@33 wat als je niets hebt zitten tussen je benen?...
@31 ""Waarom zou je met bv een X je paspoort niet meer kunnen gebruiken waar het voor bedoeld is? ""Dat zeg ik ook niet dat het niet kan. ...
Het is eigenlijk heel simpel:Met wat je tussen je benen hebt zitten dat bepaalt je geslacht en niks anders....
Je voelt je aangesproken he? "Tieft toch op" Bahahahahah XD...
Ow nog beter, Jullie trotsheid he? Kijk wat er hier mee gaat gebeuren voor de natuur **werkt gas demonstrerend de het graf in** Bahahahaha XD...
Ow en wat persoonlijke aanvallen of persoonlijk maken :D Heej jij rijdt toch een auto omdat je de milieu wil verzien? Bahahahah XD...
Ik rij geen Auto, dus ik ben het wel met Bop eens > Kan me geen tering interesseren, en alle jullie die er wel een reet om geven zouden daar een...
Het heeft ook wel degelijk met veiligheid te maken. Lekker met die terroristen, ipv hun gebruikelijke ISIS of Hamas outfit, nu met een boerka? ...
In ieder geval kunnen de Russen nu gaan nadenken over iets dat ze wél begrijpen....
@14 Ik zat even op een andere draad. Problemen mee? Verder ben ik wel klaar met de Rwandadeal die Engeland heeft afgesloten met Rwanda. Dag ho...
Assen..
En AD loopt voor op om te zorgen dat dat onder de aandacht komt!
AD begint steeds meer een roddel blaadje te worden!
Stelletje amateurs.
@1 , Ik ga dan toch liever voor Zandvoort.
Assen is geen F1 circuit. Daarvoor moeten de nodige aanpassingen komen. Maar daarmee haal je weer het karakter eruit wat het juist weer geliefd maakt onder Moto GP fans.
Dus ook in het belang van Assen zelf zou ik kiezen voor Zandvoort.
@4 Zandvoort is onbereikbaar
@4 : Lekker blijven dromen knul.
@5 , Ben het met je eens dat het verkeerstechnisch "niet optimaal" is, om het maar eens subtiel te zeggen.
Heb dat een paar keer ervaren met A1 GP.
Maar dan nog, blijft mijn persoonlijke voorkeur nog steeds bij Zandvoort.
Die overlast heb ik er wel voor over.
Ze zullen om prins Bernhard te behagen de infrastructuur toch wel aanpassen. Anders staat die jongen voor paal bij zijn beleggers!
@8 , "Ze zullen om prins Bernhard te behagen de infrastructuur toch wel aanpassen."
Ik denk dat er in de praktijk weinig mogelijkheden zijn om aan te passen.
Een mogelijkheid zou kunnen zijn dat ze eens een kijkje nemen hoe ze dat bij Hockenheim na een race doen.
Alle wegen worden tijdelijk 1-richtingsverkeer, weg van het circuit.
Werkt best goed.
Zowel Assen an Zandvoort gaat het niet worden. De overheid wil (terecht) geen 5 miljoen per jaar in dit GP-project steken. Dat geld kan beter besteed worden in de zorg of onderwijs. Evenementen moeten mijn inziens maar zelf voor zulke hoge bedragen zorgen.
Assen word het nooit zei Liberty Media. Vanaf het eerste gesprek is Assen al afgewezen als motorcircuit. Liberty Media wil alleen maar dan ook alleen maar Zandvoort.
Verder zei Liberty Media dat zowel Assen als Zandvoort een inbreng van de regering moeten hebben van 5 miljoen per jaar. Dus bij Assen zou dat ook tellen. Beide circuits hebben de kosten rond echter elk land moet 5 miljoen per jaar neerleggen. Das een vaste eis.
En de regering weigert mee te betalen ook al krijgen ze het veelvoudige terug.
Maar andere sporten betalen ze wel. Voor voetbal hebben ze meer over terwijl hier miljoenen fans zijn. Veel fans nemen de week van de race vrij om naar het circuit te trekken. Ik zelf neem elke race op vrijdag vrij om te kijken naar de training
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.