@3En ISIS-kampen zullen open gaan, wat aan de ene kant goed is omdat het er zo'n zooitje is, maar op een nieuw kalifaat daar zitten we ook nie...
Betaalmuur.Saai? Het is een slagveld waar men elkaar bijna te lijf gaat voor een paar vierkante meters en een dak en een schuld die bijna ni...
...."“Onze schapen sterven; onze kinderen worden vergiftigd door de dampen”, zegt Hasan Abdallah, een Arabische boer in de stad Tell Brak, t...
En weer achter een betaalmuur. ...
@159 Mispoes. De angst is irreëel want de spin mag dan bestaan maar de angst ervoor is onnodig omdat de angst op niets gebaseerd is. Een p...
Christ kan beter zijn Klep houden. Het is ook bij hem een natte vinger in de wind. Daarbij kan je beter iets overschatten dan onderschatten. Dus...
@4 Je moet toch wat om de laatste kijkers van de buis weg te jagen....
Ik heb helaas niet ze veel vertrouwen meer in de zogenaamde westerse experts.Ze zijn wel meesters in miscalculatie....
i.pv die bespottelijke walgelijke lentekriebels, kunnen ze beter behalve Taal en rekenen ook assertiviteitstrainingen geven, jongeren va zeg 6 j...
@103 Wat een desinformatie. Decennia geleden werd het verboden om nog langer ambtelijk de religie van iemand vast te leggen. Dus die 5% mag je...
700.000 kilometer??? Dat haalt geen enkele auto tegenwoordig nog!!!
@1
De Elektrische auto's ook niet want dan heb je al 20 accu packs moeten kopen van 10.000 per stuk
Inconvenient truth
** gebruiker verwijderd **
Sorry maar u moet er toch aan geloven, de elite heeft volop ingezet op electrisch. Er is geen weg terug.
@4 Waarom noem je je hier niet gewoon crazy...oftewel gek?
700000km? Dan moet ik 190 jaar worden
HAHA Links maakt alles kapot, binnenkort rijdt iedereen in een Flintstone auto.
https://www.tripadvisor.com/LocationPhotoDirectLink-g44160-d4510050-i280438534-Celebrity_Car_Museum-Branson_Missouri.html
@8 En voortaan niet met een vliegtuig naar je vakantiebestemming. We kunnen mensen voortaan met een katapult afschieten. Beter voor het klimaat.
Dan maar een trap auto-.
Aangezien we van de fossiele brandstoffen af willen is het in de toekomst dus al na 30.000 km.
@8
Je bedoeld GroenLinks
Als je in hokje taal wild spreken dan moet je ook rechts noemen want Rutte holt net zo hard mee
in deze hysterie
@3 Omdat 1 oplossing misschien niet het gewenst effect heeft, blijft staan dat fossiele brandstoffen hoe dan ook eindig zijn en klimaatverandering bewerkstelligen.
De leasemarkt, waar het overgrote deel van deze dingen wordt ingezet, hanteert kilometrages van 120.000-160.000 km. Als de bewring van omslagpunt van 150.000 km klopt, dan verdwijnen die wagens op dat moment naar het buitenland.
Nou daar staan ze dan die klimaatgekkie's in hun blote kont.
Ze zijn toch ook vrijgesteld van wegenbelasting is dat ook wel meegenomen in de berekening?
@7 goed dat je dat benoemd, dan moeten we het gelijk even over de aow leeftijd hebben, die moet dan natuurlijk wel met 100 jaar omhoog.
Politici malen daar niet om, ze beschikken erg graag over uw beurs.
Euh ... verkoop praatjes om het geld komen eerst. Dan pas de realiteit van het verhaal die al;les in de vuilnisbak doet belanden vanwege alle leugens eromheen.
Zo, deze keiharde waardheid zullen Robje Jetten en Jesse Klaver niet zo leuk vinden.
Maar ja, de wetenschap liegt niet.
Tijd om te stoppen met die zogenaamde "groene" onzin.
We zijn er namelijk nog niet aan toe.
Ik houd het voorlopig i.i.g. maar bij mijn benzine auto.
Ik vraag me nog steeds af hoe links hun electrische auto denkwn op te gaan laden op een windstille avond, als hun zonnepanelen geen stroom leveren en de windmolens stil staan.
De warmtepomp laten draaien op dat moment wordt ook al zoiets.
lees gelukkig ook : "Echter: wanneer de elektriciteit honderd procent 'groen’ is, is de elektrische auto al na slechts 30.000 tot 40.000 kilometer schoner dan een gemiddelde benzineauto."
Als ieder huis ooit een batterij heeft ipv een netaansluiting en zonnepanelen en of kleine windmolen dan komt het wel goed.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.