648.000 kijkers voor vrolijk rechts spotje PVV
Reclamebureau Wilders gooit het over andere boeg, en heeft succes
De nieuwe verkiezingsvideo van Geert Wilders heeft gisteren rond etenstijd 648.000 NPO-kijkers getrokken. Dat maakte kijkonderzoek.nl vanochtend bekend. Daarmee scoorde de PVV ruim meer kijkers alsdan Nieuwsuur (492.000) en Twan Huys (514.000). In het nieuwe PVV-spotje zien we een vrolijk lachende Wilders tussen vrolijke Nederlandse mensen, in een schitterend Hollands decor van duinen, dijken, molentjes en waterwegen. Eerdere PVV-spotjes kenmerkten zich door een gitzwart toekomstbeeld met tsunamiserende vliegtuigen vol migranten uit middeleeuwië op Schiphol en donkere wolken boven moskees, maar daar is de PVV vanaf gestapt. In reactie op het reclamespotje van Wilders overweegt het kabinet nu de NPO voortaan compleet reclamevrij te maken.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Wierd Duk over de atomisering van Nederland
"Mensen van onze leeftijd hebben een heel ander Nederland gekend, een veel fijner Nederland vooral."
Omtzigt: 'Tweet Wilders over "eng mannetje" Van der Burg is ongepast'
Oh jee nu hebben wij het weer gedaan
Gaaf land: '450.000 mensen in voedselnood'
Eerst het vreten, dan de moraal
Revolutionair! Een TALKSHOW op de NPO
Met Margje Fikse en dinges
'Verdachte situatie Mediapark', medewerkers moeten binnen blijven, politieheli in de lucht
Boos om weer een reisprogramma of wat nu weer