Amerikaanse consumentenbond. In plaats van een eenduidige boodschap brengen naar de klanten moeten nu de autoriteiten aan te pas komen om het "mixed messaging and sometimes confusing responses" beleid van Samsung aan te pakjen.
Netto resultaat, nog meer slechte publiciteit.
Dit wens je geen enkel te h bedrijf toe, maar Samsung herft dit toch echt op zichzelf afgeroepen door een aantoonbaar wanproduct te produceren. Next, de Note 8, nieuwe kans in 2017.
@26 Dreigement? En te lang aanwezig? Dat heet vrijheid en jij gaat dat niet voor mij of ander bepalen. En wie of wat dragje wel of niet is, geen idee. De persoon was al maanden niet actief op nujij. Jij daarintegen met je tig accounts wel. Ook dat is je goed recht. Maar kom maar aub met mijn naam, adres en bedrijf. Kijken of de daad bij het woord gevoegd wordt of dat het weer gebakken lucht is van de vogel...
Dit komt er ook nig bij:
http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/13259/galaxy-note-7-debacle-dwingt-samsung-tot-vervroegde-introductie-galaxy-8
@ Jij ook, als trolletje.
Bij@30 bedoel ik @1 natuurlijk.
@28 ik gok op de telefoonafdeling bij de Mediamarkt.
@14 was wel te verwachten dat het niet alleen aan de accu zou liggen, maar ook aan omliggende hardware, alhoewel je dan eerder aan het laadcircuit oid zou denken. Alhoewel dat ws toch wel op het mobo geïntegreerd zit. Bootloop zal niet door een laadcircuit oid gebeuren ws, lijken dus haast wel 2 (onafhankelijke) problemen te zijn die elkaar beïnvloeden.
Maar ik vroeg eigenlijk @7 om een bron van zijn stelling(en), lijkt me niet dat het onderzoek wat Jovejo zelf heeft gedaan iets is waar crapdroid als bewijs mee kan schermen?
Daarbij vraag ik me af of het eigenlijk veel uitmaakt (of het alleen de accu is, alleen het moederbord, of een combinatie), de accu zit vast in het toestel, het zal niet zo zijn dat Samsung je een nieuwe accu opstuurt en zegt veel plezier. Ze zullen het toestel in moeten nemen en zelf de accu moeten vervangen, dan kunnen ze meteen andere hardware die hiermee te maken heeft vervangen.
@29
Uit het artikel: "De grote vraag is op dit moment of de Samsung Galaxy Note 7 überhaupt nog op de markt zal gaan komen. Samsung had al te kampen met capaciteitsproblemen in de productie en de extra kwaliteitscontroles die nu worden uitgevoerd pakken ook nadelig uit voor de snelheid waarmee Samsung nieuwe exemplaren kan maken. Als eerste zal Samsung ook alle toestellen moeten vervangen die het bedrijf heeft teruggeroepen, alvorens Samsung de Galaxy Note 7 weer echt kan gaan verkopen. De kans bestaat dat dit proces zo lang duurt dat Samsung de voor haar zo belangrijke decembermaanden gaat missen."
Dit lijkt mij ern logisch gevolg inderdaad. Het probleem is dat het domweg te lang gaat duren om al die Note7 toestellen te repareren in het vertrouwen bij de consument, een groot deel daarvan, is weg. Dus dan is het maar de vraag hoeveel commercieel succes je kunt verwachten überhaupt.
Het beste wat Samsung kan doen is zo snel mogelijk een nieuw toestel introduceren en deze fiasco achter zich te laten. Alle negativiteit omtrent dit toestel, het verbod om het toestel te gebruiken in een vliegtuig, het verbod om de toestellen in America te mogen verkopen naast de berichten over uitgebrande auto's, gewonden die zijn gevallen etc is onbegonnen werk. Mijns inziens zou elk smartphone bedrijf dat het beste kunnen doen bij zo'n debacle. Reputatie herstel is nu het belangrijkste.
@32 "was wel te verwachten dat het niet alleen aan de accu zou liggen,"
Mee eens.
* Verwijderd door de redactie *
@35 op de man spelen ben je goed, doe je dat ook tegen je klanten in de Mediamarkt, als je ze weer een Samsung hebt verkocht? Of is de iclow nog steeds geïrriteerd door de matige ios update
@35 En dan ben je ook nog zo sneu dat jij mij moet volgen.
@37 natuurlijk volg ik je! Hou je vrienden dichtbij maar de trollen nog closer!!
@38 haha inderdaad hij is trol
@38 Dan heb je het vast druk, met al die trol accounts van je, gezellige boel hoor.
@39 Craptrol: jij staat vast ook in jovejo zijn lijst met volgers.
@41 meneer craptrol voor jou. je loopt hier als een baby te spartelen en nee sta er niet in omdat? Hij volgt jou en nu ben je fan
@42 Nee meneertje, ik zal nooit geen fan worden. De frustratie is aan jouw kinderachtige naam duidelijk af te lezen, kunnen we samen spartelen
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.