@70 Dat is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid....
@64 Nou nou, is een agressie regulatie training niet iets voor jou ??...
@67 ik vermoed dat rooibos bij de thee familie hoort, ofwel pickwick die al eerder verwijdert is hier....
@3 We gaan zien waar de Tsjechen mee komen. Vraag is of dit bij de veiligheidsdienst blijft hangen of dat het openbaar wordt....
@20 Als je landen niet kan aanspreken op het humanitaire oorlogsrecht dan worden de misdaden nog groter en veelvuldiger gepleegd. Wat betreft 'n...
Is inderdaad wanstaltig Baudet had allang in een gesloten GGZ moeten zitten!...
@57 Dat ze je er maar snel van afgooien hier. Wat een smeerlap ben je....
@3Het wordt financiëel nòg erger:Statushouders zoveel mogelijk naar hotels, ook zonder goedkeuring gemeenten - https://nos.nl/l/2514610�...
@1Rond "contacten" met Rusland, maar ook China, zijn altijd al wild-west verhalen geweest. Er zijn echter op het geheel, maar weinigen, die è...
Schandalig dit weer.Gek dat deze "tekorten" alleen maar in Nederland spelen. Ook de prijzen van medicatie, zijn in het buitenland vaak goedkop...
Misschien zou iemand eens moeten uitrekenen hoeveel verontreiniging 1 kolencentrale per uur uit stoot en hoeveel Kilowatts ze daar mee produceren.
Kijk dan hoeveel 1 opgeladen accu kost in KWH en reken uit hoeveel seconden uitstoot van die kolencentrale heeft geduurd voor 1 volle accu.
Via Google is wel een beetje te vinden waar de Lithium uit die accus vandaan komt en waar het afval er van terecht komt.
Als je dat een beetje goed op zoekt ga je schrikken ,
dat is pas verontreiniging maar ver van de EU en het Westen zelf dus wij merken dat niet.
wie wil er nou zo"n electrocar.
2012 ?
@2 Lithium komt uit Afghanistan. Zijn veel mensen voor gestorven.
@4 De auto's zijn niet wezenlijk anders, alleen de accu's hebben meer capaciteit. Hoe meer capaciteit de accu heeft des hoger het verbruik. Wat het gewicht van een auto is voor een auto draaiend op fossiele brandstoffen is het gewicht van de accu voor een elektrische auto.
Hoe lichter hoe zuiniger. Probleem daarbij is dat men een elektrische auto met de actieradius van een diesel wil. Dat gaat niet met de huidige accutechniek.
@6
Tenzij gecombineerd met waterstof, dan plm 1000 km. Niet te betalen alleen!
In Groningen rijdt zoon Hesla. Ga eens uit van 150.000 euro.
Mooie techniek, dat dan wel.......
@7 U hebt mijn reactie niet begrepen. Hoe zwaarder een auto des te hoger het verbruik. Omdat de meeste stroom door middel van fossiele brandstoffen wordt gegenereerd, betekent dat, dat er een punt komt waarbij de accu zoveel extra CO2 productie met zich meebrengt dat een vergelijkbare, veel lichtere, diesel minder CO2 uitstoot dan een electrische auto.
Die H2+brandstofcel toevoeging van Holthausen is een duur en zwaar gedrocht, nog kanslozer dan een standaard Tesla.
Een echt lichte electrische auto is op dit moment alleen mogelijk in de vorm van een ern trolleybus
@8
Idd ik had het niet goed begrepen, uw bijdrage is meer dan juist.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.