@2340 FrisseBriesMaar hoe kan ik in vredesnaam reageren op wat jij schrijft? Wat kan ik zeggen?Wat je zegt zijn suggesties en verwijten. ...
@4Nee hoor, dat "afvoeren" zal hypocriete Halsema nooit toestaan. Dat heeft ze al meerdere keren niet gedaan, dus waarom zou ze het nu wèl ve...
Gevaarlijk, om zonder gedegen feiten, nu al conclusies te trekken.Escalatie zit in een klein hoekje....
Paniek voor het MOB van Vollenbroek? ...
@1Ja het gaat daar soms wèl erg ver in de media en behoorlijk gevaarlijk ook, in een land waar wapens een groot goed is....
Ze kunnen beter afwachten met oproepen totdat duidelijk is wat er precies is gebeurd.Uit het live log:“ ijdag 19 april om 09:18Een Iraan...
@2Dus je heb totaal geen medische kennis....
@2Jij weet helemaal niks maar toch trek je constant je muil open over dingen waar je niks van weet Je bent geen expert en bent te dom om üb...
@8 nee velen zitten vast in hun sociale structuur: afwijkenden worden verketterd door de gemeenschap....
Ach jee nu zijn de juryleden die verplicht moeten meedoen aan dit proces aan de beurt bij de bloeddorstige pro Trump media Ze worden met naam ...
Op zich goed standpunt. Nu nog dat klimaatplan van tafel.
goed om te weten dat ze klm boven de zorg prefereren alszijnde belangrijk om aan de markt over te laten...
Dus het klimaat gelul prefereren ze boven de gezondheid...??
20 maart, assholes
https://nieuwspaal.nl/air-france-klm-wordt-klm-air-france/ ;-D
Ze hebben toch zo`n vertrouwen in marktwerking?
Minder vliegverkeer op Schiphol is minder uitstoot, minder roet, minder lawaai, minder verkeersoverlast, minder CO2, enz.......
680 miljoen belastinggeld om overlast in stand te houden. Kan natuurlijk ook meespelen dat de staat minder inkomsten vermoed, als aandeelhouder/eigenaar van Schiphol.
Het is zo natuurlijk wel meten met twee maten.
Vertrouw nooit een Frans bedrijf... Jamais!!!
Oh?!?!? En, gvd, de zorg en de banken ware niet belangrijk genoeg??
Mafkezen.
@7
De zorg is voor die club erg belangrijk als verdienmodel, dat merkt u aan stijgende premies en minder goede zorg (beschikbaarheid pillen en kwaliteit bijboorbeeld). De banken zijn ook erg belangrijk u bent al enkele malen als pinautomaat gebruik maar dat vertellen ze u zo natuurlijk niet.
@8 : inderdaad.... En maar drammen richting alleen elektronisch betalen.
Hadden ze het niet voor een grijpstuiver aan de Fransen moeten overdoen.
Tja ik snap er ook niets van de dat de NPO ook nog steeds door de staat word betaald!
Haal de zorg ook maar uit de markt, werkt alleen maar kosten verhogend. Denk hiermee ook eens aan de bevolking en niet alleen aan de bedrijven.
* Verwijderd door de redactie *
@11 Een reclamebureau wordt altijd door de adverteerder betaald.
Groei van Schiphol stoelt op drijfzand (1995)
https://www.nrc.nl/nieuws/1995/05/17/groei-van-schiphol-stoelt-op-drijfzand-7267653-a115894
Mainports blijken geen motoren van de economie (1997)
https://www.trouw.nl/home/mainports-blijken-geen-motoren-van-de-economie~ab25c1d4/
Banenmotor schiphol? (199
https://www.groene.nl/artikel/banenmotor-schiphol
'Schiphol en Rotterdam niet meer motor economie' (2016)
https://nos.nl/artikel/2114708-schiphol-en-rotterdam-niet-meer-motor-economie.html
MAINPORTS NIET DE MOTOR VAN DE NEDERLANDSE ECONOMIE (Raad voor de leefomgeving en infrastructuur 2016)
https://www.rli.nl/sites/default/files/advies_mainports_voorbij_voor_website.pdf
Ict-diensten belangrijker dan haven Rotterdam en Schiphol (2016)
https://www.netkwesties.nl/864/ict-diensten-belangrijker-dan-haven-rotterdam.htm
Maar nee hoor, ons kabinet negeert dergelijke informatie en blijft simpelweg liegen over het eeuwige groeigroeigroei-scenario. Nóg meer emmers met geld dan dat we nu al wegflikkeren zullen gevuld worden met subsidies terwijl er geen luchtvaartstrateeg met droge ogen durft te beweren dat Dubai, Instanbul maar ook Frankfurt en Charles de Gaulle de mainport-functie van SPL zullen overnemen. KLM zelf transporteert 70% transitpassagiers, dat kunnen ze ook prima via die andere luchthavens doen.
Schandalig dat er politici zijn die zoveel geld wegpissen terwijl niets er op wijst dat dat geld ooit wordt terugverdiend.
@2 Het lijkt er sterk op dat alles waarmee geld binnen gehaald kan worden boven zorg/onderwijs staat.
@16
Luchtvaart in NL kóst geld. Zie @15 .
@17 Jij komt altijd met dezelfde onzin. En dan met linkjes van meer dan twintig jaar oud lol.
Schiphol draagt voor anderhalf procent bij aan ons gehele BBP...
@18
Die linkjes plaats ik om te laten zien dat de kennis omtrent de luchtvaart niet van gisteren is.
En ja, die bijdrage is er. En dat is niet zo gek gezien de enórme subsidies die de sector incasseert en die sector geen belasting betaalt, zelfs niet over hun vastgoed. De maatschappelijke kosten hangen ergens tussen de 6 en 8 miljard per jaar en nee, geen haar op de hoofden van de 4 keer Balkenendenormwegtikkende ambtenaren denkt er aan ook maar een stuiver aan opruimen bij te dragen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.