@3 Nou, leg het hem uit zou ik zeggen....
@2 Op 4 mei - dodenherdenking - ga je niet demonstreren. Dan ben je stil.Dat moeten we die Frank van der Linde nog maar eens uitleggen....
@2 Als je wegens verraad achter een brommer wil eindigen is dat een goed idee. Verzet tegen Hamas zal er hier en daar best zijn maar niet met t...
Aldus bruinrechts........
Je voelt aan je water dat deze formatie met de haven in zicht gaat stranden. De PVV is een veel te onbetrouwbare en onvoorspelbare partij....
Zo zal dat hier ook gaan. daar aan kan je zien dat er dubbele agenda's zijn. Alle landen binnen de EU stellen zich hetzelfde op voor de asiele...
Je houdt je hart vast met een extreemrechtse Kamervoorzitter die in actie komt tijdens dodenherdenking. Je weet het nooit met dat soort lieden....
Peter Alexander - Das Tu Ich Alles Aus Liebehttps://youtu.be/0XTPrSijsZo?si=c2hvqBnp8KJ_KEAb...
Wat een enorme LUL is die bruinrechtse Kamervoorzitter Martin Bosma....
@24 Nou, ik niet. GroenLinks doet goede dingen voor mensen met een kleine portemonnee. Bruinrechts doet niets goed voor mensen....
Behalve de dood van echte pechvogels in het verkeer is er op de wegen waar 130 km gereden dient te worden een heftige drang naar zelfdoding aan de gang.
De wegen zijn ook veel te vol en ons kleine land is te vol met meer dan 17 miljoen inwoners. Meer asfalt heeft ook geen zin want binnen de kortste keren lopen ook die wegen weer vol. Thuiswerken moet gestimuleerd worden daar waar het kan. Poulen moet ook meer gestimuleerd worden.
Noord-Brabant,is dat niet de regio waar het wemelt van de Polen?....
@3 Nee. Daar wemelt het vooral van de Belgen.
Ook dit is een van de vele beroerde oorzaken door overbevolking.... woningnood, lerarentekort, problemen in de zorg, overvolle treinen, filedruk, meer criminaliteit, vervuiling, milieuproblemen etc. etc.... En daar horen helaas ook meer dodelijke ongevallen bij.....
En geen politicus die dit in wil zien... laat staan te benoemen.
@1 Lol . Die 10km/h verschil gaat het zijn idd. Niet dat mensen niet meer opletten en niet naar de wegkijken vanwege hun telefoonverslaving. Nee die 10km/h verschil is het
Ach, goed nieuws voor d emensne die het tovch al te vol vonden in Nederland.
@7 Ff je keyboard schoonmaken.
@8 , Of wat minder snel typen / even checken voor ik plaats.
@4 , Brabanders schijnen er ook veel voor te komen, heb ik me laten vertellen.
@2 Precies...
@2 en @5 hebben gelijk; goeie argumenten. Ook is het gestegen aantal dodelijke verkeersslachtoffers al voorspeld door de deskundigen, toen we van de VVD opeens 130 km p/u mochten gaan rijden. Dat grotere snelheidsverschil zou oorzaak zijn van méér ongevallen en meer slachtoffers, was berekend. Nou, dat is dus uitgekomen.
Het beste om nu te doen: de maximum snelheid op snelwegen terug naar hooguit 100 km p/u, om te beginnen.
Helaas zal het zulthoofdige deel van de Nederlanders dat nooit accepteren. Zij willen zo hard mogelijk rijden, malen niet om veiligheid en zitten vol egoïsme. En de regering paait graag potentiële kiezers met idiote cadeautjes als 130 km p/u. Ieder kundig mens kon al meteen vertellen dat er meer doden zouden vallen, maar zeker de VVD vindt dat totaal onbelangrijk.
@12 Zolang je maar op je telefoontje kan kijken tijdens het rijden zeker
De meeste aso-fietsers met oordopjes op al luisterend naar "Je kunt de groeten uit brabant krijgen kut" komen uit Noord-Brabant.
@12 Nee hoor! Op 130 kmh wegen vallen veel minder slachtoffers dan op provinciale wegen....
* Verwijderd door de redactie *
@15 Dan is dan raar want de 130km/u is 'ingevoerd' tijdens Rutte 1, dat was 2010~'12 dus daadwerkelijke invoering en aanwijzen wegen waarschijnlijk ergens 2013~14 … en als je op de link klikt van dit bericht, kun je daar zien dat dat ook het jaar was waarin de dalende trend werd omgezet in een stijgende...
@17 Dat op snelwegen de chaos en impact van een ongeval veelal groot is wil nog niet zeggen dat de snelwegen gevaarlijker zijn of dat 130 kmh wegen tot meer ongevallen leiden.
Op N-wegen, landweggetjes, polderwegen en binnen het stadsverkeer vallen toch echt de meeste gewonden en doden.... Denk hierbij aan fietsers, brommers, tractoren, voetgangers... Op snelwegen heb je in principe nooit te maken met deze verkeersdeelnemers. Daarbij heb je op snelwegen geen gelijkvloerse kruisingen, verkeerslichten, spoorwegovergangen, geen tegenliggers e.d.
Maar goed.... We gaan het beleven als de maximum snelheid op snelwegen weer naar 100 kmh gaat....
Als we gewoon overal maximaal 30 gaan rijden dan gaat het aantal doden sterk omlaag.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.