Doe mij maar een PC met een goeie videokaart en heel veel ram :) niet eens om spellen mee te spelen xD...
Ach ja, waarom ook zou je het vergemakkelijken voor mensen om zichzelf te zijn ... ...
Allemaal Antellianen ja, maar niet heus XDDit zijn de zelfde mensen van geweld in de trein, in de bus, in de bushalte, in het winkelcentrum, i...
Mja... een waterstof fabriek. Mja... weer dat alles of niets gedrag. Dat extreme... Ik heb het daar niet zo op....
Niet verkeerd gezien de bizarre ontwikkelingen dat iedereen naar believen maar een gender kan kiezen....
Op zich logisch dat er belasting betaald moet worden op speculatieve winsten. Dat wil zeggen dat er daar overtollige middelen gealloceerd worden...
Terecht - de versoepelingen gingen ook veel te ver.Dan kom je op een punt dat je anderen beschadigt - het is nou eenmaal zo dat 99,9% van de m...
@51Die linkt werkt welDaar vallen harde klappen....
@1Volgens het bericht zijn het Antillianen. Dus hoef je niet meer te raden....
Ontegenzeggelijk waar dat er correlatie is tussen beroep en politieke overtuiging.
ja, zoals in de zestiger en zeventiger jaren. zonder islam dus
In ieder geval heeft Fvd bereikt dat er over ons indoctrinatie onderwijs word nagedacht!
Onderwijs zou moeten geschieden zonder iedere vorm van beinvloeding!
Nee natuurlijk niet. Alles wat je onderwijst is normatief, inzichten veranderen in de tijd en cultuur is daarjn alles bepalend veel meer dan politek en/of religie/
"Goed dat de leraar de leerlingen vraagt argumenten voor en tegen de stelling te bedenken. Met de stelling 'Baudet is een fascist' communiceert de leraar echter dat het oké is om iemand een etiket op te plakken. Dat vind ik nou ongewenste indoctrinatie."
Juist die stelling te nemen om te bediscussieren is een veel ergere soort indoctrinatie dan de vormfout waar zij op wijst. Hoewel ze daar ook gelijk iin heeft.
In feite pleit zij ervoor, dat leerlingen moeten leren denken zodanig, dat zij kunnen beargumenteren waarom Baudet inderdaad een fascist is, zie je aan het eind van het artikel.
@3 niet alleen het Fvd, wellicht is het minder in het nieuws geweest maar ook de AIVD heeft de islam-indoctrinatie in het onderwijs onderzocht en stelde:
"Wij zijn echter van mening dat kinderen en jongvolwassenen door deze invulling van het onderwijs vervreemden van de samenleving en mogelijk belemmerd worden in hun deelname aan de maatschappij. Dit wordt veroorzaakt door de onverdraagzame en antidemocratische denkbeelden van de initiatiefnemers."
https://www.nieuwskoerier.nl/news/438719-aivd-waarschuwt-voor-toenemende-invloed-radicale-predikers-in-onderwijs
@5 ,
""Goed dat de leraar de leerlingen vraagt argumenten voor en tegen de stelling te bedenken. Met de stelling 'Baudet is een fascist' communiceert de leraar echter dat het oké is om iemand een etiket op te plakken. Dat vind ik nou ongewenste indoctrinatie.""
Net alsof er sowieso niet continu etiketten geplakt worden.
En anders had men wel kunnen zeuren dat de leraar leerlingen indoctrineert door te doen alsof je geen etiketten ergens op kunt plakken, alsof je niet dingen mag definiëren.
Vervolg op @8 : Als je zo gaat beginnen dan kun je iedere vorm van communicatie wel als indoctrinatie gaan zien.
Maar dat is natuurlijk een onzinnig en onpraktisch uitgangspunt. Zolang er aangezet wordt tot kritisch nadenken, is het voorlopig een hoop gezeik om niks van FvD.
Ze hebben zelf nota bene niet eens concreet kunnen maken wat het probleem is (of dat het verspreiden van een boodschap door een onderwijzer überhaupt gelijk staat aan indoctrinatie - daarvoor moet je al de onrealistische aanname maken dat leerlingen, pubers en tieners nota bene, alles klakkeloos accepteren wat een volwassene hen verteld). Dat niet nader kunnen definiëren door FvD, moet toch al te denken geven. Het enige wat ze tot nu toe blijken te kunnen, is een beetje inspelen op een vaag gevoel dat lijkt te heersen onder de aanhang.
@7 Daar heb je gelijk in alleen dat rapport van de Aivd kreeg niet zoveel aandacht!
Toen het Fvd er over begon viel half Nederland daar over en voelde zowat alle hoogleraren en onderwijzers zich aangesproken!
Dus was er een duidelijk kern van waarheid!
Je kunt je persoonlijke ideeën nooit volledig achterhouden.
@10 ,
Zou dat niet gewoon zo zijn omdat niemand stond te kijken van de conclusies van dat AIVD-rapport?
'Islamgekkies kunnen mogelijk zorgen voor foute ideeën bij jongeren.' Nou, wat een verrassing.
Merk trouwens op dat het daar nog steeds niet over indoctrinatie gaat, maar over een mogelijk effect dat dat moslimonderwijs kan hebben. Er wordt niet met zekerheid gesteld, zoals Baudet dat wel deed voor het onderwijs in het algemeen, dat die jongeren werkelijk geïndoctrineerd worden, oftewel dat ze klakkeloos alles aannemen wat daar op die scholen geroepen wordt.
En dat is het verschil: die conclusies van het AIVD-rapport zijn veel genuanceerder en zullen, waar bevestigd, weinig mensen verbazen. Baudet daarentegen generaliseerde en viel het hele onderwijs op zich aan. Natuurlijk krijg je dan meer ophef. Dat was uiteraard ook precies waar hij op uit was trouwens, dus ongetwijfeld deed hij ook wat meer moeite om de ophef te krijgen waar hij naar op zoek was.
@3
onderwijs/opvoeding = beinvloeding
FvD geen neutraal onderwijs, ze willen FvD onderwijs, dat zegt Baudet letterlijk, dat hij uiteindelijk "zijn" mensen wil achter al die bureautjes.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.