@3Who cares, ThWill? Het gaat hier niet om jou. Maar om de aarde. Egoist....
@1Helaas zullen de anti-PVV'ersdaar anders over denken....
@39 Wat zeg je me nou. Ik verzoek je niet voor de spiegel te oreren of anders weg te gaan bij die spiegel. Scheelt een heleboel merkwaardige wee...
Best wel een zwaar beroep.Je zult toch maar tegenover hetgevaarlijkste tuig van Nederland staan....
@2 Zeker. Maar het werk zit er voor mij al heel wat jaren op. Gelukkig kan ik genieten van een goed pensioen. Hopelijk ook voor jou mocht je nog...
@38Je hebt geen enkel weerwoord....
Gaat nog wat worden die verkiezingen. Hopelijk komen goede discussies daarover. ...
@1Ja, maar ook een paar seconde korter te werken.Ieder nadeel "heb" z'n voordeel.Lol....
@37 Ga nou eens weg bij die spiegel. Ik hoef je cv niet te weten. ...
Ach in vroegere tijden hadden die moslims er ook geen problemen mee toen die uthman verschillende korans verbrandde. Hij wilde ook dat de door h...
Tijd voor magneet treinen en dan Schiphol in zee en verbonden met een ondergrondse magneet trein en dan een uitstapplaats ergens bij de kust en gelijk door naar Rotterdam en een ander naar Amsterdam en dan van die plaatsen gelijk Europa in.
Maar helaas zie ik de nuttige snelle verbindingen niet snel komen en ook moeten deze magneet treinen het vrachtverkeer verminderen over de weg door veel container vervoer.
@1 Magneettreinen dat is zo 1900
Hyperloop dan
@2 ook dat is een magneet trein en dan in een vacuüm buis.
Het nadeel hiervan is dat de bouw duurder is en dat ze om koste van het vacuüm de diameter klein houden waardoor er geen containervervoer mogelijk is.
Het beste eerst een magneet trein baan neerzetten en zo construeren zodat er later een vacuüm buis omheen kan. (dus de onderkant al klaarmaken en snel in bedrijf zodat het niet nog jaren duurt.) bij de bouw van de magneet trein kan ook rekening gehouden worden dat deze later met een kleine aanpassing goed door een vacuüm buis kan)
Maar echt maak hem niet te klein in doorsnede zodat we ook een groot deel kwijt zijn van het vrachtverkeer.
Zou een weg of een bootverbinding niet veel beter zijn voor deze micro afstandjes.
Binnen Europa zouden de overheden de handen ineen moeten slaan en de nachttrein herinvoeren. "Slapend door Europa" is een goed alternatief t.o.v. het vliegtuig. Deze nachttrein zou dan van dezelfde voordelen moeten kunne profiteren als het vliegverkeer, zodat de ticket-prijs concurrerend kan worden gemaakt t.o.v. het gesponsorde vliegverkeer.
Het blijft belachelijk om steeds maar weer meer vluchten te realiseren vanuit NL ( onbelaste kerosine) en ondertussen de "consument" groene stroom en wat al niet meer op de dringen.
Dat rijmt gewoon niet.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.