@1 Als Oekraïners zoveel moeite hebben met Engels, dan zal het met Frans niet veel beter zijn....
@2384Ik ben sinds Rutte-1 lid van de SP, en 40 jaar (kader) lid van het FNV.Antisemitisch kutwijf....
@2384 Je hebt het tegen iemand die links is, Donny....
@129 Gelukkig maar dat jij je impotentie hier nooit te berde hebt gebracht, Donny. Je weet hoe dat forumvolk is; het wordt altijd weer opgera...
@2364 Nee, jullie hadden véél beter je best moeten doen om het hier zo rechts mogelijk te houden. Stom.🤦♀️...
In christelijke maaltijden zit niet zoveel knoflook. ...
@2379 Ga je lekker op hè? 😉...
@129 Altijd is overdreven. Ik heb het misschien in één draad in twee reacties over mijn autisme gehad. Jij mag het best over mijn autisme he...
Hup, weer een zetel extra voor Geert. 😃...
Uit het artikel,“De verdediging van Israël laat zien dat als de westerse partners dat willen, ze veel meer kunnen doen om de bevolking van ...
Mooi!
Asbest remmen
Nostalgie, de heerlijk "grommende" Plan V. Gelukkig zijn er enkele bewaard gebleven.
Laatste keer dat ik met zo'n fraai stuk werkspoor reisde zaten er nog asbakken in die je nog mocht gebruiken ook !!!
** gebruiker verwijderd **
Mijn favo is de Blauwe Engel (DE2).
@4 Slechts een deel van Plan V is gefabriceerd door Werkspoor. De onderhavige Plan V is eentje uit de nieuwste series, heeft bouwjaar 1973 en is in het Duitse Aken gefabriceerd door Waggonfabrik Talbot GmbH.
@6 En ook daar zijn enkele van bewaard gebleven.
Mooie trein, vroeger als kind veel mee gereisd naar mijn oma in Rotterdam.
Later ook nog naar school.
Heel herkenbaar ook de piepende remmen als ie bijna stilstaat.
@6 Als kind veel mee gereisd tussen Leeuwarden en Harlingen
@5 Als ie bruin was geweest of zwart, vrees ik van niet........
* Verwijderd door de redactie *
@11 Neen, echter dat wordt dor velen gedacht. De Hondekop had een langere neus. Het waren de twee- en vierwagenstellen. Stellen van deze serie waren o.s. betrokken bij de treinkapingen in de vorige eeuw. Het waren de series 300 (twee-wagenstellen) en de beide vier-wagenstellen, 700 en 1700.
De Hondekop op Railwiki: https://www.railwiki.nl/index.php/Mat%2754_-_Treinstellen_Materieel_1954_(Hondekop)
Ze werden destijds langzaam en uiteindelijk geheel vervangen door de ICM-stellen met de verhoogd z.g. "doorloopkop".
* Verwijderd door de redactie *
@12 : Grappig dat je van treinen veel verstand hebt, maar dat het wat dat betreft ook gelijk ophoudt.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.