@75 En zinloos om ertegenin te gaan. Ze geloven alleen hun eigen waarheid. ...
@68 Dat doe je maar in je darkroom....
@73 Dat geloof ik wel dat afstand doen van het christendom minder problematisch is afgezien van wat extreme stromingen zoals de jehova's ,tegeli...
@64 Liever allebei niet. Allebei aandachtstrekkers....
@79 m post@80 wildersfanNu wordt het aprilijs erg dun onder mijn doorlopers.Wie weet hoop ik net teveel dat de AIVD zich vol focust op b...
@12 aan mij ook, hoor, straks wordt het lente en als wij op ons balkon gaan slapen waarom zouden zij dan in een hotel, cruiseboot willen slapen ...
@71 "soms trek ik dat stupide volk bijna niet meer" Ik weet precies wat je bedoelt ja. Ik heb er nu ook weer zo eentje aan m'n ...
Aandachtsgeile sneue vinkjes. . . als je verder niks kunt, moet je toch wát verzinnen om in de publiciteit te komen. ...
Mooi nieuws, er komt geen nieuwe directeur, zelfs niet voor twee Audi's. Het einde tekent zich af. Maar Van der Burg zal wel een moslimman aanwi...
@57 Ik dacht dat je de islam niet zomasr mag verwerpen. Doe je dat wel, dan ben je een afvallige. En daar zijn ze dan ineens niet zo aardig me...
@97 Iedereen aan de warmtepomp, alle 8.8 miljoen auto's in Nederland op elektrisch + infrastructuur met laadpalen en 2x zoveel elektrische energie terwijl alle kolencentrales gesloten worden: niet realistisch, gaat gewoon niet gebeuren. Al die belastingverhogingen wel helaas.
Alle west Europese landen willen de kolencentrales sluiten om aan Parijs te voldoen. Wie gaat dan die backup energie leveren? Zonne energie + windenergie leveren doorgaan juist energie wanneer je het niet nodig hebt.
@100
Praktische zaken, die toch echt naar boven borrelen.
@102 Inderdaad. En sinds steeds meer mensen een elektrische auto aanschaffen, sinds deze en de ontwikkelingen aangaande de battery picks zeer snel gaan, zal de elektrische auto vele malen praktischer zijn dan een auto met verbrandingsmotor.
Als de reikwijdte van een elektrische auto de, ik noem maar wat, 5,000km aantikt, en het 5 minuten duurt om deze van 0 naar 100 op te laden, dan is je auto met verbrandingsmotor compleet irrelevant.
Hou er rekening mee dat de reikwijdte van de nieuwe Tesla Roadster al 1,000km is.
Klinkt leuk, maar het moet nu nog betaalbaar worden voor de grote groep.
@96 Toch vind ik de wegligging beduidend minder dan mijn huidige auto toen of nu. Dus om te zeggen dat de wegligging superieur is vind ik wel erg ver gezocht.
Ze hebben veel koppel en kunnen hierdoor snel optrekken , maar daar houdt het dan ook een beetje mee op. En boven de 80 km/h merk je er ook helemaal niets meer van. Zelfde betreft het geluid.
Het zijn goede wagens en ze hebben hun kwaliteiten, maar het is nu niet echt een "rijders" auto .
@104 Dat niet alleen maar kijk es praktisch naar. Die paar procent energie van windturbines en zonnecellen maken het electriciteitsnet nu al instabiel In de provincies Groningen en Gelderland wordt het grote bedrijven al verboden om zonnepanelen te plaatsen. De centrales die backup energie moeten leveren moeten snel opstarten en weer uitgezet kunnen worden: zijn ze niet op ontworpen - gaan dus kapot.
Die 8.8 miljoen auto's die 's avonds opgeladen moeten worden: de infrastructuur is er nog niet, moet zelfs nog bedacht worden. Die zonnepanelen leveren 's avonds/'s nachts juist geen energie: heb je heel veel extra kolencentrales en verdeelstations nodig. Warrmtepompen: leuk voor een dun bevolkt land. Zie ik in Nederland waar de helft van de mensen in een flat woont niet werken.
@106
Heb ik ook gelezen. Ik ben daarom nog steeds tegen de huidige plannen. Natuurlijk hoop ik wel, dat ze verder gaan met de techniek en de rust nemen om het goed uit te denken.
@105 Dat is dan iets wat je jezelf wijsmaakt, want de natuurkundige wetten zeggen toch echt dat de betere wegligging bij de Tesla ligt. En als je een beetje rondkijkt op internet naar de ervaringen, dan zul je zien dat ze vrijwel allemaal de superieure wegligging benoemen, en het comfort van de rit.
Boven de 80km/h merk je er ook niks meer van? Nee, boven de 6,000 toeren merk je er niks meer van. En die stilte is iets wat ik niet meer zou willen missen, het geronk van een motor is nu irritant voor me haha. Nou ja, of het moet een ronkende V8 of V10 zijn, das een ander verhaal.
@104 Ja, net zoals de auto dat ooit ook eens moest worden. Televisie, computer...
@106 Het hele euvel is juist dat we er toch aan zullen moeten. We zullen toch moeten investeren in de infrastructuur, en natuurlijk de ontwikkelingen. Zoonenergie en windenergie kunnen nu al op kleine schaal worden opgeslagen, dat zal straks op grote schaal kunnen.
Het argument dat het nu niet kan en daarom kan het niet, is wat mij betreft maar een slap argument. Al helemaal omdat niet iedereen plotseling een elektrische auto heeft.
@108 "Dat is dan iets wat je jezelf wijsmaakt, want de natuurkundige wetten zeggen toch echt dat de betere wegligging bij de Tesla ligt."
Lol. Dus wegligging is geheel afhankelijk van zwaartepunt. chassis, frame, vering/schokdempers, banden, enz...enz... doet allemaal niets Geloof je het zelf.
Net zoals dat alle invloed op het klimaat enkel komt van de extra uitstoot van CO2 uit fossiele brandstoffen.
Als ik rondkijk op het internet over ervaringen zie ik mening van mensen die autorijden niet leuk vinden die blij zijn met een tesla vanwege de gadgets . En mensen die autorijden wel leuk vinden , niets aan een tesla vinden.
@110 Nee, dat zeg ik op geen enkele wijze. Je bent nu door aan het slaan en mij woorden in de mond aan het leggen, simpelweg omdat je ook niet kan ontkennen dat de natuurkundige wetten qua wegligging en rijcomfort nou eenmaal in het voordeel zijn van een auto zonder zwaar ding voorin.
Wie zegt dat alle invloed op het klimaat enkel komt van de extra uitstoot van CO2 uit fossiele brandstoffen?
Oh ja, mensen met een Tesla vinden autorijden niet leuk. Hoor ik wel vaker van jaloerse mensen.
@111 want de natuurkundige wetten zeggen toch echt dat de betere wegligging bij de Tesla ligt.
Je zegt het helemaal zelf.
@19 . Niets van dat al. Ik kan hier veel over zeggen maar daar is NK het medium niet voor. Twee kernbegrippen, mondiale benadering en geboortebeperking.
Wat wij hier doen is gekneuter
* Verwijderd door de redactie *
@114 Probeer dan eens zelfstandig na te denken en niet willoos Grote Geert na te wauwelen!
* Verwijderd door de redactie *
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.