GL is de Nederlandse spreekbuis van de islam. ...
@83 Dat is wederzijds, jullie geloven toch alleen maar in jullie eigen leugens....
@88 Van gras ?........
@85 Wow een islamitische moslima , zijn er ook niet islamitische moslima's ?...
@83 Precies. Zie mijn reactie op 52. Hahaha đŸ˜‚. Dom volluk.....
@81 een schaap, ja, die Donnie komt niet echt slim over en waar leeft hij eigenlijk van?...
@84 Zeker in buurten en kringen waar veel moslims aanwezig is er inderdaad een kans dat er bekeerlingen naar islam volgen , de migratiepolitiek ...
@41 dus daar lopen ze voor lul ... ? đŸ˜€** In Gaza knippen ze er twee gaatjes in en gebruiken ze het als bivakmuts. **...
@77 Dat klopt, maar in tegenstelling tot het christendom ligt het afscheid nemen van de islam vaak wel gecompliceerder. Zo ook bij Jehova's ge...
@2912 Ai, ik lees het nu pas. Uiteraard ook van mij heel veel sterkte toegewenst, Hawky! đŸ’‹...
fyra2?
Leverancier?
Vriendje van de directie of zo?
DE NS krijgt geen trein aan het rijden,..
@1 De Fyra is twee keer onafhankelijk getest en bleek een prima trein te zijn. Rijden overigens nu vrolijk rond in de hak van Italie.
https://www.treinreiziger.nl/telegraaf-fyra-geen-wrak-maar-prima-trein/
Anti-vaccinatie.....?
Zoals de directeur NIEUW MATERIEEL van de NS, Roel Okhuijsen, zei in het NOS Radio 1 Journaal: "kinderziekten zijn gebruikelijk bij het introduceren van een nieuwe trein. "Daarbij gaan we uit van een minimale punctualiteit van 80 procent en we zijn heel tevreden met hoe het nu gaat, dat 87 procent wordt gehaald."
En inderdaad: De eerdere Sprinter SLT https://nl.wikipedia.org/wiki/Sprinter_Lighttrain had in het begin ook even problemen. Maar die waren snel opgelost. En sindsdien heeft SLT zelden problemen.
Dus: onruststokerij om niets.
Herinneren we uit begin jaren '80 nog de WADLOPERS waar meerdere modificaties aan nodig waren, o.a., met de motorophanging.
En herinneren we ons SM90 nog: https://nl.wikipedia.org/wiki/Stoptreinmaterieel_%2790 Deze werden binnen 10 jaren al verschrot.
Overigens: Ik blijf het nog steeds geweldig vinden hoe de NS in de jaren '70 de ICM ontwikkelde, daarna met een aantal proefstellen ervaring opdeed en pas uiteindelijk de grote en tegenwoordig nog steeds succesvolle productieseries bestelde.
Het betreft dit intercitymaterieel: https://nl.wikipedia.org/wiki/Intercitymaterieel
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.