REUTERS
Volledig scherm
© REUTERS

Albert Heijn ontketent prijzenoorlog in België met drie halen, één betalen

Albert Heijn zet met een nieuwe prijzenoorlog de supermarkten bij onze zuiderburen onder druk. De Nederlandse keten, die de Belgen de '1+1'-promotie leerde kennen, pakt nu uit met nog meer voordeel: '1+2 gratis'. ,,De scherpste actie ooit in Vlaanderen", staat te lezen in de folder.

  1. Aldi-stem Diederik Ebbinge gedumpt voor een ander, die niet bestaat: ‘Vervelende ontwikkeling’
    PREMIUM
    121

    Aldi-stem Diederik Ebbinge gedumpt voor een ander, die niet bestaat: ‘Vervelende ontwikke­ling’

    Diederik Ebbinge, al bijna vier jaar dé stem achter de bekende Aldi-reclames, is door de supermarkt bij het grofvuil gezet. De Luizenmoeder-acteur uit Enschede blijkt te duur voor de discounter en wordt daarom vervangen door kunstmatige intelligentie: voor zover bekend een primeur in Nederland. ,,Dit is natuurlijk een teken aan de wand en een voorbode voor wat komen gaat”, waarschuwt hij ons.