@75 Dat is dan het werk van de AIVD. Maar volgens mij zijn die inmiddels overbelast door de soevereinen. 😉...
Dat zou kabouter obesitas wel willen, maar niemand wil gelukkig met deze kabouter om tafel....
@74 wildersfanBinnen links zijn 'wokes' de jongste vermomming van de totalitaristen. De lui die iedereen willen opsluiten in 'strijdende col...
@28 Ja, ik vond de opmerking van @22 'Dat komt natuurlijk van links.", net als u, best storend Dus ik dacht, ik haak even in met een andere in...
Snap niet dat zo'n oplichter nog een podium krijgt. En dan nog wel bij de publieke omroepen....
risico van het vak... gaan we NLse resources aanwenden om een geval in Georgie.. ga dan naar Georgie...
Blijf de terminologie over economische schade door klimaatverandering wat merkwaardig vinden. Klimaatverandering is al miljoenen jaren een feit....
@25 nog meer speculatie op deze manier... goed voor de polarisatie ;)...
Wat een humor deze ochtend....
@23 in 2023 wellicht, het is een redelijk actueel onderwerp:https://www.nporadio1.nl/nieuws/binnenland/f92cada3-2228-4d73-9955-8a745fc2d942/...
wij van wc eend ...
Wie houdt wie voor de gek?
https://www.nieuwskoerier.nl/news/402886-70-mensen-klem-tussen-treindeuren-ns-start-campagne-over-fluitje
https://www.nieuwskoerier.nl/news/369697-treinkaartjes-vanaf-2019-fors-duurder-prijs-openbaar-vervoer-hoger-dan-de-auto
https://www.nieuwskoerier.nl/news/302456-treinkaartje-geeft-geen-recht-op-zitplaats
Raar dat er hier zoveel geklaagd word als de vertragingen hier vergelijk met Duitsland blijft dat hier 90% van de treinen op tijd rijd terwijl dat percentage in Duitsland 75% is!
@2 Te zeuren hebben bepaalde mensen altijd wat hebben meestal niets beters te doen!
In vergelijk met het buitenland hebben wij ook helemaal geen slecht treinstelsel. (Hooguit dat een kaartje aan de hoge prijs is.)
Wat bij ons wel minder is in vergelijking met het buitenland. Wij hebben teveel verwende zeikers voor wie het nooit goed genoeg is.
Ja, een trein kan wel eens vertraging hebben ja. En met een auto sta je wel eens in de file.
We hebben gewoon een ontzettend druk spoor. (Drukste van Europa zelfs volgens mij.) Dus al er dan ergens even iets fout gaat, geeft dat vaak een sneeuwbaleffect.
En als er straks sneeuw ligt, gaan de mensen weer zeiken en zeuren als de NS het rooster aanpast.
Krijg je weer die stupide vragen: Hoe doen ze dat dan in Oostenrijk waar de treinen wel gewoon volgens schema blijven rijden.
Nou, hier alvast het antwoord: Omdat er in Oostenrijk al standaard veel minder treinen per uur rijden. Dan is er ook geen noodzaak om je rooster aan te passen, want ze rijden al op een minimum.
Dus mensen. Stop eens met zeiken en accepteer gewoon eens dat niet altijd alles perfect loopt.
En als de NS straks met sneeuw 2 treinen per uur laat rijden i.p.v. 4. Bedenk dan dat het er nog altijd eentje meer is dan dat er in Oostenrijk per uur rijdt.
Dat we het hele jaar door meerdere treinen per uur kunnen nemen, wil niet zeggen dat we een klote NS hebben als ze met sneeuw even een stapje terug moeten doen.
Nee, we hebben een NS die ons de rest van het jaar verwent met de mogelijkheid van meerdere treinen per uur. En ja, dat kan wel eens met vertraging gaan.
Get over it.
@3 , Inderdaad.
Het zeikvolk in Nederland is inderdaad veel beroerder dan de spoorwegen.
@2 Leg eens uit hoe dat aan de NS kan liggen..
Overigens, voor de mensen die eens af en toe met de trein willen en een gewoon kaartje te duur vinden.
Kijk eens op spoordeelwinkel. Daar hebben ze altijd wel een leuke aanbieding. Dagje treinen voor 2 tientjes of een retourkaartje met entreebewijs voor iets. (Madame Tussaud, vakantiebeurs etc etc.)
Ook wel eens een aanbieding gezien voor treinkaarte, entreekaart Efteling, inclusief pendelbus tussen station en park voor nog geen 4 tientjes.
@6 , Uitleg geven kunnen ze zelden.
Zeiken daarentegen.....................
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.