achtergrond

Geenstijl

648.000 kijkers voor vrolijk rechts spotje PVV

Reclamebureau Wilders gooit het over andere boeg, en heeft succes

De nieuwe verkiezingsvideo van Geert Wilders heeft gisteren rond etenstijd 648.000 NPO-kijkers getrokken. Dat maakte kijkonderzoek.nl vanochtend bekend. Daarmee scoorde de PVV ruim meer kijkers alsdan Nieuwsuur (492.000) en Twan Huys (514.000).  In het nieuwe PVV-spotje zien we een vrolijk lachende Wilders tussen vrolijke Nederlandse mensen, in een schitterend Hollands decor van duinen, dijken, molentjes en waterwegen. Eerdere PVV-spotjes kenmerkten zich door een gitzwart toekomstbeeld met tsunamiserende vliegtuigen vol migranten uit middeleeuwië op Schiphol en donkere wolken boven moskees, maar daar is de PVV vanaf gestapt. In reactie op het reclamespotje van Wilders overweegt het kabinet nu de NPO voortaan compleet reclamevrij te maken.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.