@16"De NAVO heeft de russen meer dan vijfenzeventig jaar succesvol buiten de deur weten te houden"Wel opvallend dat toen de Navo nog op ...
@11 Dat zou je wel willen hè? 😄...
@10 Dat komt wel goed. Ze zijn met een paar miljoen. 😁...
@4 Heb je het nu tegen jezelf? 😋...
tikfoutje, excuus.http://archive.today...
http://archive,today...
@14Gewoon in het eerste land van aankomst, of denkt u, dat ze onderweg naar Nederland, ook op cruiseschepen of in Hotels, all inn verzorgd, he...
@9 Nee hoor. . . . enkel de puinbak opruimen, die er momenteel gemaakt wordt, lukt de niemand. . . dus laat de PVDA/GL het maar opknappe...
@17 Totaal verknipt beeld plus de klassieke slachtofferrol inclusief vingerwijzen naar anderen en vertellen dat ze aan de verkeerde kant staa...
* Verwijderd door de redactie *
Instagram nieuws......
https://linkseindoctrinatie.eu/category/indoctrinatie-school/
Ach, en dan piepen ze dat Baudet zo verkeerd geïnterpreteerd wordt.
Want de gemiddelde VWO'er is te dom om zelf haar conclusies te trekken?
De media blijft maar roepen dat er geen indoctrinatie bestaat in het onderwijs. Waarom ageren ze eens niet tegen deze praktijken?
Het kan nog wel tien jaar duren voordat het onderwijs geheel van politieke indoctrinatie gezuiverd en ge-revitaliseerd is.
"80 procent is nog verstand". Dus zegt diegene nou indirect dat PVV stemmers verstandig zijn?
Denk niet dat dat zijn bedoeling is, niet slim dus en dat geeft les aan VWO. Geen wonder dat Nederlands onderwijs rap achteruitgaat
Totaal gebrek aan zelfreflectie en een goed voorbeeld dat het dus helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat leraren zelf die grens wel weten te herkennen. Als je op ideologische kruistocht bent is alles toegestaan.
** gebruiker verwijderd **
Geschreven: dochter van Duurendaal
Tekst van de leraar : Klimaatveranderingen kun je niet loochenen (want dat doet FvD).
Volgens mij loochent FvD klimaatveranderingen niet, maar stelt dat het bewijs niet geleverd is dat dit komt door CO2 en vrijwel uitsluitend veroorzaakt wordt door de mens. FvD zegt dat het klimaat door de eeuwen heen altijd veranderd is en dat de huidige veranderingen niet buiten de normale patronen passen.
Verder stelt de partij dat de honderden miljarden (tot 1000 mrd) die de andere politieke partijen verplicht in CO2 reductiemaatregelen willen stoppen een internationaal verwaarloosbaar effect zullen hebben. Het is geld weggooien aan loze symboolpolitiek.
FvD wil veel liever grote bedragen stoppen onderwijs , wetenschap en techniek, zodat Nederland op klimaatgebied en andere terreinen voorop loopt.
Tekst van de leraar : Hoe meer geuren en smaken, hoe diverser vooral, zoveel gezonder de tuin van ons leven wordt.
Doordat de leraar de vergelijking trekt met een tuin en de natuur blijkt dat hij zijn feiten niet kent.
In Nederland en andere Europese landen geldt een beleid, waarbij exoten, dat wil zeggen planten en dieren uit biosystemen elders ter wereld, zoveel mogelijk worden bestreden en uitgeroeid. (Japanse duizendknoop, brulkikker, tijgermug, coloradokever, Amerikaanse rivierkreeft ) . Reden: omdat ze geen of te weinig natuurlijke vijanden hebben, grijpen ze om zich heen en beschadigen de inheemse biotoop. Mogelijk onherstelbaar.
Dat beleid lijkt als twee druppels water op de veelgehoorde klachten en constateringen dat migratie uit allerlei delen van de wereld om zich heen grijpt; verzorgingsstaten aantast ; en dat de vreedzame burgers worden blootgesteld aan agressieve godsdienstige sekten, zoals het salafisme en de zelfmoordsekte van het jihadisme. De angst is dat de Nederlandse of westerse cultuur onherstelbaar beschadigd raakt. Of Europa wegzakt in burgeroorlog.
Door zijn niet-geinformeerde vergelijking trekt de docent, een parallel tussen het beleid van de Nederlandse staat op natuurgebied, met man en macht de exoten weren en bestrijden, enerzijds, en anderzijds het migratiegebied, zoveel mogelijk vreemde gasten, in de maatschappelijke biotoop.
Zijn pleidooi komt neer op het omgekeerde van wat hij zijn leerlingen voorhoudt.
Wat ongelofelijk pijnlijk en knullig.
Arme leerlingen. Want de leraar is zo krachtig en dwingend in zijn beweringen, dat zij geen eerlijke beoordeling kunnen verwachten, als ze van zijn politieke standpunten afwijken.
Gezien het verschil in macht tussen leraren en leerlingen zou dat uitdraaien op machtsmisbruik. En dat is nog erger dan indoctrinatie, maar , helaas, in het onderwijs wijd verspreid.
DvD.
"Tekst van de DDR leraar : Hoe meer geuren en smaken, hoe diverser vooral, zoveel gezonder de tuin van ons leven wordt."
Maar de leerlingen moeten wel hetzelfde denken, afwijken is 'not done'
Lijkt me een net accuraat berichtje..
@5 : Maakt dat deze tekst minder fout?
Al wordt er maar één leerling door beïnvloed.. Helaas zijn het er veel meer dan één, de leraar die deze tekst schreef was ook ooit één van die vwo-ers.
Dit is net als met (nep)nieuws of reclame, je denkt misschien dat het geen invloed heeft, maar je hersenen werken anders en dan je denkt.
Vooral na bijvoorbeeld een jaar, dan herinner je je ergens vaag deze tekst nog, maar de waarde die je zelf aan deze tekst hebt gegeven weet je niet meer. Meerdere van dit soort teksten kunnen daardoor van grote invloed zijn. Vooral als ze iets subtieler zijn dan deze.
NB: met nepnieuws bedoel ik de meuk die de NPO je voorschotelt.
Potverdomme..., lijken wel haathuizen...
"... en dat 1 op de 5 mensen zijn vraagtekens plaatst bij het succes van massa-immigratie ..."
Ik weet natuurlijk niet hoe ze deze vraag hebben gesteld, maar als de vraag was: Heb jij vraagtekens bij het succes (?!?!?!?!?!) van massa-immigratie, dan is dat natuurlijk al een indoctrinerende, sturende, linkse vraag.
Dat woordje "succes" had er natuurlijk nooit bij mogen staan.
Is deze tekst nou typerend voor het niveau van het huidige "Voorbereidend WETENSCHAPPELIJK Onderwijs"? Dat verklaart een hoop.
Ach, het is natuurlijk moeilijk te aanvaarden dat het merendeel van de mensen gewoon sociaal en medemenselijk is en niet anti-dit en anti-dat, anti-zus en anti-zo zoals het NK "volk"denkt dat mensen horen te zijn.
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Ze kunnen het maar niet laten die linkserds; indoctrinatie, hersenspoelen, jongeren willen zuiveren van reactionaire gedachten. Zo zie je maar, in iedere goedmens schuilt een Khmer Rouge!
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Aan 1000 academici. Onderzoek je realiteit i.p.v. met een roze bril een briefje tekenen.
* Verwijderd door de redactie *
@29 YouTube, wat schattig. Van een YouTube kanaal welke deze meneer heeft betaald om te komen spreken. En geen enkele bronvermelding. Dan moet je wel héél erg goedgelovig zijn, of dom (of beide) om hierin te trappen, toch?
@11 : Zeer goed omschreven, waarvoor hulde. Dit stukje tekst van de leraar staat vol met insinuaties en onderbuikgevoelens. Als dit daadwerkelijk zo gepost is, dan mag hier echt wel sterk op gereageerd worden. Zoals Duurendaal al zo mooi aangeeft, staat het vol met onbewezen of niet te bewijzen beweringen. Maar ook deze leraar is waarschijnlijk overtuigd van zijn enige echte absolute waarheid en daar past een andersdenkende (multiculti dus in principe) niet in, maar hij is wel voor multiculti. De man spreekt zichzelf dus al tegen op dat punt. Raar geheel.
* Verwijderd door de redactie *
Van een docent verwacht je niet dat hij een monocultuur verdedigt door cultuurverscheidenheid monocultuur te noemen. Zo zie je hoe schadelijk zo'n charlatan als Timmermans is. De hele begripsvorming gaat er aan. Alles wordt benoemd met onjuiste inaccurate woorden. Waardoor niemand meer weet wat wat is.
De EU en het socialisme zijn beide centraliserend. Zij dulden geen verscheidenheid. Zij vinden dat alles en iedereen aan hetzelfde moet voldoen. gelijkheid is monocultuur. Als alles gelijk is heb je maar een cultuur over. Mais, mais en mais inerdaad.
Dat is toch om gek van te worden? Ik ben het wel met Meel eens dat de leerlingen dwars door de propaganda heen prikken en dat ze na het lezen van dit stukje eerder geneigd zullen zijn om te gaan kijken wat het FvD precies is als deze dwingeland er blijkbaar zo over valt.
Ik denk weel dat iemand zich moet afvragen waarom deze man in die positie zit als hij zijn positie gebruikt voor propaganda. Let wel hij schrijft dit aan alle leerlingen waarvan 15% van de ouders op het FvD heeft gestemd. Dat komt nogal rauw over denk ik.
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
Onze beste stuurlui aan wal in Frankrijk is er ook weer.
Links geeft iedere keer weer een verklaring waarom zij altijd onder/gesteund worden door allerlei soorten criminelen!
En bij herhaling laten ze zien dat zij iedere truc benutten om ook jongeren te indoctrineren, kijk naar de klimaat indoctrinatie!
En bij alles komt ook steeds naar boven dat ze alle trucjes uit de Duitse jaren dertig kopiëren!
@18 je bedoeld zoals deze docent anti Fvdemocratie is?
@5 Voor 80% klopt dat wel. Daarom is D66 enkele jaren geleden gegroeid vanwege een sympathie kop met een leuk verhaal. Jongeren vallen op goede debaters/sprekers/babbels. In het verleden was dit ook zo met Nijpels en Wiegel. Wiegel heeft ook een keer bij Jaap van Mekeren zitten janken en dat leverde hem duizenden stemmen extra op.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.