Laf smerig tuig....
@20 Hoe dan?Mensen terugsturen naar de grens?...
Wie zegt dat dit verhaal klopt?Het is wel vaker voorgekomen dat achteraf bleek dat het hamasstrijders waren in burger die hun wapendepots ging...
Vandaar, dat Thierry zo agressief reageerd in de Tweede Kamer....
@19 Waarom denk jij dat hij niet met andere politici zou overleggen? Het is toch niet alleen een probleem in Nederland?...
@17,De kraan is niet dicht. Er worden nog steeds aanvragen behandeld en de regering heeft nog niet duidelijk gecommuniceerd dat er geen nieu...
Sambal bij?...
Na gedane zaken keerde de drone bestuurder huiswaarts om zijn kinderen voor het slapen gaan een verhaaltje te vertellen. ...
@18 Om te beginnen, dat hij naar de EU gaat. . . Daar deze crisis voor gaat leggen, praten met politici uit andere landen die met exact dezelf...
@7 Nee hoor, volgens Strongoli hebben asielzoekers overal schuld aan, dus ook aan de mazelen en kinkhoest. 🤦♀️...
Ook de vertraging van de e95, voor de chauffeurs die thuis zitten, en waar andere landen geen last van hebben?
Misschien dat het met 15 miljoen mensen wel te behappen is.
2 miljoen opvreters er uit en dat geeft lucht aan de woningmarkt en zal de belastingdruk significant doen dalen.
@2 ,
Wat heeft dat in vredesnaam met het CBR te maken...? Ze moeten daar een keer aan het werk gaan, en niet alles administratief willen afhandelen. De tarieven die ze hanteren zouden toch een vlotte afhandeling mogen rechtvaardigen...
Ze moeten hoognodig stoppen met die verplichte keuringen voor ouderen, waarvan de meesten beter rijden dan het gros van de jonge automobilisten. Het is allemaal één grote, op Europese wetgeving berustende, ordinaire geldmolen. Ook dat Code95-verhaal en de verplichte keuringen voor beroepschauffeurs met een groot rijbewijs die om de haverklap uitgevoerd moeten worden, zijn van de zotte en pure kassa voor het CBR: 40 euro alleen al voor de download van een standaard digitaal formulier dat je zelf nog mag uitprinten ook. De Code95-cursussen zijn daarnaast pure kapitaalvernietiging voor het bedrijfsleven en voegen weinig tot niets toe aan de expertise van de beroepschauffeurs, helemaal de theoriecursussen niet (80%). Voor elke cursusdag van een chauffeur kan een bedrijf een chauffeur minder inzetten voor de exploitatie. Veel bedrijven betalen die cursussen à een paar honderd euro per cursusdag per chauffeur ook nog eens voor hun werknemers omdat hun chauffeurs anders weglopen naar een bedrijf dat dit wel doet. Wordt allemaal doorberekend in de eindproducten die na transport in de winkel liggen of in het buskaartje voor het openbaar vervoer. Uiteindelijk betaalt de consument de rekening. Het genereert eigenlijk dus gewoon een soort verkapte transportbelasting voor iedere burger. Stapelgek!
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.