@80De rest liep slaafs achter de coup plegers aan natuurlijk, kunnen ook niet anders want zijn volledig afhankelijk ...
@79Er viel dan ook weinig te praten, Biden had al aangegeven op geen enkel punt van het Russisch voorstel uit dec.2021 in te willen gaan....
@78 Ja, een referendum dat in de VN alleen ondersteund wordt door Fenomenen als Belarus, Eritrea, Noord-Korea, en Syrië. Is dat de maat bij j...
@77 Absoluut niet. In plaats van de afspraak te verzilveren en naar Geneve te vliegen om met Biden te praten, startte Poetin enkele dagen lat...
@115 Sleepy Bop 🥱 ...
@74Het was niet veroverd, ze hadden zich afgescheiden en verkiezingen gehouden maar dat pikte de regering niet.- Verkiezingen in het d...
@72Daar had ik toch op gereageerd ?Poetin stond open voor het gesprek met Biden, en gaf aan dit met zijn adviseurs kort te sluiten omdat...
@71 Ook deze terroristen zijn niet langer veilig. Gaat de goeie kant op met jullie.https://twitter.com/Heroiam_Slava/status/17812042615792...
@71 Dat is de Russische versie in strijd met het internationale recht....
@71 Illegaal veroverd terrein kan militair gesproken 'verdedigd' worden. Dat is juist. Je hebt geen punt Vage....
Ik dacht dat KLM tegenwoordig Air France/ KLM heette
No show is toch zonder bericht niet inchecken, toch? Ze schrijven het hier alsof je besluit, later te gaan, en ze dat gewoon mede te delen. In dat geval hebben ze vaak stand-by passagiers die de stoel alsnog afnemen. Volgens mij is dit bericht een beetje onduidelijk geschreven.
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2018/consumentenbond-dreigt-klm-met-rechtszaak-om-no-show
"Meerdere luchtvaartmaatschappijen hanteren een no-showclausule voor tickets die bestaan uit verschillende onderdelen, bijvoorbeeld een heen- en een terugvlucht of een rondreis met diverse vluchten. Wanneer een passagier voor een onderdeel niet op komt dagen, is het ticket niet meer geldig voor de rest van het traject.
Als de passagier daar alsnog gebruik van wil maken, moet hij een fikse toeslag betalen of zelfs een heel nieuw ticket kopen. De luchtvaartmaatschappij geeft de passagier dan geen geld terug voor zijn oorspronkelijke ticket, terwijl het bedrijf wel het recht heeft om de stoel door te verkopen. Combée: ‘Dit is wel een heel lucratief verdienmodel voor deze maatschappijen.’
De Consumentenbond krijgt regelmatig klachten over het no-showbeleid van vliegmaatschappijen. Zo meldde een consument dat hij wegens ziekte onverwachts niet met de rest van zijn gezin kon vliegen naar München. Hij volgde een paar dagen later met een andere vlucht. Bij de terugreis bleek dat KLM zijn vlucht had geannuleerd.
Pas na betaling van €250 kon hij mee.Uiteindelijk zat de gedupeerde op precies dezelfde stoel, op dezelfde vlucht als oorspronkelijk geboekt. Bart Combée, directeur Consumentenbond: ‘Schandalig. Door de no-showclausule betaalt deze man 2 keer voor hetzelfde ticket. Dat is ongehoord en onrechtmatig.’
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.