Ha(l)al ze maar binnen, die strijders!!! 🤮...
@7 Ik weet eigenlijk niet of dat volgens de voorschriften is toegestaan. De opname wel natuurlijk maar wat je daarmee, in dit kader van 'herrie...
@6 De ME, die er op los ramt, bij een aangemeld stil protest van 8 man? Dat is nog erger dan de Russische praktijken bij demonstraties. ...
(Het wordt een stil protest, zonder toespraken, maar de demonstranten willen op hun protestplek wel staan met bordjes waarop teksten staan als: ...
@3 @1 "Dan ben je stil. Dat moeten we die Frank van der Linde nog maar eens uitleggen." Uit het artikel:"Het wordt een ST...
@3 Hendri jij kan toch ook wel even de herrie vast leggen als je vrijdag naar het gebed gaat? 😉...
Ik neem aan dat de ME erop ramt net als destijds met de wappies....
Omdat ze alle aanvallen van Iran op Israël konden onderscheppen, denken ze nu ook alle kernwapens van Rusland te kunnen onderscheppen?Volge...
@6 Samengevat. Den Haag en Brussel hebben de belangen van de extreem grote bedrijven in beton gegoten. Maar dan kan men dus niet meer spreken ov...
@4 M'n megafoon ligt bij de reparateur 😑...
en toch zo vorstelijk aan de prijs
Ik als Ziggo klant kan me de laatste storing niet herinneren. Ze zijn alleen veel te duur maar dat is alles in nederland.
Voor mij geen Ziggo gelukkig,.
Tv van Canaldigitaal en internet Kpn
Ik denk dat het per regio veel verschild, al jaren Ziggo etc. en nooit echte problemen gehad.
Een nette melding op hun FB pagina helpt vaak sneller dan bellen.
Ik heb ook nooit last van storingen. En supersnel internet. Dus kan inderdaad regio gebonden zijn.
Het Ziggo van nu, was vroeger genaamd @Home. Hier in Groningen noemden wij dat bedrijf @Sloom ! Zegt genoeg denk ik over de kwaliteit !
@6 ik woon ook in Groningen en heb totaal geen klachten, kwaliteit en snelheid prima
@TS "ontevreden ervaringen" ??? Bedoel je onaangename ervaringen?
@8
Nee, hij bedoelt een ervaring waar hij ontevreden over is.
Nederlands Dwaas! Ervaringen kunnen niet tevreden of ontevreden zijn, want ze hebben geen hersens en geen emoties.
@10
Blijf nadenken aub…er is altijd IEMAND die de ervaring heeft en bepaalt of de ervaring naar tevredenheid was of niet. Een huis ervaart niks, die hoor je dan ook niet over Ziggo
@11 Een huis DAT. En je bazelt.
@12
Ik trek de conclusie dat het u aan intellectuele capaciteit ontbreekt.
Erg jammer, leer er mee leven aub.
Zelf in principe geen klachten over Ziggo zelf.
Niet vaak storingen. Maar als, dan in de regel goed bereikbaar voor medling, en adequate telefonische hulp. In dat opzicht absoluut tevreden.
Enige minpunt vind ik hun Horizonbox die ik heb. Dat is wel een regelmatige bron van ergernis.
Qua functies een heel leuk ding. Maar qua snelheid past die meer bij een Pentium 1 uit de vorige eeuw dan bij wat je anno 2018 zou mogen verwachten. En daarnasst moet je dat ding relatief vaak resetten omdat ie wel eens wil vastlopen.
Dat is het enige waar ik me m.b.t. Ziggo over verbaas hoe slecht ze dat voor elkaar hebben.
@13 Jij leeft toch ook met je ernstige gebreken? Jammer dat je je domheid zo etaleert.
@15
Het nadeel van domme mensen is dat zij slimme mensen niet kunnen herkennen.
Andersom kan dat wel……dus uw geroep raakt kant noch wal….
@kritischelezer en WijzeDwaas:
Just agree to disagree and get on with your life.
@3 Hebt u een keus? Canal Digitaal is als monopolist (satelliet tv) een uiterst arrogant bedrijf dat voor elke onbenullige, geautomatiseerde, handeling de hoofdprijs vraagt.
Er is geen of te weinig concurrentie.
@18 Heb ik,..
Vroeger Multikabel gehad,..groot drama
@8 Scherp! Bedankt. Aangepast.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.