@17Bij oorlog aan oorlogsrecht doen , betekent verlies.Nog geen ene oorlog meegemaakt waar ze zich volledig aan oorlogsrecht hebben gehouden...
@7 Dat is juist en dat komt door een oerdomme constructie. Aan elk mbo-diploma hangt een zak geld voor de school, zo’n 5000 euro dacht ik, maa...
@6Dat laatste is maar al te waar.Wel is het MBO uitgekleed door telkens het niveau omlaag te halen.Wat trouwens in ons hele onderwijs ...
Er is altijd onderscheid m.b.t. educatie. Wie een doctorstitel heeft is opgeleid t/m het hoogste niveau in deze zin dat er niets anders meer is ...
Weten jullie ook welke partijen niet getekend hebben tegen het antisemitisme deze week ?Het door de Turken bestuurde Denk en het door de Russe...
@59Iedere keer weer over mijn ziekte beginnen zoals in @57 Wat ben jij toch een goor achterlijk stuk vreten ...
@59Waar ben je nou met die gore vieze bek van je ?...
@62 Dat kan dus niet want de KvK heeft geen jaarverslagen gekregen over die tijdsperiode Doe godverdomme je huiswerk voordat je hier dingen ...
@59Jij bent ook aan een klap op je bek toeMisschien knapt je fascistenmuil er nog wat van op ...
@62 Hij had gehoord dat Yasser een vagina had, gewoon ijzersterke humor en een keiharde klap op zijn hypocriete bek. 😂...
En dan een luchthaven in zee willen bouwen...
@1 Waar het nog veel harder waait.
Piloten zijn net als treinmachinisten grote mietjes geworden. Een beetje wind of een blaadje op de rails en er breekt complete paniek uit onder deze beroepsgroepen. Wat een sneu volk !!!
Zou elke dag zo hard moeten waaien, wordt er iets aan KLIMAAT gedaan .
@1
@2
Wind is het probleem niet, de richting van de wind wel en de turbulentie die die wind veroorzaakt.
Op zee is geen reliëf dus ook veel minder turbulentie.
Een drijvend platform dat op de wind te richten is zou met 2 banen makkelijk al het verkeer van SPL kunnen afhandelen.
@3
Veiligheid staat zeer hoog in het vaandel van de luchtvaart. Meestal. Want als het gaat over omzet en winst wordt het soms wel wat erg benauwd zoals met het meenemen van steeds minder brandstof. Zo staan er hier en daar wat 737's aan de grond na de crash in Ethiopië maar ook heel veel 737's vliegen gewoon.
@3
Zo'n lul als jij heeft ook een keer tegen mij zitten tieren omdat de vlucht vertraagd was. 1 van de hydraulische systemen wilde namelijk niet op druk komen, maar meneer wist het allemaal beter en vond dat geen goede reden.
"Tja, als jij in een vuurbal aan het einde van de baan wil eindigen moet je het zelf weten, maar je neemt mij en de passagiers daar niet in mee"
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.