@8En dat zal in ieder pand met beveiligingscamera's hetzelfde zijn.Zodra het maar vermeld wordt voordat je het pand binnen ga.Als je dan...
modaal+ moet dus minder uitgeven... slecht voor de economie ;)...
@46 Lul niet zo hypocriet, jullie moesten elkaar op NJN al niet , jij denkt dat ik uit een ei kom of zo ?Er wordt nu tegen jouw gescholden en ...
@8 Jij bent wel héél erg wantrouwend....
rusland gaat lekker met z'n grondstoffen; goudprijs schiet ook omhoog dus genoeg resources voor rusland...
@46 Je kunt er ook voor kiezen om dan maar helemaal niets meer te geven....
misschien niet direct identiteitsfraude - daar heb je meer puzzelstukjes voor nodig, maar kan zeker wel gebruikt worden bij ID verificatie waarb...
"In principe worden de beelden niet langer dan veertien dagen bewaard....wordt de bewaartermijn opgerekt naar vier weken." @6 @7 genoeg tijd dat...
Als Wilders premier wordt, dan moet Rutte naar hem luisteren. 😃...
@45 Jij moet ook wel gezien hebben dat ik hem gesteund heb in het begin. Dat ik hem positief heb benaderd - dat ik hem geprezen heb - dat ik h...
Beter dat ze voor de kust motorpech krijgen dan midden op volle zee.
Is trouwens een nieuw schip, als het in 2017 gebouwd is.
Motor problemen binnen 2 jaar, ernstige foutjes.
@1 , hangt ook van de omstandigheden af. Zolang je je neus maar tegen de wind/golven kan houden, met behulp van boegschroeven.
@1 juist de kust maakt het gevaarlijk
Wat @3 zegt klopt ook als ze de neus in de goede richting kunnen houden zal het schip niet omslaan (Met zoon groot schip heb je ook echt veel nodig om hem te laten omslaan en bij lange golven als het diep is zal er ook minder snel een probleem komen als bij gebroken golfen bij ondiep water zoals het ijzelmeer. De branding brengt nog meer gevaar met zich mee en als de zee te ondiep wordt dan kan hij vast komen liggen en omgeblazen worden. Verder wil je geen ijsschotsen of stenen bergen in zee hebben die de romp kunnen opensnijden zoals bij de Titanic of het cruise schip wat zonk bij Italië.
Zelf zou ik het liefst op open zee zoon probleem hebben, al lijkt het gunstig dicht bij land juist daar is de zee ondiep,
@4 , dan hebben ze nog geluk dat het anker gebeuren werkte, het is op plekken in fjorden en langs de kust ieens heel diep. Onderzeeboten spelen daar weleens verstoppertje.
Open zee zijn inderdaad "langzame lange golven"
ps: cruiseboten zijn comfortabel ingesteld, en instabieler dan schepen met een lagere bouw.
Het schip zal wel uitgerust zijn met stabilisatie en ballast tanks.
Ik zag zojuist een mooi filmpje op de site van de Telegraaf van de binnenkant van het schip.
Het is een complete drijvende stad met zwembaden, winkels en sportzalen.
Dat zo,n schip nooit topzwaar kan worden en om kan slaan met zo,n grote opbouw.
@6 , stabilisatoren en ballast tanks die ze met water kunnen laten vollopen.
Net als gemiddelde veerboot, en zelfs kabelbaan cabines, hebben hetzelfde principe.
Dat zal trouwens een hele klus worden om die 1300 opvarenden met helicopters van het schip te halen.
Vanwege de hoge golven van 8 meter, kunnen ze de reddingsboten niet gebruiken.
@8 , is ook hele klus. Kan me verhaal herinneren van marine met zwaar zee met ander marineschip. De lynx helicopter ging ook pendelen, met afgemeten brandstof om personeel af te halen. Een huzaren stuk, ter info.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.