Mathieu van der Poel in zijn tenue van Corendon-Circus.
Volledig scherm
Mathieu van der Poel in zijn tenue van Corendon-Circus. © photo: Cor Vos

Sponsor Mathieu van der Poel ziet kassa rinkelen: ‘Overal in beeld’

Sponsor Corendon is dolblij met Mathieu van der Poel. De Nederlandse succesrenner is marketingtechnisch een hit voor de reisorganisatie. ,,De publiciteit die we voor zijn successen krijgen overtreft alles. Als we die exposure zouden moeten kopen, zouden we tussen de 1 en 2 miljoen moeten betalen’', vertelt Martin de Boer, verantwoordelijk voor marketing bij de reisorganisatie, in Het Laatste Nieuws.

  1. Massa’s wielrenners zorgen in Limburgse heuvels voor verdeeldheid: ‘Het is geen pretpark, hier wonen ook mensen’
    PREMIUM
    124

    Massa’s wielren­ners zorgen in Limburgse heuvels voor verdeeld­heid: ‘Het is geen pretpark, hier wonen ook mensen’

    Duizenden wielerliefhebbers beleefden een schitterende zaterdag in Zuid-Limburg. In een lang lint trokken ze tijdens de toerversie van de Amstel Gold Race van heuvel naar heuvel. Een schitterend gezicht, maar hoe is dat als je langs de route woont? ,,Een deel van de fietsers denkt dat omdat ze hier geld uitgeven, ze zich ook mogen gedragen of ze de baas zijn. Maar dit is geen pretpark.”
    Vijlen